Millainen ihminen ei koko elämänsä aikana käy Lapissa?
Minua tämä ihminen kummastuttaa. Hieman hävettääkin. Eikö hän itse ymmärrä, että on muiden silmissä ihan Uuno?
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian kallista.
Mikä?
Niin mikä on kallista?
Kitukasvuista, kylmää, pimeää, hyttysiä joka paikass
Makuasia.
Minä käyn Lapissa vaeltamassa, retkeilemässä, mökkeilemässä, kalastamassa jne. Sitä voin toki tehdä kotimaisemissakin, mutta Lapissa on erilainen upea luonto, rauha ja yksinäisyys.
En ole koskaan ollut kiinnostunut joten en näe syytä mennä vain siksi että tulipa mentyä.
Enkä sen enempää ole kiinnostunut myöskään Kanariasta tai muista lämpimistä turistirysistä, ei tarvitse tehdä näistä väkisin mitään vastakkainasettelua kuten täällä on jo tehty.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, mutta se juuri karaisee, ja kasvattaa luonnetta, j m n kauta!!
Vierailija kirjoitti:
No ei, ei joka paikassa, eikä joka vuodenaikaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs erikoista siellä Lapissa on? Itse olen kyllä käynyt siellä useinkin työn takia, ei ole sen ihmeellisempää seutua.
Näin on, Sodankylän seudulle asti on samanlaista kuin muuallakin, tosin välimatkat ovat pitemmät. Suomen puolella Tunturi-Lappi on hienoa, mutta Luoteis-Norjassa on vielä hienompaa.
Vierailija kirjoitti:
Olin siellä armeija-aikana enkä todellakaan halua niitä saatanallisia muistoja ja ankeutta.
Mitä?! Armeija aika, saatan allisia muistoja ja ankeutta?? Vihaatko sinä itsenäistä Suomea??
Asepalveluksen suorittaminen on ylevä velvollisuus, jota voi myöhemmin muistella arvokkuudella. Rovajärvi -96, marraskuun räntäsateissa, asepalveluksen huipentuma, panssarijääkärikomppanian loppusota. Teh Finest hour! nevö foget!!!!
Mitä ihmeellistä on Lapissa? Ihmettelen.
Mitäs minä Lapissa tekisin?
Siellä on yhtä kuollutta kuin minun s*ksielämässä.
En varmaan olisi käynyt jos minua ei olisi raahattu sinne lapsena. Aikuisena en ole käynyt. Lähiseuduilla kyllä.
Koko ikänsä Helsingissä loisiva somali ei käy koskaan Lapissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs erikoista siellä Lapissa on? Itse olen kyllä käynyt siellä useinkin työn takia, ei ole sen ihmeellisempää seutua.
Näin on, Sodankylän seudulle asti on samanlaista kuin muuallakin, tosin välimatkat ovat pitemmät. Suomen puolella Tunturi-Lappi on hienoa, mutta Luoteis-Norjassa on vielä hienompaa.
Oikeaa Lappia löytyy esim. Muonio, Kittilä, Inari, Enontekiö. Sodankylä on jo Keski-Suomea 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian kallista.
Mikä?
Niin mikä on kallista?
Matkustaminen ja majoitus. Haluaisin kovasti mennä Lappiin, se on unelmani, mutta en ole mitenkään kokenut eränkävijä, joten telttamajoitus ei ole vaihtoehto. Majoitukset ovat melko hintavia ja koska meidän perheeseen kuuluu 5 ihmistä, niin esimerkiksi viikon matka johonkin tunturimaisemiin majoituksineen on meidän perheelle valitettavasti liian kallis.
Mökkejä saa yllättävänkin edullisesti ellei vaatimustaso ole 5 tähteä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeaa Lappia löytyy esim. Muonio, Kittilä, Inari, Enontekiö. Sodankylä on jo Keski-Suomea 😀
Sodankylä on kaamosalueelle. Ei todellakaan ole Keski-Suomessa.
Aloitappa kertoa mitä? En ole haukkunut ketään uunoksi tai sanonut että oikein hävettää jos joku toimii toisin kuin minä.
Vilpitön uteliaisuus on asia erikseen, ragebait on ragebait.