Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi mitä skitsoja noi 4D:n tyypit

Vierailija
10.04.2007 |

Näittekö ku se hullu akka kaatoi omaa keskenmenovertaan viinilasissa pihalle ja istutti jonkun hippi rituaalin jälkeen siihen puun? Amerikan Porvoosta päivää....

En tosiaan haluis tollasta sekopäätä mun lapsen äidiksi...Miksei nuo adoptoi?

Kommentit (120)

Vierailija
41/120 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
42/120 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy vain ihmetellä, eivätkö nämä ihmiset todellakaan ajattele yhtään lapsen oikeuksia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/120 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

herkkyyttä kuulla vauvan pienet viestit, tajuta koska on nälkä, vilu, ikävä, likainen vaippa jne... Hoitajan sukupuolella ei ole mitään väliä vaan hoitajan valppauden taso ja herkkyys lapsen tarpeille luo lapselle turvallisen tunteen. Vauva reagoi rakkauteen ei hoitajan sukupuoleen.

Vierailija
44/120 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja he tietävät sen! Ja he myöskään eivät halua lapsia ja ovat asiasta samaa mieltä. T.52

P.S.Ei kaikki homot ajattele asioista samoin

Vierailija
45/120 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen samaa mieltä 47 jos esim homo pari tai lesbo pari haluaa lasta niin tehköön itse jos pystyvät siihen. Mä uskon et ne löytää ratkaisun jos samanparin ihmiset pystyvät tekemään lapsia ylipäätään lol*

voitte siirtyä sateenkaaren tuolle puolelle osioon juttelemaan teijän lisääntymisistä!

Vierailija
46/120 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

herkkyyttä kuulla vauvan pienet viestit, tajuta koska on nälkä, vilu, ikävä, likainen vaippa jne... Hoitajan sukupuolella ei ole mitään väliä vaan hoitajan valppauden taso ja herkkyys lapsen tarpeille luo lapselle turvallisen tunteen. Vauva reagoi rakkauteen ei hoitajan sukupuoleen.

Vierailija
47/120 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kun kaikilla on oikeus jo mihin vain, mihin ei luonnostaan edes pystytä, niin missä on lapsen luollinen oikeus isään ja äitiin?

Jos lapsella ei ole isää ja äitiä (on siis orpo), niin eikö häntä voisi antaa homoille, jotka haluvat lapsen. Näin lapsi saa vanhemmat ja homot lapsen ilman, että se olisi luonnotonta ja lapsen ja homojen oikeudet menisivät ristiin.

Vierailija
48/120 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsikaupan puolustelijat ette mitenkään voi kiistää sitä, että lapsi tavallaan oppii kohdussa tuntemaan äitinsä ja on yhtä tämän kanssa, ja tämä on luonnollista. Erotus äidistä sen sijaan on VASTOIN LUONTOA!

Adoptoikoon perkele.

Vierailija
49/120 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tulee olemaan lapsia joilla on vain yksi vanhempi tai he ovat uusioperheessä. Uusioperheetkin voivat olla homoperheitä. Missä on näiden lasten oikeudet olla tasavertaisesti hyväksyttyjä ja suvaittuja katsomatta heidän vanhempiensa suuntautumista tai sukupuolta? Ketkä haluavat näiden lasten oikeuksia rajoittaa? Te, ahdasmieliset homofoobikot.

Vierailija
50/120 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun tyyliin vedoten maailman sodat ja kaikki lapsimurhat saisi poistettua ja maailmaan rauha ;) heh heh

Vierailija
51/120 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämän jos olisi erotettu äidistä, mutta tässähän ei ole ollenkaan siitä kyse!

Tässä on kyse siitä, että ehdoin tahdoin aletaan tekemään lapsia tähän maailmaan erotettaviksi äideistään!

Vierailija
52/120 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole homovastainen yhtään. Olen vain vastaan homojen oikeuksia saada biologinen lapsi, koska

a) se on luonnotonta

b) vastoin lapsen oikeuksia

Vierailija
53/120 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan omalta kohdaltani mistään homofobiasta (Olen itsekin bi) vaan ihan maalaisjärjellä ajateltuna lapsen oikeuksista ja moraalista!

Vierailija
54/120 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmuus ja lapsena olo en ennenkaikkea sosiaalista eikä biologista. Harva sitä biologiaa siinä arjen tiimellyksessä miettiin ja kelaa kenehän geenit kelläkin on.

Vierailija
55/120 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ystäväpiirissäni homo ystäviä, jotka ovat löytäneet nykyiset kumppaninsa vastalastenteon jälkeen. Lapset näin ollen elävät homoperheissä.

Vierailija
56/120 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellasta ole olemassakaan kuin oikeus syntyä heteroperheeseen!!!

Vierailija
57/120 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen oikeuden turvaamiseksi.

Vierailija
58/120 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole lapsen oikeus, että hänellä on äiti, jos biologisesti lapsi syntyy äidistään! Äidillä on rinnat lapsen ruokkimista varten, hänet on siihen biologisesti tarkoitettu!

Te ette voi muuttaa luonnonlakeja vaikka kuinka haluaisitte!

Vierailija
59/120 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun kaverilla ole tarkoitus ruveta jakelemaan lapsiaan kellekään. Ei edes halua seurustella kenenkään kanssa vakituisesti. Kysymys on absurdi. Hän haluaa vain mennä naimisiin naisen kanssa, tehdä kaksi lasta ja jatkaa omaa elämäänsä.

71

Vierailija
60/120 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsiäinen tuli ja meni. Olisiko sinun aika ottaa ne psyykelääkkeet taas?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä