Lue keskustelun säännöt.
Kylläpä kunto rapistuu äkkiä (ja oma saamattomuus ärsyttää). Vinkkejä liikkumiseen?
19.09.2025 |
Keväästä aika kivasti alkanut liikunnan lisääminen tyssäsi syksyn tullen kuin seinään. Aikaisemmin tuli melkein päivittäin tehtyä jotain mutta yhtäkkiä into vain loppui ja nyt tulee vain satunnaisesti liikuttua. Vielä reilu kk sitten jaksoin juosta 6km, nyt aamulla olin 3km jälkeen jo puhki ja kesken jäi.
Miten te muut saatte pidettyä innostuksen liikkumiseen yllä? Ihan raivostuttaa tämä oma lusmuilu asian suhteen.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jaa no olen pitänyt tätä lenkkeilyä peruskunnon ylläpitona, muun liikunnan ohessa. Fillaroin myös paljon kevään ja kesän aikana ja kävin kuntoportaissa. Kaikki nuo on jääneet. Tänään juoksin noin nelisen kilsaa, meni puoli tuntia. Aika tahmeaa on meno :/ Ei minulla ole oikein tietoa miten itseä treenataan, olen tehnyt mikä itsestä on tuntunut hyvältä. Ei ole mitään selkeää kokonaisuutta tai tavoitettakaan ollut mielessä. Alussa innosti esim kun huomasi jaksavan paremmin niissä kuntoportaissa. Ap