Kun tekee vauvan, eikö olisi hyvä ensin tutustua siihen isukkiin ensin?
Ihan tyhmä kysymys sinänsä. Mutta bestikseni, joutui elämäntilanteeseen, josta en nyt vaan kehtaa sanoa suoraan, että olet hullu.
Olemme aina olleet brutaalin suoria toisillemme.
Ystävättäreni on hyvin sivistynyt ja hienosta perheestä 24 v. ja hänen uusi onnensa on putkimies 42 v., ja hän osaa juuri ja juuri syödä haarukalla. Ystävätär on raskaana puolen vuoden tuntemisen jälkeen. Miehellä on edellisestä liitosta 13, 15 ja 17-vuotiaat pojat, jotka ovat todella törkyisiä uudelle äitipuolelle. Tekevät koko ajan kiusaa ja v*ttuilevat päin naamaa. Ystävättäreni on hyvin kiltti, eikä pidä puoliaan.
He ostivat uuden hienon ökytalon maalta, joka maksoi maltaita. Nyt heillä on siis pullat uunissa, kaveri muutti kaupungista siperiaan asumaan ökytalossa ja minun mielestäni täysin epäsopiva liitto. Ystävättärelläni on ollut viime aikoina kovin vaikeaa (sisko kuoli pari vuotta sitten), enkä vain kehtaa tähän hätään sanoa, että tämä mitä nyt puuhaat on täysin idioottimaista. Miehesi on piereskelevä apina, sen lapset on vielä kauempana evoluution portailla ja olet työntänyt kätesi aivan suoraan p*skaan.
Nyt ystävättäreni vaikuttaa täysin onnettomalta, mutta esittää urheaa. Minä taas yritän onnitella jostain mikä on minusta muka hienoa. Eli taitaa olla niin, että kumpikaan ei oikeasti kehtaa sanoa mitä ajattelee. Mä olen ihan vakuuttunut, että siinä miehessä on jotain kauheaa, joka paljastuu vuoden parin päästä.
Onko kukaan muu koskaan joutunut samanlaiseen tilanteeseen?
Kommentit (14)
ja vielä ulkomaalaiselle miehelle! Kauheaa! Mies muutti tänne ja kaikki on ollut erittäin hyvin koko ajan. Miehellä hyvä vaikinainen työ, meillä edelleen loistava seksielämä, just ostettiin asunto ja lapsi on iloinen ja hymyilevä kuin naantalin aurinko! :) Parempi mies kun kukaan ex:stä joiden kanssa valitettavasti luuhasin vuosia mutta onneks ei tullu lapsia.
Ja onhan siinä hieno perhe taustatukena.
ja nyt meillä on jo 2 lasta ja vanhinkin on menossa kouluun.
Eli meillä kävi tosi hyvin.
Mutta huomasinkin heti, että kyseessä on kunnon mies, vaikkakin " köyhä" . Nykyisin kylläkin hyvässä ammatissa ja palkkakin on ok.
Jospa kaverillesi raha ja ulkoiset puitteet on ollut tärkeitä? Ei ole tajunnut, että raha ei todellakaan tuo onnea...
Turha tuossa tilanteessa on mennä viisastelemaan, uusperhekuviot ovat aina vaikeita ja pitää vain rohkeasti ottaa haasteet vastaan.
Jos isoja ongelmia tulee, niin kyllä tuosta tilanteesta pois pääsee ja ole sitten tukena.
Tiivistit kyllä teksiisi aika paljon asioita, joten varmasti sain lukijana ihan eri kuvan tilanteesta, kuin mitä tarkoitit. Mutta tuon tekstisi perusteella ystäväsi yksi ongelma on se, että hänellä on varsin tyhmä ystävä, jonka suppeat näkemykset aivan varmasti ahdistavat tapaamisillanne.
Oli pakko purkaa tänne, kun en suoraan päin naamaakan nyt tässä asiassa jotenkin kehtaa...
ap
Mitä kohtaa sä et ymmärtänyt? Mä en ole laukonut mitään ahdasmielisiä näkemyksiäni. Se lukee siinä tekstissä.
ap
Putkimiehilla on ihan oikeasti aivan helvetin hyvä palkka, oli ammatti sitten miten brutaali tahansa sinun mielestäsi. Totuus on, että putkimiehistä (yms. rakennusalan ihmisistä) on niin huutava pula, että saavat rahaa tasan niin paljon kun kehtaavat pyytää.
Että oletkohan nyt vaan kade siitä ökytalosta...
vai " ei vauvoja junttien kanssa" . Sama putkimies se äijä olisi pidemmän tutustumisenkin jälkeen.
Vierailija:
Mitä kohtaa sä et ymmärtänyt? Mä en ole laukonut mitään ahdasmielisiä näkemyksiäni. Se lukee siinä tekstissä.ap
Taidat tosiaan olla aika hölömöö.
asiaan vaikuttais? Ystäväs olis vaan entistä surullisempi. Älä sano mitään, sehän on kaveris elämä eikä sun.
isäehdokkaaseen kunnolla, ja jos vuoden parin päästä ei löydy luurankoja komerosta tai muuta yhteensopimattomuutta -
sitten tehdään vauvoja ja ainakin yritetään paremmilla mahiksilla sitä loppuikää yhdessä.
ap
P.s. Niin mä tein, välillä kaduttaa koko ukko ja kakarat, mutta oikeasti olen kohtuullisen onnellinen.