Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi mitä skitsoja noi 4D:n tyypit

Vierailija
10.04.2007 |

Näittekö ku se hullu akka kaatoi omaa keskenmenovertaan viinilasissa pihalle ja istutti jonkun hippi rituaalin jälkeen siihen puun? Amerikan Porvoosta päivää....

En tosiaan haluis tollasta sekopäätä mun lapsen äidiksi...Miksei nuo adoptoi?

Kommentit (120)

Vierailija
101/120 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä havaittu tällä palstalla ennenkin.

Vierailija
102/120 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on valta tuomita jokainen ihminen tekojensa mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/120 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun luonnollinen yhteys katkeaa. Tietysti on myös vaikea ymmärtää äidin mieltä. En voi hyväksyä asiaa, koska uskon, että lapsi kuuluu yhteen äitinsä kanssa ja on aluksi yhtä tämän kanssa.

-118 ym

Vierailija
104/120 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluat/uskallat kyseenalaistaa uskosi, niin voidaan mennä jonnekin muaalle keskustelemaan. Tosin se vaatisi sinulta vaointa mieltä ja kykyä kuulla keskustelukumppaniasi.

Vierailija
105/120 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä voit olla ahdasmielinen, mutta yritä pitää se niissä rajoissa, ettet yritä pakottaa muita mukaan sinun ahdasmielisyyteesi. Minun jumalani onkin sitten paljon suvaitsevaisempi.

Vierailija
106/120 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jos haluat/uskallat kyseenalaistaa uskosi, niin voidaan mennä jonnekin muaalle keskustelemaan. Tosin se vaatisi sinulta vaointa mieltä ja kykyä kuulla keskustelukumppaniasi.

jolla on valta tuomita myös sinut kuten kaikki ihmiset. Et voi kyseenalaistaa uskoani, koska minä elin sinun laillasi vuosia epäuskossa, kunnes sitten tulin uskoon ja nyt tiedän, näen ja tunnen, että Jumala on. Näen myös, että Saatana on olemassa ja hänen olemassaolonsa näkyy Jumalan pilkkana, jonka pahuudella ja häikäilemättömyydellä ei ole mitään rajaa. Olen käynyt läpi sinun tiesi ja nyt näen, että olin silloin pimeyden orja, kuten sinä olet vieläkin. Siellä missä sinä olet, on vain pimeyttä, mutta Jeesus haluaa tulla valoksi pimeyteesi.

Jeesus pelastaa jokaisen, joka vain tahtoo pelastua. Hän kuoli, jotta sinä saisit elää. Sinä saat syntisi anteeksi, kun pyydät häneltä syntien anteeksiantoa. Hän rakastaa sinua ja haluaisi, että tulisit Jumalan lapseksi.

Vierailija
107/120 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sinä voit olla ahdasmielinen, mutta yritä pitää se niissä rajoissa, ettet yritä pakottaa muita mukaan sinun ahdasmielisyyteesi. Minun jumalani onkin sitten paljon suvaitsevaisempi.

Se on Jumalan silmissä saastaista ja täysin hänen tahtonsa vastaista.

Vierailija
108/120 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin antaisin vauvan mieluummin homoille kuin ihmisille, jotka uskoo satukirjassa lukevaan tekstii ja perustaa elämänsä siihen. Varsinkin jos kysessä ihan kunnon hihhulit, mm. paras kaverini oli murrosiässä ihan sekaisin kun oli joutunut elämään uskonnon takia ihan sairaassa perheympäristössä. Ja kun keinohedelmöityksestä puhutaan, niin onko seksuaalinen suuntautuminen ainoa kriteeri hyväksi vanhemmaksi. Kyllä on ihmisillä tärkeysjärjestykset sekaisin, jos ei rakastavaa ympäristöä osata arvostaa!

