Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ostanut käytettyä kännykkää

Vierailija
20.09.2025 |

Nykyisin moni taho myy kierrätettyjä kännyköitä joissa vanhoja kännyköitä myydään kunnon ylihintaa..onko tässä mitään järkeä ja kuka ostaa 5 vuotta vanhan huiopukännykän 300 eurolla jossa akku on kohta finaalissa ja kännykkä jo kolhiintunjt käytössä..

Itse katselin uutta kännykkää itselleni ja uusi 800 euron kännykät on minulle liian kalliita ja siksi käännyin pari kolme vuotta vanhoihin kännyihin ja huomasin että nämä kierrätys kännykät on vielä melko kalliita kolmen vuoden ikäisinä

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kännykkä laitteen elinkaari on melko lailla maksimi n. 5 vuotta ..olkoon se  millainen huippumalli tahansa ja 1000 euroa maksava huippumalli..

Päivitysten maksimi on se 5 vuotta ja akku on tuossa vaiheessa jo finaalissa ja harva enää sitten 100 euron arvoisewn puhelimeen tuossa vaiheessa ostaa uutta akkua kun noihin puhelimeen on vaikea itse vaihtaa akkuja

Alla 200 euron muovipuohelimet on se 3 vuotta. Maksimi ja nuo 800-1000 euron huippupuhelimet n. 5 vuotta käyttöikä

Mulla on yhä käytössä Huawein Honor 8 lite ja hyvin toimii yhä.

Vierailija
22/26 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen on nuo vanhojen kännyknöjen tietoturva riskit ..onko tullut kenenkään kohdalle haittaohjelmia ja viiruksia..

Meinaan vaan kun itsellä on kännykkä johon ei ole saanut 5 vuoteen enää mitään tietoturvapäivitystä ja käytössä edelleen

Kai se riippuu paljon käytöstä.

Yksi tuttu joutui luopumaan vanhasta puhelimestaan, kun pankkisovellus lakkasi toimimasta puhelimen liian vanhan käyttöjärjestelmäversion takia ja uudempaahan tuohon ei saanut.

Mulla on Android 8.1 ..on se viimeinen versio jolla pankkisovellu vielä toimii...odotettavissa on että seuraavalla päivityksellä putoaa tuki pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos pitää Olle se huippulaite niin se kannattaa ostaa liikkeessä siinä vaiheessa kun ne myydään suurilla alennuksilla uuden mallin tieltä liikkeissä pois...

Silloin saa suurimmat alennukset...käytetyissä on aina myös käytetty akku ja noihin huippumalleihin maksaa myös akun vaihto paljon  ...n. 100 euroa..

Vierailija
24/26 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, enkä osta. Saan töistä aina uuden kun haluan.

Vierailija
25/26 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Swappiesta olen ostanut 2 kappaletta, iPhone 6:n ja 7:n. Jälkimmäistä myytiin luonnehdinnalla "kuin uusi". Muuten ihan kelvollinen, mutta akku on tullut jostain syystä tiensä päähän ja purkautuu hyvin nopeasti vaikka luuri olisi sammutettuna. Kutonen on ollut hintansa väärti.

Vierailija
26/26 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

iPhone on ainut joka kannattaa ostaa käytettyinä jos saa sopivaan hintaan

..ei androideja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän