Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä on tapahtunut deittailulle? Miksi miehet eivät enää lähesty naisia?

Vierailija
21.09.2025 |

Niin turhauttavaa. Mihin on kadonnut sellainen herrasmiesmäisyys ja "kosiskelu"? 

Mikä miehiä vaivaa? 

Kommentit (284)

Vierailija
141/284 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 40v mies ja haaveilen seksistä 60v naisen kanssa.

Ei pitäisi olla vaikeaa toteuttaa tuota haavetta.

Vierailija
142/284 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mites ne lapset estää uuden rakkauden?"

Vaikka olen nainen niin pystyn hyvin ymmärtämään, että mies ei halua suhteeseen naisen kanssa, jolla on jo lapsia. Miksi mies haluaisi omaan talouteensa vieraan miehen lapsia, kun voi aloittaa puhtaalta pöydältä lapsettoman kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/284 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen ollut suht suosittu, miehet ovat tykänneet ulkonäöstäni ja jutustella kanssani, mutta saman olen huomannut, että nykyään ei yhtään kukaan vilkaisekaan päin siten, että ihailisi tai vaikuttaisi kiinnostuneelta.

Joskus mietin, että onko kaikki miehet muka varattuja, koska kukaan ei katso edes päin. Olen itse sinkku ollut ja kauan, enkä edes hae ketään. Ehkä se miestenkin välinpitämättömyys sitten johtuu samasta syystä, eli ei ole tarvetta katsoa ketään, koska ei elämään kaivata mitään kumppania.

Annatko persettä?

Tuossa taas nähtiin suomalaisen miehen tyypillinen lähestymisyritys.

Vierailija
144/284 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen ollut suht suosittu, miehet ovat tykänneet ulkonäöstäni ja jutustella kanssani, mutta saman olen huomannut, että nykyään ei yhtään kukaan vilkaisekaan päin siten, että ihailisi tai vaikuttaisi kiinnostuneelta.

Joskus mietin, että onko kaikki miehet muka varattuja, koska kukaan ei katso edes päin. Olen itse sinkku ollut ja kauan, enkä edes hae ketään. Ehkä se miestenkin välinpitämättömyys sitten johtuu samasta syystä, eli ei ole tarvetta katsoa ketään, koska ei elämään kaivata mitään kumppania.

Annatko persettä?

Tuossakin on enemmän tunnelatausta takana kuin suomalainen nainen ansaitsee.

Vierailija
145/284 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainenhan muuttuu näkymättömäksi neljän kympin kiepppeillä, mutta itse olen opetellut olemaan katsomatta kaiken ikäisiä naisia. Pyrin aina olemaan noteeraamatta heitä aivan kuin heitä ei olisikaan.

Vierailija
146/284 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainenhan muuttuu näkymättömäksi neljän kympin kiepppeillä, mutta itse olen opetellut olemaan katsomatta kaiken ikäisiä naisia. Pyrin aina olemaan noteeraamatta heitä aivan kuin heitä ei olisikaan.

Minä toimin aivan samoin.  Kohtelen kuin ilmaa ellei töiden puolesta joudu olemaan tekemisissä.

Vierailija
147/284 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpäinen demarifemakkoisuus, sen mukana ä m m i e n läskiytyminen sekä normaalipainossa pysymisestä huolehtimatta jättäminen ja miituut kävi. Tätähän te ä m m ä t halusitte, sitä te saitte, ja teille sanottiin että TÄSSÄKIN käy juuri näin, ettäkä uskoneet. Joten ä m m ä t turvat ruttuun! Te olette JÄLLEEN saaneet vain sitä mitä tilasittekin ja olitte vailla.

Mitenkään vähemmän yllättäen taas ulisette tyhjänperästä eikä kelpaa se, mitä itse on oltu vailla. Joka vtun ikinen kerta sama juttu teidän paskaperseiden kanssa!

Vierailija
148/284 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselle ei ainakaan kelpaa enää suomalainen nainen. Yrittäähän noista jokunen välillä ottaa kontaktia, mutta torjun kaikki. Jos kuulun siihen pieneen porukkaan miehiä, jotka saa valita naisensa, niin miksi ottaisin suomalaisen naisen? Tuollaisen harmaan ja kalpean pötkylän, joka ei osaa muuta kuin valittaa.

Voi kuule, ei meillekään kelpaa suomalainen kaljuuntuva isomahainen mies 😚

Ei kai +45 miehet ole välttämättä enää parasta perheenmuodostus matskua, Ihan hyviä tyyppejä voivat olla.

Vierailija
149/284 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen on ymmärtänyt totuuden miessukupuolesta: ne vihaavat naisia, mutta pervoimmat haluavat seksiä ja lapsia naisten kanssa

Vierailija
150/284 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miehet ei ole enää miehiä. Liekö vedessä oleva estrogeeni pitoisuus syynä vai mikä. Miehet odottaa että nainen iskee, nainen pyytää treffeille, nainen ideoi treffit, nainen näkee vaivaa mahdollisesti kokkaa tai hakee tulee miehen luokse ettei miehen tarvitse liikkua minnekään. Tämä oma kokemukseni. Jos odottaa että mies tekisi jotain, mitään ei tapahdu. 

Kyllä nätit ja kivat naiset viedään treffeille. Niitä ei teissä suomalaisissa vain ole kovin montaa.

Teille miehille vain ulkonäöllä on merkitystä, pitää olla esittely kappale. Vain huippu mallia vastaavat naiset kelpaavat.

Mitä uliset?!

Entä sitten, sitä samaahan te  ä m m ä t k i n  teette. Kyllä niitä kriteerejä muillakin on kuin vain teillä.

