Kauhee haloo alkaa jos mies etsii hoikkaa naista.
Lihavat naiset heti kommentoimassa yhdellä treffi palstalla että miksi mies haluaa hoikan naisen. Haluaa naisetkin pitkän miehen tai rikkaan miehen ja komean miehen.
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Olen itse hoikka. Minua lähestyi mies joka toi hyvin vahvasti esille, että haluaa hoikan naisen. Juttu loppui heti siihen.
Täällä sama. Monille miehille se hoikkuus on mittari, ja nimenomaan sellainen hoikka joka on huomattavasti alipainoinen, näille myös lihaksikkaat naiset on "läskejä".
Vierailija kirjoitti:
Minä iskin nuorena jo niitä kauniimpia naisia. Menin yökerhossa pyytämään nättiä naista tanssimaan ja usein naiset myös lähti ja sitten vedin jotain tyhmää läppää niille ja naiset nauroi ja tykkäsivät ja sain yhen yön juttuja. Sain paljon itseluottamusta koska onnistuin saamaan nätin naisen sänkyyn. Yksi oudoin tilanne oli baarissa kun juttelin yhden naisen kanssa ja nainen kertoi että oli neitsyt ja etsi panoseuraa. Suoraan sanoi minulle siitä ja luulin sitä vitsiksi. Nainen kotona sitten kun päästiin puuhiin niin se olikin neitsyt mutta hoidin homman. Jokainen siis yrittää sellaista naista kun luulee saavansa jos tulee pakit niin ei haittaaa, olen saanut pakkeja.
Tämä on nykymaailmassa kadonnut. Yrittäminen. Välillä onnistuu, välillä tulee pakit. Kaikesta oppii.
Tuossa etsii hoikkaa tai etsii pitkää on yksi iso ero. Jos haluaa pitkän puolisonja päätyy sellaisen kanssa suhteeseen niin puolison tarvitsee olla jatkossakin pitkä (ei vaadi mitään toimenpiteitä siltä pitkältä ihmiseltä). Jos taas etsii hoikkaa niin siihen sisältynee vaatimus pysyä jatkossakin hoikkana. Ja se vaatii ruokavalioa ja liikuntaa. Ja usein ei riitä normaalipaino vaan miehet erityisesti hakee sairaalloisen hoikkaa naista. Se rajaa elämää todella paljon. Ei välttämättä voi edes raskautua jos liian hoikka. Jos tulee raskaaksi niin pettääkö puoliso koska ei viehäty enää toisesta. Entä raskauden jälkeen miten palautuminen ja laihtuminen entisiin mittoihin. Toiset palaavat raskauden jälkeen helposti entisiin mittoihin mutta ei kaikki samoin sairaudet, hormoni toiminnan muutokset ym vaikuttavat painoon.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa etsii hoikkaa tai etsii pitkää on yksi iso ero. Jos haluaa pitkän puolisonja päätyy sellaisen kanssa suhteeseen niin puolison tarvitsee olla jatkossakin pitkä (ei vaadi mitään toimenpiteitä siltä pitkältä ihmiseltä). Jos taas etsii hoikkaa niin siihen sisältynee vaatimus pysyä jatkossakin hoikkana. Ja se vaatii ruokavalioa ja liikuntaa. Ja usein ei riitä normaalipaino vaan miehet erityisesti hakee sairaalloisen hoikkaa naista. Se rajaa elämää todella paljon. Ei välttämättä voi edes raskautua jos liian hoikka. Jos tulee raskaaksi niin pettääkö puoliso koska ei viehäty enää toisesta. Entä raskauden jälkeen miten palautuminen ja laihtuminen entisiin mittoihin. Toiset palaavat raskauden jälkeen helposti entisiin mittoihin mutta ei kaikki samoin sairaudet, hormoni toiminnan muutokset ym vaikuttavat painoon.
En ole koskaan tavannut miestä joiden ihanne on sairaalloinen alipaino. Yleensä toivotaan kurveja. Kyllä mä oletan, että me molemmat puolison kanssa pysytään hoikkana aina, jos terveitä ollaan. Ei vaan sen painon takia, vaan elämäntapojen. Liikunta ja terveellinen ruokavalio on meille ihan peruselämää. En siksi seurustelisi ylipainoisen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miehen on paras olla itsekin sitten hoikka, eikä mikään kebabilla kasvatettua keskivartaloa
Mutta siinä tapauksessa naiset jotka haaveilevat pitkistä miehistä täytyy olla itsekin pitkä eikä mikään hukkapätkä. Huvittaa nämä jotka nyrpistävät nenää lyhyemmille miehille kun itse on persjalkanen kana. Joku copemekanismi kait
Vierailija kirjoitti:
Miehen on paras olla itsekin sitten hoikka, eikä mikään kebabilla kasvatettua keskivartaloa
Olen itse hoikka nainen mutta oma mieheni ei ole hoikka. Mistä tälläinen myytti että hoikat nainen tykkää vain hoikista? Mieheni on kyllä harteikas ja sellainen vahva.
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää miehet, jotka etsivät 15-20 v. nuorempaa naista. Miten ihmeessä se olisi naiselle hyvä diili ottaa mies, joka lähestulkoon voisi olla hänen isänsä. Myöskään minä en katso itseäni huomattavasti nuorempia miehiä, vaikka sellaisetkin ovat joskus olleet kiinnostuneita. He jääköön omanikäistensä naisten iloksi.
Miten sinua ärsyttää toisen ihmisen valinnat? Mistä tiedät automaattisesti että se olisi huono diili naiselle, vain siksi koska hän on nuori? Et sinä tunne kumpaakaan henkilökohtaisesti
Vierailija kirjoitti:
Minä iskin nuorena jo niitä kauniimpia naisia. Menin yökerhossa pyytämään nättiä naista tanssimaan ja usein naiset myös lähti ja sitten vedin jotain tyhmää läppää niille ja naiset nauroi ja tykkäsivät ja sain yhen yön juttuja. Sain paljon itseluottamusta koska onnistuin saamaan nätin naisen sänkyyn. Yksi oudoin tilanne oli baarissa kun juttelin yhden naisen kanssa ja nainen kertoi että oli neitsyt ja etsi panoseuraa. Suoraan sanoi minulle siitä ja luulin sitä vitsiksi. Nainen kotona sitten kun päästiin puuhiin niin se olikin neitsyt mutta hoidin homman. Jokainen siis yrittää sellaista naista kun luulee saavansa jos tulee pakit niin ei haittaaa, olen saanut pakkeja.
Sinun ulosannista päätellen olen todella yllättynyt jos olet päässyt edes ekaa pesää pidemmälle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse hoikka nainen mutta oma mieheni ei ole hoikka. Mistä tälläinen myytti että hoikat nainen tykkää vain hoikista? Mieheni on kyllä harteikas ja sellainen vahva.
Eli lihava?
Höpö höpö. En minäkään halunnut läskiä, lyhyttä tai tyhmää miestä. Ihan ok. Se on sitten eri asia mitä saa. Minulla on hoikka, pitkä ja fiksu mies.
Vierailija kirjoitti:
Vaan kun ei ole. 100% laihaa instabeibeä "etsivät" ovat itse vähintään kaljamahoja, hampaat hoitamatta eikä hiukset oo nähneet parturia sitten rippikoulun. Jostain käsittämättömästä syystä luulevat silti olevansa samalla tasolla normaalien ihmisten kanssa 😮💨 Unohdin, nainen täytyy olla alle 23v. Muuten Marko 44v saa traumoja.
Eniten inhottaa miehet joilla kauhean tarkat vaatimukset naisten ulkonäölle ja sitten valitetaan jatkuvasti että naiset on niiiin nirsoja ettei tavalliset miehet kelpaa kun ei löydy siitä pienestä kelpuutetusta joukosta naisia sitä naista joka ihastuisi tähän mieheen oma nirsoilu on muka normaalia ja naisille pitäisi kelvata kenen tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehillä on aina oikeus etsiä hoikkaa naista, mutta lihavilla naisilla ei ole oikeutta ulista asiasta.
Miksi ulisisin??
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää miehet, jotka etsivät 15-20 v. nuorempaa naista. Miten ihmeessä se olisi naiselle hyvä diili ottaa mies, joka lähestulkoon voisi olla hänen isänsä. Myöskään minä en katso itseäni huomattavasti nuorempia miehiä, vaikka sellaisetkin ovat joskus olleet kiinnostuneita. He jääköön omanikäistensä naisten iloksi.
Mua eivät ärsytä. Saavat etsiä mitä tahtovat, kunhan täysikäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua eivät ärsytä. Saavat etsiä mitä tahtovat, kunhan täysikäistä.
Mua ainakin ällöttää 20 vuotiaan siskoni 30 vuotias ukko, miksi sen ikäinen on nippanappa teini iän ohittaneen kanssa? On vetäytyvä, hiljainen "juho" Joten arvelen että henkisesti haluaakin hengata ikäistään paljon nuorempien kansss... Liekö sitten näitä "kilttiksiä" Muutkin siskot sanoneet että " Kyllä sä Hanna nyt oot ikäistäs vanhemman kanssa" Että tuonikäisten miesten pitäisi etsiä omanikäistä seuraa, mut sisko sanoo että se on niiin kiltti ja mukava,, no omapa on asiansa mutta itse en olisi 20 vuotiaana voinut kuvitella yli 10 vuotta vanhemman kanssa hengailla/seurustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta siinä tapauksessa naiset jotka haaveilevat pitkistä miehistä täytyy olla itsekin pitkä eikä mikään hukkapätkä. Huvittaa nämä jotka nyrpistävät nenää lyhyemmille miehille kun itse on persjalkanen kana. Joku copemekanismi kait
Oot tosi inhottava, itse olen nainen ja tälläinen "hukkapätkä" Alle 160 cm, 154 cm jos tarkkoja ollaan mutta enpä onneksi seurustele ikiteinimiehen kanssa joka arpoo naiset ulkonäön perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Hoikka mies ei naisille kelpaa. Pitää olla miehekäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun ulosannista päätellen olen todella yllättynyt jos olet päässyt edes ekaa pesää pidemmälle
Eihän hän sanonut edes olevansa pesäpalloilija.
Etsin pitkää ja hoikkaa naista. Olen keskimittainen (180 cm), hoikka mies. Nainen saa olla minua pidempikin.