Suuttuisiko joku nainen oikeasti jos sitä läpsäisisi pyllylle?
Sehän on kunnia! Mutta uskaltaako niin enää tehdä!
Kommentit (86)
joku vanhempi nainen voisi suuttua, mutta toisaalta kuka niiden perseitä haluisikaan taputella, kun on terhakoita fittnespumuja jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, tekisin tyynesti rikosilmoituksen ja ottaisin kärsimyskorvaukset.
Ääh, ei onnistuisi. Poliiseilla on tärkeämpääkin tekemistä.
Kyllä siitä on tullut tuomioita. En tosin tiedä jos siitä saa kärsimyskorvauksia.
Pötyä.
Kyllä joutuu oikeuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se olisi rikosilmoituksen paikka.
Jos baarissa taputtaa pyllylle, ei ole rikosilmoituksen aihe, vaan kuuluu asiaan.
Saa juotavat päälleen, olen kahdesti tuhlannut juomani moisen taputtelijan kasvoille. Sekin kuuluu asiaan.
OK, mutta et tehnyt rikosilmoitusta.
Ei tainnut olla mahdollista tuolloin, olisi naurettu päin naamaa. 80-90-luvun vaihteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siitä on tullut tuomioita. En tosin tiedä jos siitä saa kärsimyskorvauksia.
Pötyä.
Kyllä joutuu oikeuteen.
Takapuolen läpsäisystä? Sitä tapahtuu jatkuvasti, että taputellaan pakaralihasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pötyä.
Kyllä joutuu oikeuteen.
Takapuolen läpsäisystä? Sitä tapahtuu jatkuvasti, että taputellaan pakaralihasta.
Sinulleko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos baarissa taputtaa pyllylle, ei ole rikosilmoituksen aihe, vaan kuuluu asiaan.
Saa juotavat päälleen, olen kahdesti tuhlannut juomani moisen taputtelijan kasvoille. Sekin kuuluu asiaan.
Joku vissiin ollut niin hönössä että sinuun koskenut .
Vierailija kirjoitti:
Vain mun mies saa koskea minuun.
Sitten tarvii sun enään löytää mies
Eikö teillä uli-inkkeleillä ole omaa palstaa rinkirunkata. Mitä vittua te tungette tänne Vauvikselle.
Vierailija kirjoitti:
Saatat saada turpiin. Moni nainen on käynyt intin tai turvallisuusalan koulutuksen. Sinähän et ole.
🤣🤣🤣
Mulla on yks tuttu 3 kymppinen nainen, joka työkseen on yövartijana Helsingin päärautatieasemalla. Sellainen vajaa 180cm ja varmaan 80kg melko skrode nainen.
Oltiin siinä muutama hard setzleri otettu meidän kämpillä ja sit se alkoi...
Uhitteli mulle että hän laittaa melkein miehen kuin miehen maahan ja rautoihin, jos haluaa. On kuulema niin rajua toimintaa steissillä et pakko olla kovana.
Sanoin että lyödään vetoa. Jos sä voitat, maksan tuhat euroa. Jos mä voitan, saan panna sua.
Kättä päälle ja painimaan.
Reilu 5 minuuttia myöhemmin huuhtaisin kaluni hanan alla ja mentiin ulos tupakalle.
T. Ihan tavallinen miehen kokoinen 40v mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku vissiin ollut niin hönössä että sinuun koskenut .
🥱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatat saada turpiin. Moni nainen on käynyt intin tai turvallisuusalan koulutuksen. Sinähän et ole.
🤣🤣🤣
Mulla on yks tuttu 3 kymppinen nainen, joka työkseen on yövartijana Helsingin päärautatieasemalla. Sellainen vajaa 180cm ja varmaan 80kg melko skrode nainen.
Uhitteli mulle että hän laittaa melkein miehen kuin miehen maahan ja rautoihin, jos haluaa. On kuulema niin rajua toimintaa steissillä et pakko olla kovana.
Sanoin että lyödään vetoa. Jos sä voitat, maksan tuhat euroa. Jos mä voitan, saan panna sua.
Reilu 5 minuuttia myöhemmin huuhtaisin kaluni hanan alla ja mentiin ulos tupakalle.
🥱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OK, mutta et tehnyt rikosilmoitusta.
Ei tainnut olla mahdollista tuolloin, olisi naurettu päin naamaa. 80-90-luvun vaihteessa.
Noniin.
HAISTA PAKSA AP! Jos teet työpäivää, niin haukun sinut kaikkien nähden, kun et osaa töitä tehdä lainkaan ja läpsin sinua turpaasi, kun se on niin normaalia. Vai kuinka?
itse asiana vahinossa osun pyllyihin -;D
Minua ei kyllä läpsi pyllylle kukaan. Tulee turpaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣🤣
Oi miten suloista. Palstainkkeli haaveilee, että olisi saanut joskus panna oikeaa naista. Voi mikä höpsykkä. Mutta olisiko jo aika mennä mamman tekemääle iltapalalle ja sitten nukkumaan. Huomenna taas reippaana kouluun.
Pötyä.