Mitä on tapahtunut deittailulle? Miksi miehet eivät enää lähesty naisia?
Niin turhauttavaa. Mihin on kadonnut sellainen herrasmiesmäisyys ja "kosiskelu"?
Mikä miehiä vaivaa?
Kommentit (121)
Deittailu nykyään vaatii mieheltä erittäin paksua nahkaa. Ole valmistautunut loputtomaan ghostaamiseen ja nöyryytykseen, jopa naisilta, jotka ovat tosiasiallisesti sinua vähemmän tasokkaita.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tämä kaikki on yhteiskunnan ja muiden, ehkä jopa hallituksen vika, että miehet ei saa naisia ja naiset ei saa miehiä.
Niinpä, mutta niiltäkin hallitusta ja yhteiskuntaa jatkuvasti kritisoivilta tekisi mieli kyysä että kenen ansiota se nykyinen hallitus on? Ketkä ne päättäjät on valinneet sinne? Aivan, me hukassa olevat ihmiset. Haluamme alitajuisesti että joku muu päättää paremmin meidän puolesta, emmekä näe että meillä olisi yhdessä voima kaataa isojakin rakenteita. Mutta alistumme sille ja huonot johtajat tietävät tämän. Yhteiskunta ja vallitsevat arvot todellakin vaikuttavat meihin ja ovat osasyyllinen monenlaiseen pahoinvointiin, mutta emme voi mennä ikuisesti sen taakse koska yhteiskunta tarkoittaa lopulta meitä ihmisiä. Joka kerta kun esim. luemme, jaamme ja ärsyynnymme vastakkainasettelua lietsovista artikkeleista, annamme niille samalla voimaa ja huomiota vaikka ajattelisimme asiasta oikeasti ihan eri tavalla. Moni aikuinenkin tuntuu olevan sellaisessa loopissa, että pidämme enemmän meteliä niistä asioista jotka ovat huonosti ja joita vastustamme. Se on hyvä tiettyyn pisteeseen asti, mutta se myös turhauttaa ja lamauttaa. Tarvittaisiin enemmän ohjelmia, lehtijuttuja ja yleistä huomiota sellaiselle realistisille ja kestäville ihmissuhteille. Mutta ei meitä kiinnosta yhtä nopeasti klikata auki juttua, joka kertoo vaikkapa pitkään yhdessä olleista tavallisista parista jotka kertovat miten selvisivät tavallisista haasteista. Klikkaamme nopeammin auki ne jutut, joissa puhutaan seksin myymisestä, vihaisten yksinäisten miesten katkeruudesta tai muista ääri-ilmiöistä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen pitää olla se kylän kaunein tyttö, että menen iskemään. Sekään ei saa olla mikään jakorasia ja pettäjä, vaan kunnollinen, siveellinen tyttö, että siitä vaimon ja lasteni äidin teen.
Minä voin ottaa ne loput 99,9999% naisista panokavereikseni.
Vierailija kirjoitti:
Nykymiehistä on tullut lässyköitä. Ei niistä ole enää mihinkään. Äiti varmaan pyyhkii takapuolenkin.
Hajustasi päätellen voisi äitisi käydä pyyhkäisemässä sinunkin pyllyäsi. M33
Kummasti aina ne vanhat ja perinteiset arvot kelpaavatkin taas silloin, kun niistä olisi itselle jotain hyötyä. Edelleen tuntuu elävän vahvasti se oletus, että mies on se ottaja, joka tulee korjaamaan pois. Muuten kaikki vanha ns. joutaa jo romukoppaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykymiehistä on tullut lässyköitä. Ei niistä ole enää mihinkään. Äiti varmaan pyyhkii takapuolenkin.
Tälläisten asenteiden takia ei huvita lähestyä. Me miehetkin ollaan ihmisiä joilla on tunteet.
No yhyy yhyhyy mies prinsessa, vedä sitten lapaseen incel.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tämä kaikki on yhteiskunnan ja muiden, ehkä jopa hallituksen vika, että miehet ei saa naisia ja naiset ei saa miehiä.
