Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttava luulee näyttävänsä reilusti nuoremmalta, kuin mitä oikeasti on.

Vierailija
21.09.2025 |

Löytyykö teiltä tuttuja, jotka luulee näyttävänsä reilusti nuoremmalta, kuin onkaan? Tuttu luulee näyttävänsä nuoremmalta kuin onkaan. Ei mitään tyyliin 5v nuoremmalta, vaan 15+ vuotta nuoremmalta. Hän on keski-ikäinen ihminen.

Tunnetteko oikeasti keski-ikäisiä, jotka näyttää puolta nuoremmalta? 

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttavani selitti suu vaahdossa kuinka työkaverit eivät uskoneet, kun hän sanoi jäävänsä eläkkeelle loppuvuodesta. Pitivät kuulemma häntä 10 vuotta nuorempana. Oli kuitenkin ollut samassa työssä parikymmentä vuotta, joten eiköhän hänen ikänsä ollut kaikkien tiedossa.

On kiusallista kun työkaverit, asiakkaat tai ketkä tahansa lirkuttaa suu vaahdossa kuinka "et näytä päivääkään neljäkymppistä vanhemmalta", "näytät täsmälleen samalta kuin silloin 10 vuotta sitten" jne, kun itse tiedän että olen lähemmäs 60v ja siltä myös heidän silmissään näytän. Ja miksipä pitäisikään näyttää muulta, ikääntyminen kuuluu elämään.

Vierailija
62/90 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelikymppinen, jota luullaan usein kolmekymppiseksi. Luulen että se johtuu pienikokoisuudesta, sporttisesta pukeutumistyylistä ja siitä että harva tulee riittävän lähelle todetakseen juonteet ja muut ikääntymisen merkit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nuoremmalta näyttäminen on hyvä juttu?

Kyllähän se tässä nuoruutta palvovassa kulttuurissa sitä on. Aina ei ole ollut näin, että sikäli hyvä kysymys. Ennen arvostettiin ennemminkin vanhempia ihmisiä, elämänkokemuksensa takia. Nykyään ulkonäkö menee sen edelle.

Vierailija
64/90 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleisesti ottaen KAIKKI luulevat näyttävänsä todellista ikäänsä nuoremmilta. :=)))

En luule. Olen kuusikymppinen ja näytän mielestäni juuri kuusikymppiseltä. 

Vierailija
65/90 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi entinen tuttava oli nelikymppinen ja seurusteli kolmekymppisen kanssa. Koska tuttava pukeutui lapselliseen tyyliin ja harrasti lapsellisia juttuja, uusi poikkis luuli häntä ikäisekseen eikä nainen korjannut tuota harhakäsitystä. Nainen siis näytti ikäiseltään mutta hämäsi matkimalla nuoremman sukupolven tyyliä. 

Kun todellinen ikä lopulta paljastui poikkikselle, taisi olla jopa samaan aikaan kun nainen oli teeskennellyt haluavansa lapsen poikkiksen kanssa, voitte arvata ettei se tehnyt suhteelle hyvää. 

Vierailija
66/90 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nuoremmalta näyttäminen on hyvä juttu?

Kertoo elinvoimasta.  Ja se kai on hyvä juttu useimmille. 

Vierailija
67/90 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua välillä luullaan huomattavasti nuoremmaksi jos liikun tietyssä seurassa.. joka ei ole aivan nuoren näköistä ikäisekseen. Se on aina mihin vertaa.

Vierailija
68/90 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla käy muutamia vähän vanhempia daameja, jotka on tosi hyvän näköisiä, ja näyttää nuoremmilta. Arvelen että elämäntavat on heillä se juttu. Naisellisia myös, eli eivät yritä näyttää miltään teiniltä.

Vierailija
69/90 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta vain 1 kommentti. 

En ole koskaan täällä kommentoinut sitä,

miltä/minkä ikäiseltä omasta mielestäni 

näytän. [Muistan kertoneeni erään vähän alle

tai päälle kolmekymppisen muuttomiehen

kommentin hänen syynätessään minut

päästä varpaisiin tänne muuttaessani. En nyt

kirjoita uudestaan, minkä ikäiseksi mies

minut arvioi. Totean vain, että olin ko.

'Tinder-aktiivin' heittämistä lukemista melko

imarreltu; olinhan laittautunutkin vain

casually/hyvin kevyesti. Hän vielä totesi

minut olemukseltani hyvin tyttömäiseksi]. 

