Miten saa litran jogurttipurkista kaikki jogurtit pois?
Tai majoneesit muovisista majoneesipulloista?
Menee miljoonien edestä majoneesia ja jogurttia kaatopaikalle!
Ketsupin saa sentään käytettyä keitoissa ja kastikkeissa, kun lisää vettä pulloon ja hölskyttää.
Vaan eipä ole käyttöä lantratulla jogurtilla. Tai majoneesilla.
Kommentit (25)
On sama propleema ollut ja ratkaisuksi olen kehitellyt ladattavaa laitetta joka toimii myös Wifillä ja BT:llä, hinnaksi olen ajatellut edullisen 9 €/kpl. Halukkaat laitteen varaajat voivat muodostaa jonon. Anyone?
Leikkaan purkin keskeltä auki ja kaavin loput. Aika harvoin kuitenkaan ostan litran pahvipurkissa.
Pitkittäin saksilla auki ja pohjakin paria saumaa myöten ja nuolen pois. Ihan aikuinen olen.
Ostan aina 1 kg:n purkkeja. Kun lopussa, vähän vettä sisään, kunnon hölskytys ja kulhoon annoksen jatkeeksi. Tämän jälkeen vähän reilummin vettä ja reilu hölskytys, saa 'terveellistä jugurttijuomaa'. Toimii.
Saksilla olen joskus vetänyt purkin keskeltä poikki ja kaapinut lusikalla seinämiltä jogurttia suuhun suoraan, mutta sottaistahan se on. En ole kovin usein ostanutkaan niitä litran purkkeja jogurttia, ja pitkilleen ne nyt ole ostanut niitä pikkupurkkejakaan. Kyllä kai sitä pärjää ilman jogurttiakin. Onpahan sen verran vähempänä sokerimössön syönti.