Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuttuisiko joku nainen oikeasti jos sitä läpsäisisi pyllylle?

Vierailija
18.09.2025 |

Sehän on kunnia! Mutta uskaltaako niin enää tehdä!

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain, jos teet sen kunnolla, silleen että se vähän nipistää ja pakaraa punottaa. Silleen niinkuin tosimies sen tekee, joka ottaa naisen eikä kysele.

Sellainen epävarma kevyt läppäisy on tod turn off.

N48

Entäs sellainen että kouraisaa pillysta, suurin osa kostunee?

no ihan yhtä vähän jos sua kouruisi etupuolelta, mahtasit jo huutaa poliisia :D

Vierailija
82/86 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatat saada turpiin. Moni nainen on käynyt intin tai turvallisuusalan koulutuksen. Sinähän et ole.

🤣🤣🤣

Mulla on yks tuttu 3 kymppinen nainen, joka työkseen on yövartijana Helsingin päärautatieasemalla. Sellainen vajaa 180cm ja varmaan 80kg melko skrode nainen.

Oltiin siinä muutama hard setzleri otettu meidän kämpillä ja sit se alkoi...

Uhitteli mulle että hän laittaa melkein miehen kuin miehen maahan ja rautoihin, jos haluaa. On kuulema niin rajua toimintaa steissillä et pakko olla kovana.

Sanoin että lyödään vetoa. Jos sä voitat, maksan tuhat euroa. Jos mä voitan, saan panna sua.

Kättä päälle ja painimaan.

Reilu 5 minuuttia myöhemmin huuhtaisin kaluni hanan alla ja mentiin ulos tupakalle.

T. Ihan tavallinen miehen kokoinen 40v mies 

Ootko joskus lapsena lukenut tämän miestenlehti Jallusta? Joltain "miesten omat fantasiat" -kirjoitupalstalta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saitko kumpaakin reikää?

Noloa kysellä itseltään.

Se ei oo kuullut vielä siitä kolmannesta...

Vierailija
84/86 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain mun mies saa koskea minuun.

Sitten tarvii sun enään löytää mies 

Tuossa sohvalla mun mies istuu. 😄

Pari kertaa viikossa hän on hetken myös minun mies, 100€/30min, enempää en tarvitse. Sara28

Aika pienet on tarpeet, jos 800 €/kk riittää sun elämiseen. No, semmosta se kai on halvoilla naisilla...

Vierailija
85/86 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kehenkään ei saa koskea ilman lupaa mihinkään tuumin osaan.. mua kun olen niin lyhyt oksettavaa äijät ottaa AINA lakin mun päästä ja kertoo heidän mielipiteensä miten päin sitä mun NY cappiä pitää pitää . Hitto en mäkään revi takkia miesten päältä ja sitten kerro mihin kohtaan vetoketju pitää jättää auki .

Aivan uskomatonta miten miehet kuvittelee ja jotkut naisetkin vanhat mummot luulee, että ne saa lääppiä kaikkia . Ärsyttää jos kosketaan ja tullaan liian lähelle oli sukupuoli sitten mikä tahansa. 

Oma mies saa koskea, mutta ei silloinkaan milloin vaan tai missä tahansa. Kyllä pitää kunnioittaa ihmisten omaa tilaa ja koskemattomuutta, mutta onneks tää on vaan promo, koska ei voi olla niin idioottia miestä olemassa joka kuvittelisi, että yksikään nainen tykkäisi tuosta ei edes maksullinen ilolintu tykkäisi..

Lääppikää miehet toisianne ihan keskenään jos se on niin ihanaa

Vierailija
86/86 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatat saada turpiin. Moni nainen on käynyt intin tai turvallisuusalan koulutuksen. Sinähän et ole.

Lopettakaa nyt tuo pelleily. Ette anna turpaan kenellekään. Täällä oli juuri ketju kuinka naiset eivät edes uskalla sanoa miehelleen että eroavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan