Kauhee haloo alkaa jos mies etsii hoikkaa naista.
Lihavat naiset heti kommentoimassa yhdellä treffi palstalla että miksi mies haluaa hoikan naisen. Haluaa naisetkin pitkän miehen tai rikkaan miehen ja komean miehen.
Kommentit (52)
Siis se mies oli normaalipainoinen paidaton kuva oli. T; ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mitä miehet vaaditte naisilta, niin teidän pitää itse kyetä samaan.
T. Hoikka treenattu nainen
Onko sulla isot tissit?
Onko sulla iso muna ja hoikka lihaksikas treenattu vartalo ???????????????????????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen on paras olla itsekin sitten hoikka, eikä mikään kebabilla kasvatettua keskivartaloa
Miksi? Jokainen saa asettaa omat mieltymyksensä kumppanin etsinnässä, eikä sen tarvitse liittyä mitenkään siihen millainen itse on. Lihava saa tykätä hoikasta, hoikka pullukasta, köyhä varakkaasta, blondi tummasta jne.
Tietysti saa, mutta onnea matkaan. Ei nimittäin tule tapahtumaan moiset haaveet, ellei ota puolisoa kehitysmaasta.
Totta sinänsä, että sairaalloisen lihavilla naisilla näkee hoikkia miehiä vain jos mies on kehitysmaasta.
Kyllä miehillä on aina oikeus etsiä hoikkaa naista, mutta lihavilla naisilla ei ole oikeutta ulista asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hyväkuntoinen ja normaalipainoinen mies, mutta en halua hoikkaa ja treenihullua naista, vaan lievästi pyöreän. Täytyykö minunkin siis pyöristyä?
Pystytkö itse kaikkeen samaan, mitä odotat mieheltä? Takuulla et.
Tottakai! Ärsyttääkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla isot tissit?
Onko sulla iso muna ja hoikka lihaksikas treenattu vartalo ???????????????????????
Kyllä on!
Mistä arvasit :D
Vierailija kirjoitti:
No on aika moni mieskin siitä pillastunut, kun en huoli kaljaa juovaa miestä joka ei harrasta tavoitteellista liikuntaa.
Mitä ihmeen tavoitteellista liikuntaa?
Nimim. paljon kyllä elämässäni urheillut ja edelleen ikäisekseni hyvässä kunnossa, mutta liikun omaksi ilokseni lasten kanssa
Mua ärsyttää miehet, jotka etsivät 15-20 v. nuorempaa naista. Miten ihmeessä se olisi naiselle hyvä diili ottaa mies, joka lähestulkoon voisi olla hänen isänsä. Myöskään minä en katso itseäni huomattavasti nuorempia miehiä, vaikka sellaisetkin ovat joskus olleet kiinnostuneita. He jääköön omanikäistensä naisten iloksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen on paras olla itsekin sitten hoikka, eikä mikään kebabilla kasvatettua keskivartaloa
Mutta pitkää miestä haluavan naisen ei tarvitse itse olla pitkä?
Tuo juuri, pätkät naiset himoitsevat pitkiä miehiä. Päinvastoon myös, jotkut miehet suosivat pätkiä naisia. Ei se reikä kuitenkaan ole sen pienempi pätkällä, jalat vaan ovat lyhyet.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ja lihaksia myös eikä mitään pehmeää pullamössöä
Kai sitä jokainen saa etsiä ja haluta ihan mitä huvittaa. En kuitenkaan itse haluaisi miestä, jolle se on joku kriteeri vaikka hoikka olenkin. Kiva jos siellä päässä on ajatuksiakin. Naisen kroppa, no ihmisen ylipäätään voi muuttua rajustikin ihan jo sairauksien ja lääkkeiden takia.
Onpa kiva syöpähoidoista turvonneena tai raskauden jälkeen kun miestä etoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on aika moni mieskin siitä pillastunut, kun en huoli kaljaa juovaa miestä joka ei harrasta tavoitteellista liikuntaa.
Nimim. paljon kyllä elämässäni urheillut ja edelleen ikäisekseni hyvässä kunnossa, mutta liikun omaksi ilokseni lasten kanssa
Tavoitteellinen liikunta kyllä vie älyttömästi aikaa
Jokainen etsii sellaista kuin omaa silmää miellyttää, muut pitää päänsä kiinni. Niinhän nämä lähiövalaat etsii itsekin treenattua hyvä palkkausta miestä vaikka itse ovat pa yksinhuoltajia
Säälittävää haukkua naisia jossain keskustelupalstoilla. Hienosti menee incelit...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hyväkuntoinen ja normaalipainoinen mies, mutta en halua hoikkaa ja treenihullua naista, vaan lievästi pyöreän. Täytyykö minunkin siis pyöristyä?
Pystytkö itse kaikkeen samaan, mitä odotat mieheltä? Takuulla et.
Tottakai! Ärsyttääkö?
Ei ärsytä, etkä pysty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vain kiertoilmaisu sille, että liikunnasta on tullut pakkomielle ja kaikki pyörii sen ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää miehet, jotka etsivät 15-20 v. nuorempaa naista. Miten ihmeessä se olisi naiselle hyvä diili ottaa mies, joka lähestulkoon voisi olla hänen isänsä. Myöskään minä en katso itseäni huomattavasti nuorempia miehiä, vaikka sellaisetkin ovat joskus olleet kiinnostuneita. He jääköön omanikäistensä naisten iloksi.
Miksi tuollainen asia ärsyttää sinua? Millä tavoin se haittaa elämääsi? Miksi annat sen haitata ja ärsyttää? Kai ymmärrät, että on myös naisia jotka haluavat itseään vanhemman miehen? Ei sellaisia pareja katsos olisi, ellei mieltymykset kohtaisi. Muiden mieltymykset taas eivät ole sinun asiasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Jokainen saa asettaa omat mieltymyksensä kumppanin etsinnässä, eikä sen tarvitse liittyä mitenkään siihen millainen itse on. Lihava saa tykätä hoikasta, hoikka pullukasta, köyhä varakkaasta, blondi tummasta jne.
Kuvottava setämies nuorta neitokaista? Oksennus.
Vierailija kirjoitti:
Miehet haluaa nuoren hedelmällisen kumppanin saamaan lapsia, naiset menestyneen miehen elättämään lapsia. Ihan normibiologiaa.
On vapaus valita. Mua ei haittaa.
T. lihava nainen