Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen ihminen ei koko elämänsä aikana käy Lapissa?

Vierailija
21.09.2025 |

Minua tämä ihminen kummastuttaa. Hieman hävettääkin. Eikö hän itse ymmärrä, että on muiden silmissä ihan Uuno? 

Kommentit (117)

Vierailija
101/117 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän kiinnostaisi mikä teitä ragebaittaajia mahtaa vaivata kun koette tarvetta kirjoittaa typeryyksiä ihmisen luettavaksi?

Aloitappa kertoa ihan itse.. 

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän kiinnostaisi mikä teitä ragebaittaajia mahtaa vaivata kun koette tarvetta kirjoittaa typeryyksiä ihmisen luettavaksi?

Aloitappa kertoa ihan itse.. 

Aloitappa kertoa mitä? En ole haukkunut ketään uunoksi tai sanonut että oikein hävettää jos joku toimii toisin kuin minä. 

Vilpitön uteliaisuus on asia erikseen, ragebait on ragebait.

Vierailija
102/117 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian kallista.

Mikä? 

Niin mikä on kallista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/117 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kitukasvuista, kylmää, pimeää, hyttysiä joka paikass

Vierailija
104/117 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasia. 

Minä käyn Lapissa vaeltamassa, retkeilemässä, mökkeilemässä, kalastamassa jne. Sitä voin toki tehdä kotimaisemissakin, mutta Lapissa on erilainen upea luonto, rauha ja yksinäisyys. 

Vierailija
105/117 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut kiinnostunut joten en näe syytä mennä vain siksi että tulipa mentyä. 

Enkä sen enempää ole kiinnostunut myöskään Kanariasta tai muista lämpimistä turistirysistä, ei tarvitse tehdä näistä väkisin mitään vastakkainasettelua kuten täällä on jo tehty.

Vierailija
106/117 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, mutta se juuri karaisee, ja kasvattaa luonnetta, j m n kauta!!

Vierailija
107/117 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei, ei joka paikassa, eikä joka vuodenaikaan. 

Vierailija
108/117 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs erikoista siellä Lapissa on? Itse olen kyllä käynyt siellä useinkin työn takia, ei ole sen ihmeellisempää seutua.

Näin on, Sodankylän seudulle asti on samanlaista kuin muuallakin, tosin välimatkat ovat pitemmät. Suomen puolella Tunturi-Lappi on hienoa, mutta Luoteis-Norjassa on vielä hienompaa.

Vierailija
109/117 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin siellä armeija-aikana enkä todellakaan halua niitä saatanallisia muistoja ja ankeutta. 

Mitä?! Armeija aika, saatan allisia muistoja ja ankeutta?? Vihaatko sinä itsenäistä Suomea??

Asepalveluksen suorittaminen on ylevä velvollisuus, jota voi myöhemmin muistella arvokkuudella. Rovajärvi -96, marraskuun räntäsateissa, asepalveluksen huipentuma, panssarijääkärikomppanian loppusota.  Teh Finest hour! nevö foget!!!! 

Vierailija
110/117 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä on Lapissa? Ihmettelen. 

Vierailija
111/117 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs minä Lapissa tekisin?

Siellä on yhtä kuollutta kuin minun s*ksielämässä.

Vierailija
112/117 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan olisi käynyt jos minua ei olisi raahattu sinne lapsena. Aikuisena en ole käynyt. Lähiseuduilla kyllä. 

Vierailija
113/117 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ikänsä Helsingissä loisiva somali ei käy koskaan Lapissa.

Vierailija
114/117 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs erikoista siellä Lapissa on? Itse olen kyllä käynyt siellä useinkin työn takia, ei ole sen ihmeellisempää seutua.

Näin on, Sodankylän seudulle asti on samanlaista kuin muuallakin, tosin välimatkat ovat pitemmät. Suomen puolella Tunturi-Lappi on hienoa, mutta Luoteis-Norjassa on vielä hienompaa.

Oikeaa Lappia löytyy esim. Muonio, Kittilä, Inari, Enontekiö. Sodankylä on jo Keski-Suomea 😀

Vierailija
115/117 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian kallista.

Mikä? 

Niin mikä on kallista?

Matkustaminen ja majoitus. Haluaisin kovasti mennä Lappiin, se on unelmani, mutta en ole mitenkään kokenut eränkävijä, joten telttamajoitus ei ole vaihtoehto. Majoitukset ovat melko hintavia ja koska meidän perheeseen kuuluu 5 ihmistä, niin esimerkiksi viikon matka johonkin tunturimaisemiin majoituksineen on meidän perheelle valitettavasti liian kallis.

Vierailija
116/117 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkejä saa yllättävänkin edullisesti ellei vaatimustaso ole 5 tähteä. 

Vierailija
117/117 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeaa Lappia löytyy esim. Muonio, Kittilä, Inari, Enontekiö. Sodankylä on jo Keski-Suomea 😀

Sodankylä on kaamosalueelle. Ei todellakaan ole Keski-Suomessa.