Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Se nurkassa punasteleva ujo mies voi olla saalis.

Vierailija
20.09.2025 |

Naiset, iskekää kiinni ja viekää treffeille! Aran kuoren alta voi paljastua kunnon uros..

Kommentit (108)

Vierailija
61/108 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemusta on, häntä alkoi sitten ärsyttää minun ulospäinsuuntautuneisuuteni ja muu valoisuus persoonassani. Tämä punastelija teki kaikkensa jotta häpeäisin itseäni kuten ilmeisesti kunnon ihmisen kuuluu, jatkuvaa piikittelyä ja lyttäämistä. Punastelijat saa jatkossa jäädä nurkkaan, tulen paremmin toimeen enemmän itseni kaltaisten ihmisten kanssa.

Näinhän se menee kun antaa mahdollisuuden miehelle, jolla on heikko itsetunto. Minun punastelijani rupesi mittaamaan miehuuttaan ulkomaan työkomennusteni aikana pettäen mua suut silmät täyteen. Enää katselen vain elämässään onnistuneita ja sosiaalisesti rohkeita miehiä, joiden kantti riittää olemaan ylpeitä naisensa menestyksestä.

Vierailija
62/108 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset aina syrjii taviksia..

Luojan kiitos vielä ei olla vajottu niin alas, että tavallinen mies olisi punastelija. Punasteleva ja ujo mies on seksuaalisesti puoleensavetävyyden vastakohta. Jos naisia haluaa, niin sitten pitää miehen itse rohkaistua lähestymään. Harjoituksen avulla sitä vain voi kehittyä, ei nurkassa punastelemalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/108 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, hänellä voi olla paksu patonki. 

Vierailija
64/108 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemusta on, häntä alkoi sitten ärsyttää minun ulospäinsuuntautuneisuuteni ja muu valoisuus persoonassani. Tämä punastelija teki kaikkensa jotta häpeäisin itseäni kuten ilmeisesti kunnon ihmisen kuuluu, jatkuvaa piikittelyä ja lyttäämistä. Punastelijat saa jatkossa jäädä nurkkaan, tulen paremmin toimeen enemmän itseni kaltaisten ihmisten kanssa.

Täysin sama kokemus!!!

Miksi yleistätte. Moni ujo mies arvostaa naisen rohkeutta ja toivoo sitä osakseen. Sitten kohtelee kuin kuningatarta.

Kyllä, miehen mielikuvituksessa. Siellä nurkassa kyyhötetään jatkossakin ja lopulta pakastetaan omat vanhemmat ulkorakennukseen. 

Vierailija
65/108 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se menee kun antaa mahdollisuuden miehelle, jolla on heikko itsetunto. Minun punastelijani rupesi mittaamaan miehuuttaan ulkomaan työkomennusteni aikana pettäen mua suut silmät täyteen. Enää katselen vain elämässään onnistuneita ja sosiaalisesti rohkeita miehiä, joiden kantti riittää olemaan ylpeitä naisensa menestyksestä.

Heikko itsetunto on yksi syöpä ja miehillä varsinkin oireilee noin. Ei se poistu muiden tekemisillä.

Vierailija
66/108 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka sitten kiinnostaa hyvin harvaa naista. Kuten Tom of Finlandin piirroksista näkee, niin se on jotain, joka kiinnostaa muita miehiä.

Vierailija
67/108 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, naiset ei arvaa jos moni ujo mies on varustettu megameisselillä. Ette tiiä mitä menetätte kun ette iske kiinni..

Vierailija
68/108 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se saalis. Alamittainen. Pitää päästää takaisin.

Vierailija
69/108 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, naiset ei arvaa jos moni ujo mies on varustettu megameisselillä. Ette tiiä mitä menetätte kun ette iske kiinni..

Jos tarvitsen megameisselin, menen Puuiloon. 

Vierailija
70/108 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemuksen mukaan hoikan kaunottaren ei tarvitse tyytyä nurkassa kyyristelijään. Ei kai nykyäänkään.

Kannattaisi testata sitä nurkkamiestä niiden ainaisten jännisten ja statusmiesten sijaan. Et tulisi hakatuksi ja petetyksi..

