TOUKOJEN KESKIVIIKKOKESKUSTELUT
Kommentit (42)
En vielä ehtinyt ihan kokonaan lukea eilistä pinoa, mut kirjoitan nyt kuitenkin tähän jo jotain.
Kantoliinoista on kahden lapsen kokemus ja kyllä minun mielestä pitkätrikoinen on pienelle paras ja antaa sitoessa hieman anteeksi joustavuuden ansiosta. Itselläni on Hug-a-bub, johon olen tyytyväinen. Aika helposti sitä opin aikoinaan käyttämään ja osaapa mieskin sen kääräistä =D Mies mielummin kyllä kantaa ERGOssa ja onpahan noita kannettavia kohta taas kahdelle.
Siitä HobbyHalln myymästä liinasta saa hyvin tietoa, kun laittaa sen nimen googleen hakusanaksi. Hyvä liina on sekin =D Eipä noissa trikoisissa juuri muuta väliä ole, kuin että on tarpeeksi pitkä(5m), viistot päät ja merkattukeskikohta helpottaa sitomista.
Babyidean sivuilta löytyy jälleenmyyjien yhteystietoja ja ne kyllä tosi mielellään opettaa ja esittelee liinojen käyttöä. Itse kävin paikallisen myyjän luona, mut liinan ostin sit babyidean " kirppikseltä" ... Liina jonka ostin oli vähän käytetty ja ei nytkään juuri uudellle häviä, vaikka onkin ollut ahkerassa käytössä...
Olen tässä kyttäillyt uuden väristä liinaa ja itsekkin miettinyt tuon MamEcon tilaamista. Niitä, kun ei juurikaan vielä käytettynä liiku...
Nyt pitäisi jo joutua, kun on koiran terveystarkastus yhdeksältä :)
Eilen neuvolassa kaikki ok ja eikun odotellaan!!
Hyvää tuulispäivää kaikille, niinkuin Nalle-Puh tapaa sanoa =D
reemis 37 ja tytöt 11/03 09/05
Olipa eilen tullut hirveesti juttua, meni koko ilta eilen kun sitä pinoa luin ja sit en enää ehtiny mitään kirjoittaa kun pitikin jo mennä nukkumaan:)
Ette tiiä, eilen olin katsomassa siskoni ihanaa päivän vanhaa tyttövauvaa!!Siis aivan ihana ilmestys, siinä se mun sylissä vaan tuhisi tyytyväisenä ja rauhallisena ja yritti siristää silmiä auki:) Ihana!
Ja sitte kysymys: tietääkö kukaan tai onko kellään käynyt sellaista että olisi loukannut häntäluunsa ennen synnytystä, onko se vaikuttanut voiko synnyttää vai ei? Minä menin sitten nimittäin iskemään oman häntäluuni tossa pari viikkoa sitten tosi pahasti, en tiedä onko murtunut mutta en oo voinu istua kunnolla ja kumartuminen ei onnistu millään. Seisominen ja makaaminen on helpointa. Että tuli vaan mieleen onko mulla nyt sitten vaikeuksia synnyttää alateitse! Harmittaa hirveesti nimittäin esikoinen tuli sektiolla enkä tosiaankaan haluais uutta..
Täällä jännitetään kauheesti kuka lähtee ekaks synnyttää meistä, monta ehdokasta näyttää jo olevan! Tsemiä kaikille niille!
Omassa navassa ei sen kummempia, vaavi on vaan kääntynyt taas perätilaan, potkut tuntuu alhaalla ja hikka ylhäällä.
t:minnis80 rv 33 tasan