Tuttava luulee näyttävänsä reilusti nuoremmalta, kuin mitä oikeasti on.
Löytyykö teiltä tuttuja, jotka luulee näyttävänsä reilusti nuoremmalta, kuin onkaan? Tuttu luulee näyttävänsä nuoremmalta kuin onkaan. Ei mitään tyyliin 5v nuoremmalta, vaan 15+ vuotta nuoremmalta. Hän on keski-ikäinen ihminen.
Tunnetteko oikeasti keski-ikäisiä, jotka näyttää puolta nuoremmalta?
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
30-35 vuotiaissa miehissä on tosi paljon niitä, jotka luulevat menevänsä 25 vuotiaasta.
30-vuotias voi mennä 5 vuotta nuoremmasta kyllä.
Mun isosisko näyttää paljon ikäistään nuoremmalta ja häntä luullaan aina mun pikkusiskoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 36 ja tuntemattomat ihmiset luulee minua alaikäiseksi.
Nyt kun oltiin Kreikassa ja pitserian omistaja antoi lapsille pillimehut niin antoi pillimehun minullekin.
Ilmeisesti luuli minua lapseksi eikä ole eka kerta kun luullaan lapseksi :D
Iskä sai tietysti kaljan.
En näytä ikäiseltäni ja pyrin näyttämään nuorelta myös pukeutumiselta niin noissa ne suurimmat syyt varmasti on.
Minäkin sain muumihaalareissani lasten lelun ruokailun jälkeen. Siis Veronassa, Italiassa, paikallisessa mäkkärissä.
Tämä on kulttuurillinen juttu. Keskieurooppalainen aikuinen nainen näyttää aikuiselta naiselta, eikä pukeudu muumihaalariin. Lapsillakin on usein melko aikuismaiset vaatteet.
Et välttämättä näytä aivan erityisen nuorelta, mutta viestität lapsenomaisuutta esimerkiksi pukeutumisella. Eri kulttuureissa koodeja luetaan eri tavalla.
Kyllä minunkin miespuolista kaveriani puhuteltiin usein Sveitsissä asuessamme nimityksellä "madame", kun hänellä oli pitkä tukka ja korvakorut. Oli ihan hetero ja nuoreksi mieheksi tunnistettavissa, mutta hänen lähettämänsä sosiaalinen koodi tulkittiin siinä ympäristössä väärin. Ehkä olivat mielestään kohteliaita ja avarakatseisia tulkintansa mukaan transhenkilölle, joka halusi näyttää naiselta.
Ja sinä luulet osaavasi pilkuttaa, vaikka et osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 36 ja tuntemattomat ihmiset luulee minua alaikäiseksi.
Nyt kun oltiin Kreikassa ja pitserian omistaja antoi lapsille pillimehut niin antoi pillimehun minullekin.
Ilmeisesti luuli minua lapseksi eikä ole eka kerta kun luullaan lapseksi :D
Iskä sai tietysti kaljan.
En näytä ikäiseltäni ja pyrin näyttämään nuorelta myös pukeutumiselta niin noissa ne suurimmat syyt varmasti on.
Minäkin sain muumihaalareissani lasten lelun ruokailun jälkeen. Siis Veronassa, Italiassa, paikallisessa mäkkärissä.
Tämä on kulttuurillinen juttu. Keskieurooppalainen aikuinen nainen näyttää aikuiselta naiselta, eikä pukeudu muumihaalariin. Lapsillakin on usein melko aikuismaiset vaatteet.
Et välttämättä näytä aivan erityisen nuorelta, mut
Eikö Sveitsissä ole hevareita nähty 😂
Onko tuttavasi sanonut sinulle, että näyttää 15 vuotta nuoremmalta vai onko tuo oma oletuksesi?
Aika moni luulee näyttävänsä nuoremmalta kuin on. Itseään kun katsoo peilistä siitä yhdestä kulmasta. Muut näkevät kaikki puolet ja ilmeet, ja niistä joissain ikä tulee enemmän esiin. Valokuvat usein paljastavat asian itsellekin, mutta niistä tulee ajateltua, että huono kuva.