Sosiaalisesti rajoittunut reppana tai jännämies...ja siinä on kaikki vaihtoehdot, mitä suomalaismiehiin tulee, vai? 

Vierailija
71/108 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetetaas nyt nää paskapuheet. Oon ollut ujo mies. Vaimon tapasin töissä ja pyysin lounaalle. Juttua riitti ja vähän siinä jutellessa jännitti, mutta koitin nyt jotain juttua vääntää. Kysyin häntä illalliselle kotiin ja hän suostui. Tein ruokaa, syötiin ja mentiin sohvalle juttelee. No siinä se ujous iski ja laitoin telkun päälle. En muista mitä sieltä tuli. Pidin sellasen puolen metrin kohteliaan etäisyyden häneen. Ei hän siinä kauaa ootellut kun sanoi "ootko sä ujo, kyllä sä saat kainaloon ottaa".

Siitä se sitten lähti, naimisissa ja kaksi lasta. Koittakaas päästä eroon näistä teidän höpöhöpökuvitelmista millaisia ujot miehet on tai millaista elämää elävät. Ihan täyttä sontaa te tänne kirjoittelette.

Vierailija
72/108 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetetaas nyt nää paskapuheet. Oon ollut ujo mies. Vaimon tapasin töissä ja pyysin lounaalle. Juttua riitti ja vähän siinä jutellessa jännitti, mutta koitin nyt jotain juttua vääntää. Kysyin häntä illalliselle kotiin ja hän suostui. Tein ruokaa, syötiin ja mentiin sohvalle juttelee. No siinä se ujous iski ja laitoin telkun päälle. En muista mitä sieltä tuli. Pidin sellasen puolen metrin kohteliaan etäisyyden häneen. Ei hän siinä kauaa ootellut kun sanoi "ootko sä ujo, kyllä sä saat kainaloon ottaa".

Siitä se sitten lähti, naimisissa ja kaksi lasta. Koittakaas päästä eroon näistä teidän höpöhöpökuvitelmista millaisia ujot miehet on tai millaista elämää elävät. Ihan täyttä sontaa te tänne kirjoittelette.

No ethän sä missään nurkassa kyhjöttänyt ja odottanut naista, joten miten tää sua koskee?

Vierailija
73/108 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josko naisilla uusi viikko alkasi treffiehdotuksella sille kiltille miehelle joka on nurkassa?

Vierailija
74/108 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos etsit sunnuntain ehtoolliselle tai rukouspiiriin kumppania niin voihan se kilttis sitten olla löytökin.

Vierailija
75/108 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se punastelee nurkassa ja on "saalis", se ei ole kunnon uros. Nainen on se saalis, tai palkinto, jonka eteen miehen pitää nähdä vaivaa.

Vierailija
76/108 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi riepua, joutuuko se nyt jonkun sarjasaalistajan kynsiin?

Puuman kynsiin.

Vierailija
77/108 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset. Heti huomenna haette sen ujon miehen kahville.

Kerro osoite. 

Jos piffaat pullakahvit,niin kerron.T.Köyhä kilttimies

Vierailija
78/108 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko se ympäriinsä yrjöilijä? Kyllä saalis pärjäilee ihmisten kanssa ja julkisilla paikoilla.

Mitä ihmettä? Kuka yrjöilee?

"Naiset, se ujo jännittäjä mies kannattaa viedä kotitreffeille" oli pitkän ketjun otsikko missä yksi julkisille paikoille kykenemätön mies yrjösi käytännössä kaiken ruokansa ja kaipasi naista, tietenkin. En pysty linkkaamaan kun joku asetus on taas pielessä.

https://www.vauva.fi/keskustelu/6222875/naiset-se-ujo-jannittaja-mies-k…

Yhdenlainen hullu tämäkin miesvauva. 

Vierailija
79/108 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liittyykö tähän nyt ne saalistajan silmät? Eli nurkassa kyyhöttää peura ajovaloissa? 🥺

Hyi helvetti tuota mielikuvaa. Ei, nainen haluaa kaltaisensa aikuisen, eikä mitään epäkypsää kyyrypelleä.

Vierailija
80/108 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saalistaja siellä on, varokaa naiset!

Eikun haiseva hobbitti.