Niin ja te, jotka vingutte, että " luonnotonta" tai " ei jumala ole tarkoittanut" , niin katsokaa elämäänne, unohtakaa lentokoneet ja laivat, muovi, lääkkeet, silmälasit... Onneksi nykyaikana voi tehdä myös asioita joita " jumala/luonto ei ole tarkoittanut" ! Ja sitäpaitsi, lisääntyminen ON luonnon ohjaama vietti, se siis myös homoille sallittakoon.

Vierailija
109/120 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, että mikään tässä maailmassa syntyy itsestään? Luuletko, että niin täydellinen olento kuin sinä voisi syntyä jotenkin itsestään. Oletko koskaan tutustunut ihmisen rakenteeseen, joka on aivan käsittämätön ja jossa joka solulla on oma tehtävänsä. Onko ihminen pystynyt luomaan elämää? Jumala on olemassaolon ja elämän lähde. Hän on se, joka on ja luonut tämän kaiken.

Vierailija
110/120 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Et voi kyseenalaistaa uskoani, koska minä elin sinun laillasi vuosia epäuskossa, kunnes sitten tulin uskoon ja nyt tiedän, näen ja tunnen, että Jumala on.

Se, että sä kilaroit jotakin tarkoittaa, että munkin pitäisi ajatella samoin? Et ole koskaan miettinyt, että meistä kaikilla on vapaa tahto, jonka se sinun jumalasi on meille myös sinun satumaailmaasi luonut. Jos hän on kaikkivoipa ja kaikkitietävä ei hän varmaankaan näin tekisi. Hän on siis luonut ihmisen, joka ei tee niin kuin hän tahtoo. Hän on luonut ne tuotokset, jotka on tuomitseva kadotukseen. Joko hän on sadista tai sitten hän on äärimmäisen epälooginen.

Vierailija
111/120 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja sitäpaitsi, lisääntyminen ON luonnon ohjaama vietti, se siis myös homoille sallittakoon.

Vierailija
112/120 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustu mieluummin vaikka itämaisiin filosofioihin ja saat rauhan mielellesi. Ei tarvitse olla kokoajan niin täynnä pelkoa, inhoa ja vihaa.

Vierailija
113/120 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä et anna maailmassa toisenlaisille ihmisille ja heidän perheilleen tilaa? Miksi haluat kieltää toisilta ihmisiltä heidän onnensa? Vain siksi, että oma uskontosi on täynnä vihaa?

Vierailija
114/120 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on köyhää, jos perustaa hyväksymisensä keinohedelmöitykseen vain ihmisen seksuaalisen mieltymykseen. Tyyliin: oletkos pannut vaimoasi kakkoseen? Jaa, no sitten ei kyllä tämä keinohedelmöitys tule kuulonkaan...

Vierailija
115/120 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Et voi kyseenalaistaa uskoani, koska minä elin sinun laillasi vuosia epäuskossa, kunnes sitten tulin uskoon ja nyt tiedän, näen ja tunnen, että Jumala on.

Se, että sä kilaroit jotakin tarkoittaa, että munkin pitäisi ajatella samoin? Et ole koskaan miettinyt, että meistä kaikilla on vapaa tahto, jonka se sinun jumalasi on meille myös sinun satumaailmaasi luonut. Jos hän on kaikkivoipa ja kaikkitietävä ei hän varmaankaan näin tekisi. Hän on siis luonut ihmisen, joka ei tee niin kuin hän tahtoo. Hän on luonut ne tuotokset, jotka on tuomitseva kadotukseen. Joko hän on sadista tai sitten hän on äärimmäisen epälooginen.

Ja ihmisellä on todellakin vapaa tahtoa kääntyä Jumalan puoleen tai olla kääntymättä. Ihminen aina itse valitsee kadotuksen.

