Ravintola-annokset pienemmiksi ja hintoja alas
Kukaan ei tarvitse niin isoja annoksia, mitä usein ravintoloissa saa. Annokset pienemmiksi ja siten hintoja alas, kiitos. Voisi käydä useammin.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"1950-luvun ravintola-annoksiin kuuluivat perinteiset suomalaiset ruoat, kuten palapaisti, makaronilaatikko, erilaiset kastikkeet, keittoruoka ja lihapullat."
Ravintoloissa on tapahtunut aikamoinen muutos ruuan suhteen, joten se on suuri syy hintojen nousuun. Harva paikka tarjoaa enää ns. kotiruokaa.
Totta. Kotiruokapaikkoja saisi olla lisää. Perusruokaa pienemmillä annoskoilla niin avot.
No prismassa on se tiski josta voi painon mukaan ottaa kotiruokaa. Prisman ravintola on tehnyt ne.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, millaista ravintoloissa ap käy, mutta minä kyllä löydän sopivia annoksia ja riittävän halpoja
Käytiin eilen intialaisessa kolmen kaverin kanssa ja tilattiin:
Alkupalaksi oli padamia ja kastikkeita. Ne olivat ilmaiset. Pääruoaksi otettiin lammas madras 18,90e, riisi kuului hintaan, garlic naan 3e. Teki 5,48e per pää ruokailu. Ei tuo minusta nyt niin kallista ollut.
Aikaisemmin käytiin samalla porukalla meksikolaisissa niin alkuruokiin meni 6e, fajitas 16 ja yhteinen jälkiruoka 7e. Teki siis 7,25e kun syötiin pihkän kaavan mukaan.
Joskus jos ottaa viinipullon 20e, niin eihän sekään tee kun 5e per hlö ja usein jää vielä osa juomatta.
Alapeukkua satelee eli ilmeisesti liian kallis hinta edelleen.. En mä kyllä itse saa tehtyä padameita, neljää kastikerra, riisiä, valkosipulinaania ja ihanaa suussa sulavaa madras lammasta n. 5 euron hintaan. En tajua missä kuvitelmassa ihmiset elävät. Minulle kuitenkin hinta oli sopiva ja sanoisinko just täydellinen meidän porukalle. Olisi jäänyt nälkä jos olisi ollut yhtään pienempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"1950-luvun ravintola-annoksiin kuuluivat perinteiset suomalaiset ruoat, kuten palapaisti, makaronilaatikko, erilaiset kastikkeet, keittoruoka ja lihapullat."
Ravintoloissa on tapahtunut aikamoinen muutos ruuan suhteen, joten se on suuri syy hintojen nousuun. Harva paikka tarjoaa enää ns. kotiruokaa.
Totta. Kotiruokapaikkoja saisi olla lisää. Perusruokaa pienemmillä annoskoilla niin avot.
No prismassa on se tiski josta voi painon mukaan ottaa kotiruokaa. Prisman ravintola on tehnyt ne.
Irtiotto arjesta. Laatuaikaa Prisman kotiruoka kotona. Ketjun aiheena ulkona syöminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, millaista ravintoloissa ap käy, mutta minä kyllä löydän sopivia annoksia ja riittävän halpoja
Käytiin eilen intialaisessa kolmen kaverin kanssa ja tilattiin:
Alkupalaksi oli padamia ja kastikkeita. Ne olivat ilmaiset. Pääruoaksi otettiin lammas madras 18,90e, riisi kuului hintaan, garlic naan 3e. Teki 5,48e per pää ruokailu. Ei tuo minusta nyt niin kallista ollut.
Aikaisemmin käytiin samalla porukalla meksikolaisissa niin alkuruokiin meni 6e, fajitas 16 ja yhteinen jälkiruoka 7e. Teki siis 7,25e kun syötiin pihkän kaavan mukaan.
Joskus jos ottaa viinipullon 20e, niin eihän sekään tee kun 5e per hlö ja usein jää vielä osa juomatta.
Alapeukkua satelee eli ilmeisesti liian kallis hinta edelleen.. En mä kyllä itse saa tehtyä padameita, neljää kastikerra, riisiä, valkosipulinaania ja ihanaa suussa sulavaa madras lammasta n. 5 euron h
Ilmeisesti aina omat yli-isot annokset halutaan ja vain itselle. Ei riitä ymmärrys.
Valmiiksi paistettu Pakastebroilerinfile Thaimaasta Mikroon. Pakastekasvikset lautasen reunaan ja Pussikastiketta päälle.
Hinta 24e...Juu. Ei kiitos...
Niin ja Viiniä tilkka lasiin 14e...Juupajuu..
Alle kympillä pitäisi saada ruoka-annos, joka ei ole tarkoitettu kahdelle, ja jollaisen syöminen yksin ei edesauta lihomista. Nykyään maksat pari kymppiä turhan isosta annoksesta.
Mitä muita kommentteja voi odottaa automarketin ja kodin väliä sahaavalta kansalta, jolle oma mättöannos Rossossa on se kerran kesässä -juttu.