Vierailija
151/284 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onneksi parisuhteessa niin ei tarvitse lähestyäkkään. 

Jos en olisi niin en taitaisi lähestyä siltikään ...

Vierailija
152/284 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 40v mies ja haaveilen seksistä 60v naisen kanssa.

Ei pitäisi olla vaikeaa toteuttaa tuota haavetta.

Taitaa ongelma olla siinä, että ne "Tahdotko naida mummoja" bannerien naiset on AI-generoituja täydellisine tisseineen ja sorjine kroppineen. AP raukka luulee oikeiden mummojen olevan samanlaisia, että on vaan kurttuinen naama eikä muuta kropassa :D

Vierailija
153/284 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos seksin saaminen ei ole 100% varmaa niin en naista lähesty.

Miksi lähestyisin?

Niinpä, suomalaiset naiset tuntien, miksi nähdä vaivaa tyhjien arpojen vuoksi?

Kuka ostaisi tyhjiä arpoja, kun tiedossa on jo ennen ostamista että millään niillä ei voita mitään? Miksi nähdä vaiva turhan takia?

Vierailija
154/284 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykymiehistä on tullut lässyköitä. Ei niistä ole enää mihinkään. Äiti varmaan pyyhkii takapuolenkin. 

Miehet on kuunnellut teitä. Tehän meette ennemmin metsään karhun kanssa jne, miehet sitä ja tätä.. Nyt, kun miehet on kuunnellu teitä, niin sekään ei riitä ja on väärin.

Mua ei kiinnosta paskan vertaa enää. Elämässä kaikki asiat paremmin sinkkuna. 

Vierailija
155/284 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos seksin saaminen ei ole 100% varmaa niin en naista lähesty.

Miksi lähestyisin?

Niinpä, suomalaiset naiset tuntien, miksi nähdä vaivaa tyhjien arpojen vuoksi?

Kuka ostaisi tyhjiä arpoja, kun tiedossa on jo ennen ostamista että millään niillä ei voita mitään? Miksi nähdä vaiva turhan takia?

Naiset feminismin voimannuttamina sanoutuivat irti parisuhteista ja sukupuolirooleista mutta vaativat miesten niistä edelleen välittävän.  Tekopyhiä paskiaisia.

Vierailija
156/284 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lelut miehille on kehittynyt niin hyviksi, että voittaa naisen. Lelut ei kitise eikä valita.

Niiltä saa välittömästi sen mitä tarvii, ilman sirkustemppuja ja kitinöitä, ja sen jälkeen pois silmistä ja haitoilta ja pystyy taas keskittymään johonkin muuhun, kun ei tarvi resursseja eikä energiaa käyttää siihen ainoaan kiinnostavaan asiaan mikä naisissa on.

Vierailija
157/284 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselle ei ainakaan kelpaa enää suomalainen nainen. Yrittäähän noista jokunen välillä ottaa kontaktia, mutta torjun kaikki. Jos kuulun siihen pieneen porukkaan miehiä, jotka saa valita naisensa, niin miksi ottaisin suomalaisen naisen? Tuollaisen harmaan ja kalpean pötkylän, joka ei osaa muuta kuin valittaa.

Et kuitenkaan taida siihen ryhmään kuulua. Ne koulutetut ja menestyvät nimenomaan haluavat suomalaisen koulutetun ja menestyvän. 

Vierailija
158/284 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annatko persettä?

Rehellinen ja suora. Naisethan toivoo Mieheltä rehellisyyttä ja avoimmuutta ?

Vierailija
159/284 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miehet ei ole enää miehiä. Liekö vedessä oleva estrogeeni pitoisuus syynä vai mikä. Miehet odottaa että nainen iskee, nainen pyytää treffeille, nainen ideoi treffit, nainen näkee vaivaa mahdollisesti kokkaa tai hakee tulee miehen luokse ettei miehen tarvitse liikkua minnekään. Tämä oma kokemukseni. Jos odottaa että mies tekisi jotain, mitään ei tapahdu. 

Kyllä nätit ja kivat naiset viedään treffeille. Niitä ei teissä suomalaisissa vain ole kovin montaa.

Tämä juuri!

Naurattaa jopa kolmekyppiset naiset jolla on lapsia valehtelevat tinderissä etsivänsä elämänsä rakkautta :DDD Eikös se rakkaus ole jo löytynyt kun lapsenki hankki semmoisen kanssa. 

Omassa profiilissa on kyllä maininta

Kakaralliset naiset on palanutta lihaa. 

Vierailija
160/284 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mites ne lapset estää uuden rakkauden?"

Vaikka olen nainen niin pystyn hyvin ymmärtämään, että mies ei halua suhteeseen naisen kanssa, jolla on jo lapsia. Miksi mies haluaisi omaan talouteensa vieraan miehen lapsia, kun voi aloittaa puhtaalta pöydältä lapsettoman kanssa?

No realistisesti suurimmalla osalla miehistä ei ole tällaista vaihtoehtoa vaan valittavanaan. Ja ne lapsettomat ovat hyvin suurella todennäköisyydellä joko veloja tai epäviehättäviä, jonka vuoksi ovat lapsettomia.

Kompromisseja on tehtävä. Itse en edes lähtisi treffeille miehen kanssa joka on noin delusionaalinen omista mahdollisuuksistaan, ihan silkkaa ajan tuhlausta. Hän kuvittelee että naisia tulee kuin sähköä seinästä, ja että on kuin maailman kuningas. Kerta kaikkiaan tuollaisella miehelläei ole mitään annettavaa naiselle, ainoastaan puu mistä pudota aikanaan kun tajuaa, että ei sitä unelmien 50/50 pillupano-neitsyt kuningatarta ole olemassakaan.