Jumala loi ihmiset, koska hänellä on tehtävä ihmiselle. Hän pyysi ihmistä lisääntymään ja täyttämään maan. Jumala ei kuitenkaan kaipaa kansakseen niitä, jotka valitsevat paholaisen Jumalan sijaan. Elämä on ihmiselle testi, jossa hänet punnitaan, valitseeko hän väärän vai oikean puolen. Valinta on ihan ihmisen oma, koska Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen ja antoi tälle siis vapaan tahdon. Tuomiopäivänä ihmiskunta jaetaan vuohiin ja lampaisiin, ja ne jotka ovat valinneet kadotuksen, menevät Saatanan mukana kadotukseen, ne jotka valitsevat Jeesuksen, pääsevät Jumalan yhteyteen Jumalan kansaksi, jolle annetaan taas uusia tehtäviä.

Elämän tarkoitus on seuloa jyvät akanoista. Osa ihmiskunnasta menee todellakin helvettiin, koska he itse valitsivat niin. Ne, jotka uskovat Jeesukseen joutuvat myös paholaisen ja heidän kätyriensä vainottaviksi ja näissä vainoissa heidät punnitaan. Näin ollen pahallakin on tarkoitus. Pahan keskellä totuus ja valo loistaa yhä kirkkaammin.

Vierailija
116/120 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miksi sinä et anna maailmassa toisenlaisille ihmisille ja heidän perheilleen tilaa? Miksi haluat kieltää toisilta ihmisiltä heidän onnensa? Vain siksi, että oma uskontosi on täynnä vihaa?

Homot ajattelevat vain sokeasti itseään ja kuvittelevat, että heidän vääryytensä on jotenkin oikein ja altistavat vielä viattoman lapsen tälle vääryydelle ja kieroutuneisuudelle.

Vierailija
117/120 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän ei jättäisi näitä väärin valitsevia luomatta? Hän luo ne voidakseen passittaa helvettiin. Joko jumala tossa mokasi oman logiikkansa kanssa tai sitten hän on sadisti. Ei se sen kummemmaksi muutu selittelemällä.

Vierailija
118/120 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi homo ei olisi tässä tehtävässä hyvä?

Vierailija
119/120 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miksi hän ei jättäisi näitä väärin valitsevia luomatta? Hän luo ne voidakseen passittaa helvettiin. Joko jumala tossa mokasi oman logiikkansa kanssa tai sitten hän on sadisti. Ei se sen kummemmaksi muutu selittelemällä.

Jumala loi meidät omaksi kuvakseen, hän ei luonut meistä tahdottomia robotteja. Jumalalla ei ole mitään käyttöä ihmisille, jotka olisivat tahdottomia robotteja. Hän teki meistä kaltaisensa. Tämä maanpäällinen aika on vain lyhyt ajanjakso ja edessä on kokonainen ikuisuus, jossa Jumalalla on kansalleen paljon käyttöä. Me emme edes aavista mitä Hän on suunnitellut ihmistä varten. Elämä on testi ja koetinkivi, jossa meidät punnitaan, joissa ihmisellä annetaan mahdollisuus valita väärän ja oikean, Saatanan tai Jumalan väliltä. Ihminen aina itse valitse kadotuksen. Mitä Jumala voi siihen sanoa, jos ihminen itse valitsee kadotuksen, Jumala kunnioittaa meitä ja tahtoamme ja jos emme valitse Jeesusta, ilmaista pelastusta, me kuolemme. Jos hylkäämme ylpeyttämme sen ainoan kallisarvoisen aarteen, Jumalan armon, joka meidät voi pelastaa, me kuolemme. Ja kaikki me ihmiset olemme aivan samassa lähtökohdassa, voimme joko valita väärin tai oikein.

Jumala ei myöskään alunperin luonut ihmistä, jotta ihminen joutuisi helvettiin. Ihmiskunta on kirottu ja maailma paholaisen vallan alla, koska Aatami ja Eeva lankesivat. Kaikki me olemme langenneen Aatamin perillisiä, joten me kuolisimme synteihimme ja joutuisimme kadotukseen joka tapauksessa. Jeesus tuli pelastamaan meidät pimeyden orjuudesta. Hän kuoli, jotta me saisimme elää.

Vierailija
120/120 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sinä nyt pilkkaa jumalan kykyjä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi