Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehille nalkuttaminen

Vierailija
20.09.2025 |

Olen sanonut eräästä kotityöasiasta miehelleni ystävällisesti noin kolme kertaa. 

Kun asia ei järjestynyt, ja korotin ääntäni, olen nyt se paha ja aina vihainen.

Vertaistukea siskot!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja otsikko on klikkiotsikko, sillä missään vaiheessa en nalkuttanut.

Ap

Vierailija
2/6 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin se "nalkuttaminen" aina muodostuu.

1. Mies ei tee asioita omatoimisesti.

2. Miehelle vinkkaa asiasta, mies ei ymmärrä vihjeitä, joten ei tapahdu mitään.

3. Miehelle sanoo asiasta suoraan, mutta ystävällisesti. Mies tulkitsee ystävällisestä sävystä, että asialla ei ole kiire, ja mitään ei tapahdu. Sama toistuu, vaikka tämän kohdan toistaisi useammankin kerran.

3. Miehelle sanoo asiasta tiukkaan sävyyn tai ääntään korottaen, koska asiat ovat samoilla sijoillaan kuin viikko sitten, ja alkaa jo vähän nyppiä. =Nainen nalkuttaa ja stressaa ihan turhista asioista.

Tähän voisi laittaa vielä bonuskierroksena sen, että nainen kiltisti siivoilee miehen jälkiä kuukauden, ja korkeintaan nätisti sanoo asioista jos sanoo ollenkaan, vaikka se ärsyttääkin, ettei iso mies siivoa omia jälkiään. Sitten kun itsellä on hormonit sekaisin ja on kipeä ja turvonnut kun on menkat, ja se sama asia, mistä on sanonut nätisti koko kuukauden on ongelma edelleen, ja sitten menee muki nurin ja sanoo siitä rumemmin kuin sanoisi normaalisti = naisista tulee menkkojen aikaan ihan pikkuasioista räyhääviä psykoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin se "nalkuttaminen" aina muodostuu.

1. Mies ei tee asioita omatoimisesti.

2. Miehelle vinkkaa asiasta, mies ei ymmärrä vihjeitä, joten ei tapahdu mitään.

3. Miehelle sanoo asiasta suoraan, mutta ystävällisesti. Mies tulkitsee ystävällisestä sävystä, että asialla ei ole kiire, ja mitään ei tapahdu. Sama toistuu, vaikka tämän kohdan toistaisi useammankin kerran.

3. Miehelle sanoo asiasta tiukkaan sävyyn tai ääntään korottaen, koska asiat ovat samoilla sijoillaan kuin viikko sitten, ja alkaa jo vähän nyppiä. =Nainen nalkuttaa ja stressaa ihan turhista asioista.

Tähän voisi laittaa vielä bonuskierroksena sen, että nainen kiltisti siivoilee miehen jälkiä kuukauden, ja korkeintaan nätisti sanoo asioista jos sanoo ollenkaan, vaikka se ärsyttääkin, ettei iso mies siivoa omia jälkiään. Sitten kun itsellä on hormonit sekaisin ja on kipeä ja turvonnut kun on menkat, ja se sama asia, mistä on sanonut

Juuri näin se menee. Kiitos sinulle :)

Ap

Vierailija
4/6 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hallittava mies.Kaupassa hengittää niskaani ja vahtii mitä kärryyn laitan.Jos otan munalaatikon takaa kuuluu että kotona on vielä kolme munaa.Jos ostaisin perunoita niin heti tulee että vielä on viisi jääkaapissa.Ihan hirveetä!

Yritän käydä yksin kaupassa mutta ei onnistu Mies änkee mukaan ja valittaa koko ajan .Paras oli viime viikolla kun esitteli minulle eri kuukautissiteitä ja vaati vaihtamaan eri tuotteeseen.Siinä meni raja.Olen 35v.ja itse päätän mitä käytän.

Olen niin väsynyt tähän.Pyynnöt lopettamaan tälläisen ei auta.Olen jo suunnitellut eroa .Onneksi ei ole lapsia niin on helppoa.

Vierailija
5/6 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis valittava mies..korjaus viestiin.

Vierailija
6/6 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on hallittava mies.Kaupassa hengittää niskaani ja vahtii mitä kärryyn laitan.Jos otan munalaatikon takaa kuuluu että kotona on vielä kolme munaa.Jos ostaisin perunoita niin heti tulee että vielä on viisi jääkaapissa.Ihan hirveetä!

Yritän käydä yksin kaupassa mutta ei onnistu Mies änkee mukaan ja valittaa koko ajan .Paras oli viime viikolla kun esitteli minulle eri kuukautissiteitä ja vaati vaihtamaan eri tuotteeseen.Siinä meni raja.Olen 35v.ja itse päätän mitä käytän.

Olen niin väsynyt tähän.Pyynnöt lopettamaan tälläisen ei auta.Olen jo suunnitellut eroa .Onneksi ei ole lapsia niin on helppoa.

Mitä hittoa?! Mä varmaan vastaisin, että Suomessa on aika helkkarin monta miestä jotka antaa puolisonsa valita omat siteensä, vois vaihtaa sellaiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä