Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saa litran jogurttipurkista kaikki jogurtit pois?

Vierailija
19.09.2025 |

Tai majoneesit muovisista majoneesipulloista?

Menee miljoonien edestä majoneesia ja jogurttia kaatopaikalle!

Ketsupin saa sentään käytettyä keitoissa ja kastikkeissa, kun lisää vettä pulloon ja hölskyttää.

Vaan eipä ole käyttöä lantratulla jogurtilla. Tai majoneesilla.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksilla olen joskus vetänyt  purkin keskeltä poikki ja kaapinut lusikalla seinämiltä jogurttia suuhun suoraan, mutta sottaistahan se on. En ole kovin usein ostanutkaan niitä litran purkkeja jogurttia, ja pitkilleen ne nyt ole ostanut niitä pikkupurkkejakaan. Kyllä kai sitä pärjää ilman jogurttiakin. Onpahan sen verran vähempänä sokerimössön syönti.

Vierailija
22/25 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sama propleema ollut ja ratkaisuksi olen kehitellyt ladattavaa laitetta joka toimii myös Wifillä ja BT:llä, hinnaksi olen ajatellut edullisen 9 €/kpl. Halukkaat laitteen varaajat voivat muodostaa jonon. Anyone? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaan purkin keskeltä auki ja kaavin loput. Aika harvoin kuitenkaan ostan litran pahvipurkissa.

Vierailija
24/25 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkittäin saksilla auki ja pohjakin paria saumaa myöten ja nuolen pois. Ihan aikuinen olen. 

Vierailija
25/25 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan aina 1 kg:n purkkeja. Kun lopussa, vähän vettä sisään, kunnon hölskytys ja kulhoon annoksen jatkeeksi. Tämän jälkeen vähän reilummin vettä ja reilu hölskytys, saa 'terveellistä jugurttijuomaa'. Toimii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi