Miten te muut tavalliset pärjäätte, onko elämää yli nelikymppisenä?
Olen 40+ ja BMI lähes 30, minulla on arpia (sektioarpi ja pari, kolme muuta), ihoni on alkanut veltostua ja käsiin tullut pari maksaläiskää, jalat turvottelevat ja käytän öisin cpap-laitetta, taitaa olla peräpukamiakin ja rinnat riippuvat kohta navassa. Tuntuu ettei minusta ole mihinkään enää, inhoan itseäni. Ihan sama että työelämässä sujuu mukavasti, kun oikeasti haluaisin vain tulisen rakkauselämän ja se on hiipumassa, koska itse inhoan itseäni niin paljon. Puolisoni tuntuu yhä innostuvan, mutta asiaa kuulema auttaisi vielä enemmän jos olisin itsevarmempi. Miten voin olla kun realiteetit on nämä?
Kommentit (23)
Kohta 40v. Kroppa huipumpi kuin 20 vuotiaana, naama vielä kunnossa, ei läskiä, ei arpia, jopa tissit imetyksen jäljiltä terhakat.
Mutta kun EI puoliso halua. Ei vaan nappaa. Itsetunto mennyt, elämä on paskaa.
Haluan vaan tulisen rakkauselämän. Että komea ja raamikas mies ottaisi takaa kiinni. Suutelisi kaulaa, nuolisi korvaa ja ah... ... ...
Tylsää suunitella eroa, kun lapsi on valmiiksi sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Runkoa on hankala muuttaa mutta aina voi ulkokuorta parantaa.
-Aloita mieluinen liikuntaharrastus
-Käy ruokavalio läpi
-Päivitä hiustyyli, meikki ja vaatetus
Kun tuo alkaa puremaan niin paranee fiilis, kun peilissä näyttää kivemmalta ja olo elinvoimaisempi. Saat itseluottamusta ja tunteen, että voit yhä olla seksikäs. Hyvälläö tuurilla ukkokin inspiroituu kun näkee, että nainen panostaa ja se kannustaa sinuakin. Siitä sitten toinen toistaan boostaten eteenpäin :)
Tämä oli hyvä kommentti. Itse lisäisin vielä, että mieti johtuisiko kokemasi ahdistus ja mielialan lasku (esi)vaihdevuosioireista. Jos voisi olla, niin hormonikorvaushoitoa kehiin.
Sitä on reilusti vielä yli 50-vuotiaanakin!