Se nurkassa punasteleva ujo mies voi olla saalis.
Naiset, iskekää kiinni ja viekää treffeille! Aran kuoren alta voi paljastua kunnon uros..
Kommentit (108)
Haluaako joku oikeasti itselleen perässävedettävän miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kokemuksen mukaan hoikan kaunottaren ei tarvitse tyytyä nurkassa kyyristelijään. Ei kai nykyäänkään.
Kannattaisi testata sitä nurkkamiestä niiden ainaisten jännisten ja statusmiesten sijaan. Et tulisi hakatuksi ja petetyksi..
Ei minua ole hakattu eikä petetty, enkä todellakaan päästä tuollaista vässykkää sisääni. Olen pettynyt sinua parempiin miehiin ja trollipaskasi kiinnostaa kuin tonni mätiä kaaleja kaatopaikalla.
Jos ns. normaalit miehet on mielestäsi hirviöitä ja sinä mielestäsi normaali, olet sairas ja erittäin harhainen.
Naiset hei, tämä on varmasti trollaus vaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Itse olin hyvin ujo nuorena. Eipä tuo ollut yhtään helpompaa naiselle kuin miehillekään.
AP on pelkuri. Ameba.
Voi olla, tai olla olematta. Samalla tavalla kuin se itsevarma mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Urokset ovat iljettäviä. Yksikään ei ole minulle mikään saalis.
Miesvihaaja😬
Uliseva paska. Se ei ole vihaa, ettei halua miestä. Se on halun ja kiinnostuksen puutetta.
Vierailija kirjoitti:
Haluaako joku oikeasti itselleen perässävedettävän miehen.
Eihän se mies ole perässä vedettävä vaan sammakko, joka muuttuu naisen rakkauden avulla prinssiksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, hänellä voi olla paksu patonki.
Ja vieläpä ihan käyttämätön. Ehanaa. Ja muistakaapa, lukijattaret, naisia ovat vain ne alle 23 -vuotiaat, hoikat, isorintaiset, tehän tiedätte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi riepua, joutuuko se nyt jonkun sarjasaalistajan kynsiin?
Puuman kynsiin.
Ei kiinnosta selvästi jo mätänemässä olevat saaliit. Niistä tulee kipeäksi.
Puuma
En käsitä miksi naiset raivoaa tässä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset. Heti huomenna haette sen ujon miehen kahville.
Kerro osoite.
Jos piffaat pullakahvit,niin kerron.T.Köyhä kilttimies
Ja persaukinenkin vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset. Heti huomenna haette sen ujon miehen kahville.
Kerro osoite.
Jos piffaat pullakahvit,niin kerron.T.Köyhä kilttimies
Taidat olla vielä aika paksussa kunnossakin? Ja pummi. Juu, ei kiitos.
Mä olen kuulkaa nuorena ollut naimisissa nurkkamiehen kanssa. Se liitto päättyi minun aloitteestani nurkkamiehen voimaantuessa henkiseen, taloudelliseen ja seksuaaliseen väkivaltaan. Nykyiseen, jo kauan kestäneeseen ja onnelliseen liittoon ymmärsinkin sitten ottaa ihan toisenlaisen miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saalistaja siellä on, varokaa naiset!
Kiltti mies ei saalista. 🤗
Kiltit ovat pahimpia. Nurkissa väijyviä mitättömyyksiä.
Mies viha foorumi kukoistaa taas maanantaina :D
Onnea vain teille miesvalinnan tehneille, joka päivä saa lukea niistä rentuista kuinka paskaa kaikki on :D
T. Kovan kasvatuksen saanut kilttimies joka esittäjille nauraa.
Helppoa olla oma itsensä, jo kohta 40v. Myös paljon naispuoleisia ystäviä, että kai tässä on tullut tehtyä asioita paremmin kun kommenteissa nuoret naiset antavat ymmärtää.
Monet "kovikset" on tosi pehmoja oikeasti sisältä, mutta statuksen vuoksi vedetään roolia joka ajautuu mielenterveys ongelmiin ja muihin ongelmiin.
Vierailija kirjoitti:
En käsitä miksi naiset raivoaa tässä ketjussa.
Voivat pahoin kuten myös osa miehistä.
Itse nappasin sellaisen lääkikseltä. Oli ylipainoinen, kokematon ja ujo. Siitä on yli kymmenen vuotta ja nyt mies on urheilullinen, lihaksikas, hiukset päässä, hyvä isä, hauska ja tietenkin hyvätuloinen.
Hiljaisen ja ujon miehen kanssa voisitte yhdessä videopelata sekä keskustella näytönohjaimista. Ei tarvitsisi koskaan riidellä, koska ujostelija ei tälläiseen kykene. Elämä olisi mukavan rauhallista sisällä istumista ilman mitään biletyksiä tai alkoholin käyttöä. Eloa ikuisella mukavuusalueella josta ei olisi edes etäistäkään tarvetta poistua.
AP on yhden vastaavan avauksen päässä siitä että naiset alkaa julkisilla paikoilla piirittämään
Sorry, but no. Mä en halua miestä enkä varsinkaan tuollaista oksettavaa oksentelija-kyyryvammaista. Jos haluaisin, mies olisi erinomainen eikä narsistista hyytelöä nurkassa.
Lihava kuningatar