Niinpä, mutta niiltäkin hallitusta ja yhteiskuntaa jatkuvasti kritisoivilta tekisi mieli kyysä että kenen ansiota se nykyinen hallitus on? Ketkä ne päättäjät on valinneet sinne? Aivan, me hukassa olevat ihmiset. Haluamme alitajuisesti että joku muu päättää paremmin meidän puolesta, emmekä näe että meillä olisi yhdessä voima kaataa isojakin rakenteita. Mutta alistumme sille ja huonot johtajat tietävät tämän. Yhteiskunta ja vallitsevat arvot todellakin vaikuttavat meihin ja ovat osasyyllinen monenlaiseen pahoinvointiin, mutta emme voi mennä ikuisesti sen taakse koska yhteiskunta tarkoittaa lopulta meitä ihmisiä. Joka kerta kun esim. luemme, jaamme ja ärsyynnymme vastakkainasettelua lietsovista artikkeleista, annamme niille samalla voimaa ja huomiota va
Mitä on mielestäsi realistinen ihmissuhde miehen ja naisen välillä? Nykyään se on 50/50 homosuhde ja nainen kantaa naisen velvollisuudet päälle, meis leikkii myös vähän äityliä, rääkkää ja kiusaa lasta, jonka jälkeen lähtee perustamaan haaremia koska ihan ok promiskuiteettisessa suomessa.
MIKSI kukaan täyspäiinen nainen suostuisi tällaiseen järjestelyyn? Että voimaamme käytetään seksuaaliseen hyväksikäyttöön, promiskuiteettiin, lastenryöstöihin, haaremeihin? Ainoa toivo on itselliset naiset eli ne, joilla on 100% huoltajuus. Yksikin siittävä koiras perheessä tuhoaa kaiken järjenkäytön ja yrittää tehdä elämästä siitosfestivaalia, joko vaimoaan tai muita naisia hyväksikäyttäen. Se vaan ei toimi millään tasolla, missään järjestelyssä. Ja niin kauan kun miehet eivät selibaattia suostu opettelemaan vaan kuvitelevat elämän pyörivän heidän kulkustensa ympärillä niin sukupuutto lähenee kaikkia näitä avuttomia elukoita vääjäämättömästi. Mitä peniskeskeisempi kulttuuri, sitä HEIKOMPI se on, kuten afrikasta nähdään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tälläisten asenteiden takia ei huvita lähestyä. Me miehetkin ollaan ihmisiä joilla on tunteet.
Joo voi yhyy tuleeko palleille paha mieli jos eivät pääse pimpsalooraa siittämään joka viikko läpi elämän. Vähintään 5000 siitosta kuuluu länsimaisen miehen elämän lukujärjestykseen ja jos nainen ei anna niin sitten haetaan pikselinaisilta. Koska siitos on kaikista tärkein ja pallien tunteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo voi yhyy tuleeko palleille paha mieli jos eivät pääse pimpsalooraa siittämään joka viikko läpi elämän. Vähintään 5000 siitosta kuuluu länsimaisen miehen elämän lukujärjestykseen ja jos nainen ei anna niin sitten haetaan pikselinaisilta. Koska siitos on kaikista tärkein ja pallien tunteet.
Laihduta sika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä ollaan kans ihmetelty meidän naisporukassa. Ulkomailla, esim ruotsissakin tullaan livenä iskemään. Ja jos suomessa tullaan, ne on ulkomaalaisia miehiä. Suomalaiset miehet ei taida jostain syystä uskaltaa ja heillä on heikko itsetunto, pakkeja ei kestetä.
Silli haisee.
Muutama murha tälle vuodelle kertoo ettei ulkarit sitten taas kestä eroa. No ompa yksi lois yh nainen vähemmän. M33
Ai prinsessaa turhauttaa? Luuletko ettei miehiä turhauta jatkuva torjunta? Vielä parempi vitsi oli naikkonen joka valitti tulleensa "nöyryytetyksi" kun oli mennyt baariin jossa miehet ei lähestyneet.