Nyökkäilen vain. Parempi noin päin kuin huono itsetunto.
Ei se minulta ole pois mitenkään, jos joku ajattelee olevansa nuoremman näköinen kuin on. Oli tai ei oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Aika moni luulee näyttävänsä nuoremmalta kuin on. Itseään kun katsoo peilistä siitä yhdestä kulmasta. Muut näkevät kaikki puolet ja ilmeet, ja niistä joissain ikä tulee enemmän esiin. Valokuvat usein paljastavat asian itsellekin, mutta niistä tulee ajateltua, että huono kuva.
Juuri niin ja kun valo tulee peiliin katsoessa useimmiten edestä, niin rypyt ja juonteet eivät niin erotu, mikä antaa itselleen nuorekkaan vaikutelman.
Ei valokuva myöskään totuutta näytä, videokuvasta näkyy todenmukaisemmin
Vierailija kirjoitti:
Onko tuttavasi sanonut sinulle, että näyttää 15 vuotta nuoremmalta vai onko tuo oma oletuksesi?
On sanonut monta kertaa.
Hymy ja hyvä asenne elämään. Ei naama nyttyrällä kulje.
Hämmästyin nähdessäni kaverini seitsemänkymppisen isän. Hän oli hoikka ja hyväryhtinen ja yhä työelämässä. Odotin näkeväni vanhuksen. Lasten suusta se totuus kuuluu: Oppilas kertoi kaverilleni käyneensä tämän veljen vastaanotolla. Se on mun isä, korjasi kaveri.
Jaa-a. Me emme oikeastaan koskaan
puhu ulkonäöstämme lähipiirini kanssa
rupatellessa. Joskus vaihdamme vinkkejä
esimerkiksi toimivasta hiusmaskista tai
todella hyvästä tuoksusta. Mutta
ulkonäköteema rajoittuu tuotteisiin.
Tottakai joku saattaa todeta ostaneensa
uudet talvikengät.. tai olevansa tyytyväinen
edelliseen parturikäyntiinsä.
Mutta se ulkonäöstä. Kodin ja pihan
remontointi tai uudet book bestsellerit
paljon useammin puheissa meillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytän 70-vuotiaalta mutta olen 49 eli näytän nuoremmalta kuin luullaan, jos kysytään ikää.
Mitä väliä
Täh?
Näytän omasta mielestäni 70-vuotiaalta, ikä siis 49.
Jos joku kysyy ikää, päivittelee miten näytän nuorelta.
Enkä näytä kuin 70-vuotiaalta.
Realismi on muuta kuin kuvittelu.
Sun kannattaa panostaa ulosantiin. Viesteistäsi ei ota selvää mitä tarkoitat.
Yleisesti ottaen KAIKKI luulevat näyttävänsä todellista ikäänsä nuoremmilta. :=)))
Luulemisesta en tiedä mut on helvetin raivostuttavaa näyttää se 20 ikäistään nuoremmalta kun ei oteta vakavasti, tytötellään, ei ymmärretä edes sanottaessa puhuttavan neljäkymppisen ammattilaisen, eikä kaksikymppisen harjoittelijan kanssa. Tietyissä ammateissa täysi kirous koska vaikuttaa valitettavasti siihen miten asiakkaat/potilaat sinuun suhtautuvat. Meillä tämä nuorelta näyttäminen kulkee suvussa eikä sille voi yhtään mitään. Mutta se ei todellakaan ole aina jokin ilo tai ominaisuus josta "kantajansa" kokisi riemua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri niin ja kun valo tulee peiliin katsoessa useimmiten edestä, niin rypyt ja juonteet eivät niin erotu, mikä antaa itselleen nuorekkaan vaikutelman.
Ei mun peilistä kyllä valoa tule
Miksi nuoremmalta näyttäminen on hyvä juttu?
Antaa hänen luulla, eihän se ole sinulta Ap tai keneltäkään muulta pois. Minä luulen olevani 100 vuotta nuorempi eli siis olen -60 vuotta.
Voi että.