Suuttuisiko joku nainen oikeasti jos sitä läpsäisisi pyllylle?
Sehän on kunnia! Mutta uskaltaako niin enää tehdä!
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatat saada turpiin. Moni nainen on käynyt intin tai turvallisuusalan koulutuksen. Sinähän et ole.
🤣🤣🤣
Mulla on yks tuttu 3 kymppinen nainen, joka työkseen on yövartijana Helsingin päärautatieasemalla. Sellainen vajaa 180cm ja varmaan 80kg melko skrode nainen.
Oltiin siinä muutama hard setzleri otettu meidän kämpillä ja sit se alkoi...
Uhitteli mulle että hän laittaa melkein miehen kuin miehen maahan ja rautoihin, jos haluaa. On kuulema niin rajua toimintaa steissillä et pakko olla kovana.
Sanoin että lyödään vetoa. Jos sä voitat, maksan tuhat euroa. Jos mä voitan, saan panna sua.
Kättä päälle ja painimaan.
Reilu 5 minuuttia myöhemmin huuhtaisin kaluni hanan alla ja mentiin ulos tupakalle.
T. Ihan tavallinen miehen kokoinen 40v mies
Oliko hyvä kaato ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se olisi rikosilmoituksen paikka.
Jos baarissa taputtaa pyllylle, ei ole rikosilmoituksen aihe, vaan kuuluu asiaan.
Jaa no minä naisena koen sitten et baarissa kuuluu asiaan, et mä kaadan kaikkien miesten juomat lattialle. Se kuuluu asiaan, eivät voi mitään.
Olin aikoinaan ravintola alalla nuorena, ja eräs mies rummutti takapuoltani kaksin käsin. Menin pöytään ja annoin tälle miehelle turpaan ja sanoin että sinulle ei enää tarjoilla lainkaan ja sinulle tähän ravintolaan on ikuinen porttikielto. Koko pöytäseurue taputti minulle, kun ajoin tämän äijän pois. Ei silloin aikoinaan ymmärretty, että naisille pitää antaa työrauha, ja he eivät todellakaan ole mitään huo..ria, jota saa koskea lainkaan. Naisia sai myös mukamas koskea tuolloin? Haistakoon pitkän paskan naisiin kohdistuvasta kohtelusta aikoinaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonkun parhaat päivänsä nähneet 50-v Pertin on varmasti vaikea kuvitella millaista elämä olisi, jos jatkuvasti omasta mielestä vastenmieliset ihmiset läpsisivät intiimialueille
Vain umpihintti on sitä mieltä että peppu on intiimialue. M50
Sua siis saa Pena 62 v. läppäistä pepulle?
Löysin sormille ihan refleksinomaisesti ja huutaisin, että MITÄ SINÄ TEET?
Oliko hyvä kaato ?
Noloa kysellä itseltään.
Vierailija kirjoitti:
Löysin sormille ihan refleksinomaisesti ja huutaisin, että MITÄ SINÄ TEET?
Löisin*
Vierailija kirjoitti:
HAISTA PAKSA AP! Jos teet työpäivää, niin haukun sinut kaikkien nähden, kun et osaa töitä tehdä lainkaan ja läpsin sinua turpaasi, kun se on niin normaalia. Vai kuinka?
pitäidkö sun hakea hoitoa
Omalta mieheltäni kiihottavaa...muita saatan läpsäistä avokämmenellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HAISTA PAKSA AP! Jos teet työpäivää, niin haukun sinut kaikkien nähden, kun et osaa töitä tehdä lainkaan ja läpsin sinua turpaasi, kun se on niin normaalia. Vai kuinka?
Mikäs lähiöemu se siellä kottkottaa. Ota sidukka
Ja sinä poju mene äitisi viereen nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatat saada turpiin. Moni nainen on käynyt intin tai turvallisuusalan koulutuksen. Sinähän et ole.
🤣🤣🤣
Mulla on yks tuttu 3 kymppinen nainen, joka työkseen on yövartijana Helsingin päärautatieasemalla. Sellainen vajaa 180cm ja varmaan 80kg melko skrode nainen.
Oltiin siinä muutama hard setzleri otettu meidän kämpillä ja sit se alkoi...
Uhitteli mulle että hän laittaa melkein miehen kuin miehen maahan ja rautoihin, jos haluaa. On kuulema niin rajua toimintaa steissillä et pakko olla kovana.
Sanoin että lyödään vetoa. Jos sä voitat, maksan tuhat euroa. Jos mä voitan, saan panna sua.
Kättä päälle ja painimaan.
Reilu 5 minuuttia myöhemmin huuhtaisin kaluni hanan alla ja mentiin ulos tupakalle.
T. Ihan tavallinen miehen kokoinen 40v mies
Saitko kumpaakin reikää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pitäidkö sun hakea hoitoa
Missä sinä olet hoidossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se olisi rikosilmoituksen paikka.
Jos baarissa taputtaa pyllylle, ei ole rikosilmoituksen aihe, vaan kuuluu asiaan.
Jaa no minä naisena koen sitten et baarissa kuuluu asiaan, et mä kaadan kaikkien miesten juomat lattialle. Se kuuluu asiaan, eivät voi mitään.
Ei kun heittää ne juomat miesten päälle. Se vasta kuuluukin asiaan.
Saitko kumpaakin reikää?
Noloa kysellä itseltään.
muutama ääneskäs feministi ei tykkää, uskon että väh. 40% tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Incelien kokoontumisajot
Voivat olla muutenkin vaan tyhmiä
Vierailija kirjoitti:
Saitko kumpaakin reikää?
Noloa kysellä itseltään.
Tämä. Mikä "vitsi" tällä palstalla on, että teinipojan kertoo haaveustaan ja sitten kyselee itseltään? En ole huomannut muualla samaa. Eikö täällä ole normaalia keskustelua eri ihmisten välillä?
Vierailija kirjoitti:
muutama ääneskäs feministi ei tykkää, uskon että väh. 40% tykkää.
Ap, olet outo.
Mikäs lähiöemu se siellä kottkottaa. Ota sidukka