Lainaus ei toimi, mutta vastaan numerolle 77. Juuri tuollaiset negatiiviset uskomukset vain pahentavat ja ylläpitävät ongelmaa. Jos ajattelet että moderni mies tai nainen yksinkertaisesti on suhteeseen kelpaamaton, yleistät ensinnäkin ison osan koko väestöstä yhteen nippuun vain tähän aikakauteen syntymisen perusteella, ja toiseksi luot sillä itseään toteuttavan haitallisen ennustuksen päässäsi. Et anna mahdollisuutta muunlaiselle todellisuudelle, koska alat etsimään todisteita tuon uskomuksen paikkansapitävyydelle. Niitä todisteita löytyy kyllä ja helposti mistä tahansa, mutta se johtaa herkästi katkeruuteen ja luovuttamiseen. Siinä katkerassa olotilassa taas alkaa itsekin käyttäytymään eri tavalla ja kas, olet pian osa ongelmaa vaikka et itse näkisi sitä. Itse taistella tuota katkeruuden kierrettä vastaan esim. niin että poistin deittisovellukset ja lopetin sellaisissa paikoissa käymisen, jossa nämä ikävät uskomukset saavat vahvistusta ja mieli pahenee. Keskityn siihen, että noteeraan ympärilläni ne parit jotka ovat onnistuneet ja ne miehet jotka panostavat omiin suhteisiinsa, koska heidän onnensa ei ole minulta pois vaan päinvastoin muistutus siitä että rakkautta on olemassa. Keskityn siihen, että noteeraan omat vilpittömät ajatukseni ja otan myös ne todisteena siitä että rakkautta on olemassa. On hyvin epätodennäköistä, että vain minä itse kykenisin rakastamaan toista mutta kukaan muu ei minua. Uskomme siihen, mitä itse harjoitamme. Vaikka muu maailma palaisi ympärillämme, toivoa on niin kauan kun pidät sitä itse yllä.
Jos ja kun tulee pakit, aiheutuu järkyttävän häpeällinen kasvojen menetys.
Itsekin olen ollut suht suosittu, miehet ovat tykänneet ulkonäöstäni ja jutustella kanssani, mutta saman olen huomannut, että nykyään ei yhtään kukaan vilkaisekaan päin siten, että ihailisi tai vaikuttaisi kiinnostuneelta.
Joskus mietin, että onko kaikki miehet muka varattuja, koska kukaan ei katso edes päin. Olen itse sinkku ollut ja kauan, enkä edes hae ketään. Ehkä se miestenkin välinpitämättömyys sitten johtuu samasta syystä, eli ei ole tarvetta katsoa ketään, koska ei elämään kaivata mitään kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ihan hirveästi kiinnosta olla enää herrasmies, kun valtaosa naisista ei sellaista kohtelua ansaitse. Kohtelen kaikkia tyhjäpäitä, narsisteja, varttihulluja renkaanviiltelijöitä ja miesvihaajia kuin ilmaa.
Nykyään niin vaikea sanoa kiitos tai vasta tervehdykseen, vaikka ei olisi mitään muuta kiinnostusta naista kohtaan kun olla vain kohtelias esim töissä. Naisten oma ego ei kestä hyviä tapoja.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen ollut suht suosittu, miehet ovat tykänneet ulkonäöstäni ja jutustella kanssani, mutta saman olen huomannut, että nykyään ei yhtään kukaan vilkaisekaan päin siten, että ihailisi tai vaikuttaisi kiinnostuneelta.
Joskus mietin, että onko kaikki miehet muka varattuja, koska kukaan ei katso edes päin. Olen itse sinkku ollut ja kauan, enkä edes hae ketään. Ehkä se miestenkin välinpitämättömyys sitten johtuu samasta syystä, eli ei ole tarvetta katsoa ketään, koska ei elämään kaivata mitään kumppania.
Annatko persettä?
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat ilmaisseet haluavansa olla rauhassa ja me suomalaiset miehet kunnioitamme tätä toivetta. Lähestyköön naiset itse, jos ovat kiinnostuneita.
Voutsi vou, kaikki kauniimmat neitsyttytöt ovat aina haaveilleet siitä että pääsevät jonkun miehen patjaksi ja synnytyskoneeksi, ja tietysti 50/50 diilillä.