Vierailija
70/90 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kommentti oli täysin asiallinen ja joku sanoi lapseksi toi on kunnianloukkaus pro.

Tommoset kiusaajat vois vetää ittensä ****** 

******** ittensä.

Vierailija
71/90 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Olin pukeutunut tyylikkääseen, simppeliin, kokomustaan casual streetwear + punaisiin tennareihin. Punavalkoinen raitapaita pilkisti mustan bomber-takin alta. Hiukset puolikorkealla ponnarilla. Iätön asu, ei mitenkään lapsekas. Nude huulikiilto, sävyttävä päivävoide, kulmat, aurinkopuuteri.. meikki tuota luokkaa. 

Vierailija
72/90 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksakaa mulle sadantuhannen euron korvaukset mun julkisesta kunnianloukkauksesta kun sanoitte mua lapseksi.

Vierailija
73/90 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'Mun kommentti oli täysin asiallinen ja joku sanoi lapseksi toi on kunnianloukkaus pro.

******** ittensä.'

Kannattaa suhtautua

kevyesti ja varauksella

tämän palstan tekstisisältöön. 

Näin käymänne

kommenttivaihdoksen,

mutta mä en ollut osallisena.

36-v. on jo varhaiskeski-ikäinen,

ei enää nuori, I feel you.

t. pitkälti keski-ikäinen n itsekin

Vierailija
74/90 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksakaa.

Vierailija
75/90 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet 36 vuotias, mutta näytät 65 vuotiaalta. Sekö olisi sitten parempi. Jotain kai siinä on enemmän persiillään, kuin että näyttää ikäiseltään tai vähän nuoremmalta.

Vierailija
76/90 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'Mun kommentti oli täysin asiallinen ja joku sanoi lapseksi toi on kunnianloukkaus pro.

******** ittensä.'

Kannattaa suhtautua

kevyesti ja varauksella

tämän palstan tekstisisältöön. 

Näin käymänne

kommenttivaihdoksen,

mutta mä en ollut osallisena.

36-v. on jo varhaiskeski-ikäinen,

ei enää nuori, I feel you.

t. pitkälti keski-ikäinen n itsekin

Mä en pysty suhtautumaan kevyesti kiusaamiseen. Eikä se ole mun vika että mua luullaan lapseksi. Ulkonäkö kysymys.

Vierailija
77/90 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttava ehkä luulee itsestään niin, tai sitten ap kadehtii tuttuaan, koska tuttu oikeasti on ikäistään nuoremman näköinen.

Minua on luultu rutkasti nuoremmaksi, mitä olen, eikä se ole jäänyt vain omien luulojeni varaan, vaan se on ihan sanottu minulle suoraan. Tai sitten minusta on puhuttu selän takana, esim. miehelleni on joskus iästäni sanottu ja luultu liian nuoreksi.

Vierailija
78/90 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo asia, tuttavasi ulkonäkö ja mitä hän siitä ajattelee, on loppujen lopuksi epäolennaista välisessänne ihmissuhteessa. Tai sen pitäisi olla.

Vierailija
79/90 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä tunnen kyllä hyvin monennäköisiä ihmisiä. Yhdestä naisesta yllätyin, kun kuulin hänen olevan 40, koska olisin luullut häntä yli viisikymppiseksi. Toinen nainen sitten taas näyttää vielä nelikymppisenä ihan samalta kuin kolmekymppisenä. Yksi mies on näyttänyt viisikymppiseltä jo kolmekymppisestä lähtien (on nyt about 40).

En nyt keksi ketään keski-ikäistä, jota luulisin 15-20 vuotta nuoremmaksi. Sen sijaan äitini näytti ikävuodet 50-70 aika lailla samalta. Yksi tuntemani 85-vuotias nainen on näyttänyt melkein samalta kuusikymppisestä lähtien.

Olen huomannut, että jotkut ihmiset, jotka näyttävät nuorena kypsemmältä - tyyliin parikymppisenä heitä voisi luulla kolmekymppisiksi - näyttävät usein vanhempana nuoremmalta. Ikäänkuin heillä ikääntyminen hidastuisi keski-ikäisenä, samalla kun ikätoverit rupsahtavat.

Vierailija
80/90 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaan erittäin loukkaavaa että sanotaan 36 vuotiaaksi lapseksi.

Ja mikä vtu on ihmissuhde? Se määrittää kaikki ihmiskontaktit eikä pelkästään romanttiset.

Ja en mä siitä pillimehusta mitenkään suuttunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi