Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Se nurkassa punasteleva ujo mies voi olla saalis.

Vierailija
20.09.2025 |

Naiset, iskekää kiinni ja viekää treffeille! Aran kuoren alta voi paljastua kunnon uros..

Kommentit (108)

Vierailija
41/108 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua haittaisi ujo mies, olen ujo itsekin enkä käy paljon ulkona. Mutta kilttistä en halua. Ja vittuttaa jo tämän ap:n jankkausketjut.

Vierailija
42/108 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset. Heti huomenna haette sen ujon miehen kahville.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/108 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset aina syrjii taviksia..

Vierailija
44/108 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haeta. 🤗

Vierailija
45/108 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta nyt jo... vaikka ittes!... Kukaan kaipaamaan jää tuollaista ihmisriepua joka pitää itsestäänselvänä että joku toinen korjaa ja hoitaa kuntoon kun itse ei edes viitsi eikä halua vaan haluaa olla paapottavana ja passattavana koko elämänsä ja naisparkakin päätyy vain äidin korvikkeeksi... Jos et itsesi vuoksi viitsi mitään tehdä niin kyhjötä siellä nurkalla sitten ihan yksinäs aina sinne viimeiseen eläkepäivääs asti... 

Vierailija
46/108 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin on.

t. ujo punasteleva mies

Vierailija
47/108 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta nyt jo... vaikka ittes!... Kukaan kaipaamaan jää tuollaista ihmisriepua joka pitää itsestäänselvänä että joku toinen korjaa ja hoitaa kuntoon kun itse ei edes viitsi eikä halua vaan haluaa olla paapottavana ja passattavana koko elämänsä ja naisparkakin päätyy vain äidin korvikkeeksi... Jos et itsesi vuoksi viitsi mitään tehdä niin kyhjötä siellä nurkalla sitten ihan yksinäs aina sinne viimeiseen eläkepäivääs asti... 

Miksi olet niin täynnä vihaa?

Vierailija
48/108 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseinhossaan rypevä, pikkulapsen tasolle jäänyt haurasegoinen ressukkamies tarvitsisi kylläkin vuosien terapiaa eikä parisuhdetta. Pelkkä ujous on aivan toinen juttu ja aika hurmaavakin piirre ihmisessä.

Vierailija
49/108 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä ihmettelen näitä vauvapalstan miehiä, että millaisia nössyköitä siellä oikein on. Oma poikani on alakoululainen ja hänellä on jo tyttöystävä, on päässyt pussailemaan ja halailemaan tyttöjä. Siis useampaa tyttöä. 

Mikä kehitysvaihe teillä jäi väliin?

Vierailija
50/108 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä ihmettelen näitä vauvapalstan miehiä, että millaisia nössyköitä siellä oikein on. Oma poikani on alakoululainen ja hänellä on jo tyttöystävä, on päässyt pussailemaan ja halailemaan tyttöjä. Siis useampaa tyttöä. 

Mikä kehitysvaihe teillä jäi väliin?

Poikasi on jännä tai alfa komistus. Kuuluu top 10% suosittuun miesjoukkoon. 

Vierailija
51/108 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole siitä, että palstan miehiltä puuttuisi jokin kehitysvaihe, vaan siitä että palstan naisilta puuttuu huumorintaju. Nämä jankkausketjut ovat trollihuumoria, ja niitä luodaan toistuvasti sen takia, koska ne triggeröi tosikkonaisia. Nuo tyypit nauravat katketakseen kun virittelevät ketjujaan. Ja naiset lankeaa tuohon ansaan jatkuvasti. Vaikka minä selvitän tähän asian selvällä suomen kielellä, niin silti viesti ei varmaan mene perille teille. Laitatta alapeukkua ja jatkatte turhaa triggeröitymistä. Eipä sille mitään voi, jos ei ole pelisilmää ja pohjimmiltaan teillä saattaa olla tarvekin triggeröityä turhanpäiväisille aloituksille. 

Vierailija
52/108 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei ole siitä, että palstan miehiltä puuttuisi jokin kehitysvaihe, vaan siitä että palstan naisilta puuttuu huumorintaju. Nämä jankkausketjut ovat trollihuumoria, ja niitä luodaan toistuvasti sen takia, koska ne triggeröi tosikkonaisia. Nuo tyypit nauravat katketakseen kun virittelevät ketjujaan. Ja naiset lankeaa tuohon ansaan jatkuvasti. Vaikka minä selvitän tähän asian selvällä suomen kielellä, niin silti viesti ei varmaan mene perille teille. Laitatta alapeukkua ja jatkatte turhaa triggeröitymistä. Eipä sille mitään voi, jos ei ole pelisilmää ja pohjimmiltaan teillä saattaa olla tarvekin triggeröityä turhanpäiväisille aloituksille. 

Huumorintaju on tärkeää. Nämä jankkausketjut osoittavat, että ap:lla sitä ei ole lainkaan tai vähintäänkin se on hyvin kieroutunut. Tosi vastenmielinen piirre ihmisessä.

Vierailija
53/108 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet niin täynnä vihaa?

Millä perusteella minä olisin täynnä vihaa? Incelin logiikalla kun häntä ei myötäillä vaan käsketään ottaa vastuu itsestään sekä omasta elämästään ja tekemään siitä jotain sen yksinäisen nurkassa kyhjöttämisen sijaan odottaen "pelastajaa"? Suosittelen eutanasiaa tuollaisille luusereille jotka eivät koskaan kehity niin paljoa miehiksi että heistä olisi hyväksi ja kunnolliseksi kumppaniksi yhdellekään naiselle... 

Vierailija
54/108 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemusta on, häntä alkoi sitten ärsyttää minun ulospäinsuuntautuneisuuteni ja muu valoisuus persoonassani. Tämä punastelija teki kaikkensa jotta häpeäisin itseäni kuten ilmeisesti kunnon ihmisen kuuluu, jatkuvaa piikittelyä ja lyttäämistä. Punastelijat saa jatkossa jäädä nurkkaan, tulen paremmin toimeen enemmän itseni kaltaisten ihmisten kanssa.

Täysin sama kokemus!!!

Miksi yleistätte. Moni ujo mies arvostaa naisen rohkeutta ja toivoo sitä osakseen. Sitten kohtelee kuin kuningatarta.

Eikä arvosta. Miehethän tunnetusti pelkäävät rohkeita ja räväköitä naisia. 

Vierailija
55/108 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu he ovat aitoja. En itse pidä roolia vetävistä miehistä.

Aito kyyristelijä. Vaippahousuinen untamo.

Vierailija
56/108 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

DI 💕

Punastelu viittaa enemmän tekniikan tohtoriin.

Vierailija
57/108 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro osoite. 

Vierailija
58/108 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nämä kykene sinne kahvilaan. Sitäpaitsi ap on naista vailla. Mä en ole miestä vailla. 

Vierailija
59/108 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naaman ja habituksen perusteella baarissa mennään juttelemaan. Ujous ei haittaa, mutta jos naaman taso ei riitä, niin en mene juttelemaan.

Vierailija
60/108 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmasti Suomen hiljaisin ja ujoin hissukka. Mies. Mutta löysin puolison ja sain perheen. Minusta ei ole kenellekään mitään vaivaa enkä ohjaile tai pakota ketään mihinkään. Ainakaan neuvottelemalla, kuten ihmissuhteissa on tapana. Puoliso ja muutkaan eivät ole ainakaan kasvotusten valittaneet. Joten hirveesti sopii yleistää ja lajitella sarjahakkaajan ja narsistin rooliin meidät hiljaiset "takaseinän punastelijat".