Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhee haloo alkaa jos mies etsii hoikkaa naista.

Vierailija
20.09.2025 |

Lihavat naiset heti kommentoimassa yhdellä treffi palstalla että miksi mies haluaa hoikan naisen. Haluaa naisetkin pitkän miehen tai rikkaan miehen ja komean miehen.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vapaus valita. Mua ei haittaa.

T. lihava nainen

Vierailija
22/52 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se mies oli normaalipainoinen paidaton kuva oli. T; ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mitä miehet vaaditte naisilta, niin teidän pitää itse kyetä samaan. 

T. Hoikka treenattu nainen 

Onko sulla isot tissit?

Onko sulla iso muna ja hoikka lihaksikas treenattu vartalo ???????????????????????

Vierailija
24/52 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen on paras olla itsekin sitten hoikka, eikä mikään kebabilla kasvatettua keskivartaloa

Miksi? Jokainen saa asettaa omat mieltymyksensä kumppanin etsinnässä, eikä sen tarvitse liittyä mitenkään siihen millainen itse on. Lihava saa tykätä hoikasta, hoikka pullukasta, köyhä varakkaasta, blondi tummasta jne.

Tietysti saa, mutta onnea matkaan. Ei nimittäin tule tapahtumaan moiset haaveet, ellei ota puolisoa kehitysmaasta.

Totta sinänsä, että sairaalloisen lihavilla naisilla näkee hoikkia miehiä vain jos mies on kehitysmaasta.

Vierailija
25/52 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehillä on aina oikeus etsiä hoikkaa naista, mutta lihavilla naisilla ei ole oikeutta ulista asiasta.

Vierailija
26/52 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hyväkuntoinen ja normaalipainoinen mies, mutta en halua hoikkaa ja treenihullua naista, vaan lievästi pyöreän. Täytyykö minunkin siis pyöristyä?

Pystytkö itse kaikkeen samaan, mitä odotat mieheltä? Takuulla et.

Tottakai! Ärsyttääkö? 

Vierailija
27/52 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla isot tissit?

Onko sulla iso muna ja hoikka lihaksikas treenattu vartalo ???????????????????????

Kyllä on!

Mistä arvasit :D

Vierailija
28/52 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on aika moni mieskin siitä pillastunut, kun en huoli kaljaa juovaa miestä joka ei harrasta tavoitteellista liikuntaa. 

Mitä ihmeen tavoitteellista liikuntaa?

Nimim. paljon kyllä elämässäni urheillut ja edelleen ikäisekseni hyvässä kunnossa, mutta liikun omaksi ilokseni lasten kanssa

Vierailija
29/52 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää miehet, jotka etsivät 15-20 v. nuorempaa naista. Miten ihmeessä se olisi naiselle hyvä diili ottaa mies, joka lähestulkoon voisi olla hänen isänsä. Myöskään minä en katso itseäni huomattavasti nuorempia miehiä, vaikka sellaisetkin ovat joskus olleet kiinnostuneita. He jääköön omanikäistensä naisten iloksi.

Vierailija
30/52 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen on paras olla itsekin sitten hoikka, eikä mikään kebabilla kasvatettua keskivartaloa

Mutta pitkää miestä haluavan naisen ei tarvitse itse olla pitkä?

Tuo juuri, pätkät naiset himoitsevat pitkiä miehiä.  Päinvastoon myös, jotkut miehet  suosivat pätkiä naisia. Ei se reikä kuitenkaan ole sen pienempi pätkällä, jalat vaan ovat lyhyet. 

Vierailija
31/52 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ja lihaksia myös eikä mitään pehmeää pullamössöä

Vierailija
32/52 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä jokainen saa etsiä ja haluta ihan mitä huvittaa. En kuitenkaan itse haluaisi miestä, jolle se on joku kriteeri vaikka hoikka olenkin. Kiva jos siellä päässä on ajatuksiakin. Naisen kroppa, no ihmisen ylipäätään voi muuttua rajustikin ihan jo sairauksien ja lääkkeiden takia.

Onpa kiva syöpähoidoista turvonneena tai raskauden jälkeen kun miestä etoo.

Vierailija
33/52 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on aika moni mieskin siitä pillastunut, kun en huoli kaljaa juovaa miestä joka ei harrasta tavoitteellista liikuntaa. 

Nimim. paljon kyllä elämässäni urheillut ja edelleen ikäisekseni hyvässä kunnossa, mutta liikun omaksi ilokseni lasten kanssa

Tavoitteellinen liikunta kyllä vie älyttömästi aikaa

Vierailija
34/52 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen etsii sellaista kuin omaa silmää miellyttää, muut pitää päänsä kiinni. Niinhän nämä lähiövalaat etsii itsekin treenattua hyvä palkkausta miestä vaikka itse ovat pa yksinhuoltajia 

Vierailija
35/52 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää haukkua naisia jossain keskustelupalstoilla. Hienosti menee incelit...

Vierailija
36/52 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hyväkuntoinen ja normaalipainoinen mies, mutta en halua hoikkaa ja treenihullua naista, vaan lievästi pyöreän. Täytyykö minunkin siis pyöristyä?

Pystytkö itse kaikkeen samaan, mitä odotat mieheltä? Takuulla et.

Tottakai! Ärsyttääkö? 

Ei ärsytä, etkä pysty.

Vierailija
37/52 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on vain kiertoilmaisu sille, että liikunnasta on tullut pakkomielle ja kaikki pyörii sen ympärillä.

Vierailija
38/52 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää miehet, jotka etsivät 15-20 v. nuorempaa naista. Miten ihmeessä se olisi naiselle hyvä diili ottaa mies, joka lähestulkoon voisi olla hänen isänsä. Myöskään minä en katso itseäni huomattavasti nuorempia miehiä, vaikka sellaisetkin ovat joskus olleet kiinnostuneita. He jääköön omanikäistensä naisten iloksi.

Miksi tuollainen asia ärsyttää sinua? Millä tavoin se haittaa elämääsi? Miksi annat sen haitata ja ärsyttää? Kai ymmärrät, että on myös naisia jotka haluavat itseään vanhemman miehen? Ei sellaisia pareja katsos olisi, ellei mieltymykset kohtaisi. Muiden mieltymykset taas eivät ole sinun asiasi. 

Vierailija
39/52 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Jokainen saa asettaa omat mieltymyksensä kumppanin etsinnässä, eikä sen tarvitse liittyä mitenkään siihen millainen itse on. Lihava saa tykätä hoikasta, hoikka pullukasta, köyhä varakkaasta, blondi tummasta jne.

Kuvottava setämies nuorta neitokaista? Oksennus.

Vierailija
40/52 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluaa nuoren hedelmällisen kumppanin saamaan lapsia, naiset menestyneen miehen elättämään lapsia. Ihan normibiologiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme