Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä on tapahtunut deittailulle? Miksi miehet eivät enää lähesty naisia?

Vierailija
21.09.2025 |

Niin turhauttavaa. Mihin on kadonnut sellainen herrasmiesmäisyys ja "kosiskelu"? 

Mikä miehiä vaivaa? 

Kommentit (121)

Vierailija
101/121 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo on kuin rumalla rotanraadolla, kun ei kukaan koskaan vilkaisekaan päin, saati että kehuisi. Yhdeltä naiselta sain taannoin kehuntapaisia hoikkudestani.

No, olihan sitä muutama vuosi sitten yksi tuttu mies kiinnostunut, tai ainakin hän luuli olevansa minunlaisestani kiinnostunut. Mutta emme olleet mielestäni lainkaan yhteensopivia romanttisesti.

Vierailija
102/121 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykymiehistä on tullut lässyköitä. Ei niistä ole enää mihinkään. Äiti varmaan pyyhkii takapuolenkin. 

Ihan itse pyyhin. En katso olevani lässykkä jos ihan järkisyistä en lähesty naisia ilkeilydessään marinoituja naisia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/121 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestymisessä punnitaan hyödyt ja haitat. Jos nainen ei pidä lähestyvää miestä viehättävänä niin on todella suuri riski että nainen tuhoaa koko miehen elämän perättömillä syytöksillä ja some kampanjoilla. Tähän vielä lisättynä se että viimeiset vuodrt naiset ovat itse vaatineet että miehet lopettaa ne lähestymiset ja iskemisen. Eli tähän ongelmaan naiset saa etsiä syyn peilistä ja toisista naisista

Vierailija
104/121 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen ollut suht suosittu, miehet ovat tykänneet ulkonäöstäni ja jutustella kanssani, mutta saman olen huomannut, että nykyään ei yhtään kukaan vilkaisekaan päin siten, että ihailisi tai vaikuttaisi kiinnostuneelta.

Joskus mietin, että onko kaikki miehet muka varattuja, koska kukaan ei katso edes päin. Olen itse sinkku ollut ja kauan, enkä edes hae ketään. Ehkä se miestenkin välinpitämättömyys sitten johtuu samasta syystä, eli ei ole tarvetta katsoa ketään, koska ei elämään kaivata mitään kumppania.

Naiset ovat ilmaisseet haluavansa olla rauhassa ja me suomalaiset miehet kunnioitamme tätä toivetta. Lähestyköön naiset itse, jos ovat kiinnostuneita.

Jaaha. Mutta eihän sitä aina tarttisi olla vakavissaan eli kiinnostunut jossain suhdemielessä. Voisihan sitä ihan muuten vaan toisen ukonäköä joskus huomioida positiivisesti, jos näkee jonkun nätin. Kyllä ennen naiset saivat, minäkin, tämmöistä positiivista huomiota tuiki tuntemattomilta. Nykyään ei sellaista oikein saa.

Vaikka nyt tulikin tääsä kirjoittaessa mieleeni, että kyllähän minä sain eräältä vastaantulevalta vanhemmalta mieheltä kerran kauniita sanoja ja halauksenkin. Kun pysähdyin hänen asiaansa kuuntelemaan, hän sanoi, että olen kaunis ja hyvä ihminen. Ja sitten halasikin minua.😍

Vierailija
105/121 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 46v mies minua on alkanut katselemaan n 60v naiset mutta nuoret 20-30 v ei vilkaisekkaan enään.

Vierailija
106/121 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen ollut suht suosittu, miehet ovat tykänneet ulkonäöstäni ja jutustella kanssani, mutta saman olen huomannut, että nykyään ei yhtään kukaan vilkaisekaan päin siten, että ihailisi tai vaikuttaisi kiinnostuneelta.

Joskus mietin, että onko kaikki miehet muka varattuja, koska kukaan ei katso edes päin. Olen itse sinkku ollut ja kauan, enkä edes hae ketään. Ehkä se miestenkin välinpitämättömyys sitten johtuu samasta syystä, eli ei ole tarvetta katsoa ketään, koska ei elämään kaivata mitään kumppania.

Naiset ovat ilmaisseet haluavansa olla rauhassa ja me suomalaiset miehet kunnioitamme tätä toivetta. Lähestyköön naiset itse, jos ovat kiinnostuneita.

Jaaha. Mutta eihän sitä aina tarttisi olla vakavissaan eli kiinnostunut jossain suhdemielessä. Vois

Tässä tulee ero vanhoihin aikoihin ja nykyaikaan. Nykyaikana naiset nostavat ahdistelusta syytteet ja aloittaa somessa haukkumaan miestä ennen ei tätä tapahtunut

Vierailija
107/121 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä nuoruuden kaipuuta nääs, kun 60 v. katsoo 45 v:tä. Minäkin olen 58-v:na havainnut samaa itsestäni ja todennut, että nyt tarvii tädin ottaa itseään niskasta kiinni, nuoruus meni jo ja tuon ikäiset ei kuulu minulle. 🤭 Mutta olisi se vaan ihanaa, jos olisi itsekin vielä 45 v. Onneksi niitä nyt kumminkin on myös vetävän näköisiä 60 v. miehiä.

Vierailija
108/121 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaaha. Mutta eihän sitä aina tarttisi olla vakavissaan eli kiinnostunut jossain suhdemielessä. Vois

itsepetos kantaa monen yksinäisen yön yli

Vierailija
109/121 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaaha. Mutta eihän sitä aina tarttisi olla vakav

Niin se taitaa olla. Pelko jostain syytteestä tai muusta ei varmaan kyllä houkuttele lähestymään.

Vierailija
110/121 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaaha. Mutta eihän sitä aina tarttisi olla vakav

En tiedä, mitä vihjailet. Minun kommentissani kerrotut asiat on tosi elämässä tapahtuneet, eikä itsepetosta.

Vierailija
111/121 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittailu nykyään vaatii mieheltä erittäin paksua nahkaa. Ole valmistautunut loputtomaan ghostaamiseen ja nöyryytykseen, jopa naisilta, jotka ovat tosiasiallisesti sinua vähemmän tasokkaita.

Näinpä. Eräs nainen jopa treffien päätteeksi kysyi että tavataanhan uudelleen?

Hänestä ei kuulunut enää mitään.

Tuo oli suoraa valehtelua.

Vierailija
112/121 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykymiehistä on tullut lässyköitä. Ei niistä ole enää mihinkään. Äiti varmaan pyyhkii takapuolenkin. 

Tälläisten asenteiden takia ei huvita lähestyä. Me miehetkin ollaan ihmisiä joilla on tunteet.

No yhyy yhyhyy mies prinsessa, vedä sitten lapaseen incel.

Sinä voit vedellä lapaseesi ihan itseksesi. Vai onnistuuko se vasta kun olet kirjoittanut näitä tyhmiä juttujasi anonyymisti?

Vierailija
113/121 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ahdistelua.

Vierailija
114/121 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 46v mies minua on alkanut katselemaan n 60v naiset mutta nuoret 20-30 v ei vilkaisekkaan enään.

Minua taas katsoo moni iästä riippumatta.

En voi kuin arvailla syitä.

Kiinnostukseksi lasken vasta jos jutellessa jompi kumpi ehdottaa tapaamista tai yhteistä tekemistä. 

Vierailija
115/121 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panen kaikkia naisia aina kun mahdollisuus sellaiseen tulee. Deittailemaan en ala.

Vierailija
116/121 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti valintani ei tällä kertaa kohdistunut sinuun. 

Vierailija
117/121 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme nykyään MGTOW

Vierailija
118/121 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40v mies ja haaveilen seksistä 60v naisen kanssa.

Vierailija
119/121 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälläisten asenteiden takia ei huvita lähestyä. Me miehetkin ollaan ihmisiä joilla on tunteet.

Miesprinsessa. Vedä lapaseen. Incel.

Sanakirjassa kohtaan omaperäisyyden puute voi laittaa kuvasi asiaa selventämään. 

Vierailija
120/121 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesprinsessa. Vedä lapaseen. Incel.

Sanakirjassa kohtaan omaperäisyyden puute voi laittaa kuvasi asiaa selventämään. 

INCEL jankuttaja kusipää taas paikalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme