Se nurkassa punasteleva ujo mies voi olla saalis.
Naiset, iskekää kiinni ja viekää treffeille! Aran kuoren alta voi paljastua kunnon uros..
Kommentit (108)
Lihava naisen sisältä voi löytyä hoikka kaunotar! Miehet, jokaiselle löytyy oma kuningatar!
Vierailija kirjoitti:
Kokemusta on, häntä alkoi sitten ärsyttää minun ulospäinsuuntautuneisuuteni ja muu valoisuus persoonassani. Tämä punastelija teki kaikkensa jotta häpeäisin itseäni kuten ilmeisesti kunnon ihmisen kuuluu, jatkuvaa piikittelyä ja lyttäämistä. Punastelijat saa jatkossa jäädä nurkkaan, tulen paremmin toimeen enemmän itseni kaltaisten ihmisten kanssa.
Täysin sama kokemus!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemusta on, häntä alkoi sitten ärsyttää minun ulospäinsuuntautuneisuuteni ja muu valoisuus persoonassani. Tämä punastelija teki kaikkensa jotta häpeäisin itseäni kuten ilmeisesti kunnon ihmisen kuuluu, jatkuvaa piikittelyä ja lyttäämistä. Punastelijat saa jatkossa jäädä nurkkaan, tulen paremmin toimeen enemmän itseni kaltaisten ihmisten kanssa.
Täysin sama kokemus!!!
Miksi yleistätte. Moni ujo mies arvostaa naisen rohkeutta ja toivoo sitä osakseen. Sitten kohtelee kuin kuningatarta.
Vierailija kirjoitti:
Lihava naisen sisältä voi löytyä hoikka kaunotar! Miehet, jokaiselle löytyy oma kuningatar!
Se hoikka kaunotar pitää ensin naisen itse kaivaa esiin. Sitten uskotaan.
Mun kokemuksen mukaan hoikan kaunottaren ei tarvitse tyytyä nurkassa kyyristelijään. Ei kai nykyäänkään.
Vierailija kirjoitti:
Mun kokemuksen mukaan hoikan kaunottaren ei tarvitse tyytyä nurkassa kyyristelijään. Ei kai nykyäänkään.
Kannattaisi testata sitä nurkkamiestä niiden ainaisten jännisten ja statusmiesten sijaan. Et tulisi hakatuksi ja petetyksi..
Itse olin hyvin ujo nuorena. Eipä tuo ollut yhtään helpompaa naiselle kuin miehillekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi testata sitä nurkkamiestä niiden ainaisten jännisten ja statusmiesten sijaan. Et tulisi hakatuksi ja petetyksi..
Kyllä on mustavalkoinen maailmankuvasi. Kannattaa lopettaa niiden jenkkiläisten YouTube kanavien katselu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin sama kokemus!!!
Miksi yleistätte. Moni ujo mies arvostaa naisen rohkeutta ja toivoo sitä osakseen. Sitten kohtelee kuin kuningatarta.
Enpä usko. Paremminkin juoksisi karkuun kauhuissaan. Aktiivinen nainen on monille miehille kauhistus.
Vierailija kirjoitti:
Urokset ovat iljettäviä. Yksikään ei ole minulle mikään saalis.
Miesvihaaja😬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin sama kokemus!!!
Enpä usko. Paremminkin juoksisi karkuun kauhuissaan. Aktiivinen nainen on monille miehille kauhistus.
Allekirjoitan. Aina jos itse naisena olen ollut aloitteellinen niin miehet välttelee. Jos olen kylmäkiskoinen ja etäinen niin hullaantuvat ja jahtaavat.
Jos mies on heikko ja nyhverö, niin miä vejän sille hameen päälle 😂 Ei sellaisesta mitään miestä miulle ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata. Rima korkealle, hyvin korkealle, ja nimenomaan luonteeseen ja käytökseen liittyvissä asioissa, niin voi löytää helmen, ja vähempäänhän ei kannata tyytyä. Nuo jännis- ja statushöpöhöpöt voi jättää omaan arvoonsa.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on heikko ja nyhverö, niin miä vejän sille hameen päälle 😂 Ei sellaisesta mitään miestä miulle ole.
Hame ei ole heikkojen ja nyhveröiden vaatekappale. Se herättää aina huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Olen parisuhteessa.
Aloitus ei koske sinua. Mene pois
Hikiukko nurkassa saalis? Niin no, niin. Saattaapi jollekin olla.
Ai ihan saalis? Tarviiko kiväärin (ja mitä kaliiberia), vai pärjääkö haulikolla? Entäs millaiset patruunat?
Urokset ovat iljettäviä. Yksikään ei ole minulle mikään saalis.