Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhee haloo alkaa jos mies etsii hoikkaa naista.

Vierailija
20.09.2025 |

Lihavat naiset heti kommentoimassa yhdellä treffi palstalla että miksi mies haluaa hoikan naisen. Haluaa naisetkin pitkän miehen tai rikkaan miehen ja komean miehen.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää miehet, jotka etsivät 15-20 v. nuorempaa naista. Miten ihmeessä se olisi naiselle hyvä diili ottaa mies, joka lähestulkoon voisi olla hänen isänsä. Myöskään minä en katso itseäni huomattavasti nuorempia miehiä, vaikka sellaisetkin ovat joskus olleet kiinnostuneita. He jääköön omanikäistensä naisten iloksi.

Miehet haluaa nuoren hedelmällisen kumppanin saamaan lapsia, naiset menestyneen miehen elättämään lapsia. Ihan normibiologiaa.

Ei muuta kun odottamaan siellä hikikomerossa, että koska on tarpeeksi vanha ja menestynyt kelpaamaan naisille.

Vierailija
42/52 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää miehet, jotka etsivät 15-20 v. nuorempaa naista. Miten ihmeessä se olisi naiselle hyvä diili ottaa mies, joka lähestulkoon voisi olla hänen isänsä. Myöskään minä en katso itseäni huomattavasti nuorempia miehiä, vaikka sellaisetkin ovat joskus olleet kiinnostuneita. He jääköön omanikäistensä naisten iloksi.

Miehet haluaa nuoren hedelmällisen kumppanin saamaan lapsia, naiset menestyneen miehen elättämään lapsia. Ihan normibiologiaa.

Ei muuta kun odottamaan siellä hikikomerossa, että koska on tarpeeksi vanha ja menestynyt kelpaamaan naisille.

Melko negatiivista ja ilkeää kommentointia. Selkeää miesvihaa. 

-eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lihava joskus 15 vuotta sitten ja aloin käymään salilla koska oli vaan huono kunto ja halusin laihtua. Sitten salilla yks nainen joka kävi siellä samaan aikaan alkoi juttelee minulle kaikenlaista ja pyysi ihan leffaan minua. Painoin silloin 112 kg. Nainen painoi ehkä joku 63 kg en kysellyt mutta oli kovakuntoinen. Minä laihduin siinä puolen vuoden aikana 30 kg koska kävin salilla joka päivä. Ei naista haitannut että olin lihava ja alettiin seurustelee parin kuukauden jälkeen. Ollaan oltu siitä lähtien yhdessä.

Vierailija
44/52 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö jokainen saa halua sellaista kumppania jonka näkee viehättäväksi.

Vierailija
45/52 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse hoikka. Minua lähestyi mies joka toi hyvin vahvasti esille, että haluaa hoikan naisen. Juttu loppui heti siihen. 

Vierailija
46/52 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen on paras olla itsekin sitten hoikka, eikä mikään kebabilla kasvatettua keskivartaloa

Miksi? Jos kaiken maailman kääpiönaiset ja punkerot saa ihan oletusarvoisesti vaatia pitkää atleettia, niin miksi tämä olisi miehille jotenkin eri asia? 

Vierailija
47/52 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lisäarvoa se naisystävän hoikkuus tuo sen miehen arkeen? Millä tavalla ylipainoinen nainen olisi parempi kumppanina jos se sama nainen olisi hoikka?

Vierailija
48/52 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se sinua haittaa jos nainen haluaa vanhemman miehen. Rahasta siinä on kyse koska miehellä on vakaa taloudellinen tilanne ja nainen voi hyötyä miehestä.

Vierailija
49/52 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse hoikka. Minua lähestyi mies joka toi hyvin vahvasti esille, että haluaa hoikan naisen. Juttu loppui heti siihen. 

Mutta sinä haluat komean miehen.

Vierailija
50/52 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää haukkua naisia jossain keskustelupalstoilla. Hienosti menee incelit...

Yhtä säälittävää on sinun haukkumisesi tällä palstalla kutsuen miehiä inceleiksi. 

Vierailija
51/52 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sinä haluat komean miehen.

En, vaan miehen, jolle ulkonäkö ei ole noin tärkeä kriteeri ja joka ymmärtää, että ulkonäkö voi muuttua. Lisäksi en tajua miksi tuollaista tarvitsee edes tuoda esille. En halua mitään törppöä miestä. Exäni ei ollut komea, vaan ihastuin häneen muista syistä. 

Vierailija
52/52 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa haluta sellaisen kumppanin joka itseä viehättää, ei minua, keski-ikäistyvää pullukkaa haittaa jos mies etsii laihaa tai vaikka itseään paljon nuorempaa naista. Toisaalta itselle on iso turn-off, jos mies puhuu halveksivasti toisista. Esimerkiksi omalle puolisolleni naisen pitkä tukka on tärkeä, mutta en ole koskaan kuullut hänen haukkuvan lyhythiuksisia naisia. Olisi vastenmielistä, jos hän haukkuisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän