Tyttövauvalla tummat hiukset :(
Äärimmäinen pettymys näin aidosti vaaleahiuksisena äitinä. Harva uskaltaa sanoa ääneen, että vaaleat hiukset naisella ovat kauniimmat. Enkä edes ole näin pinnallinen, miltä kuulostaa.
Kommentit (29)
Ai harva uskaltaa sanoa ääneen? Kyllä minun ex-anoppi ainakin uskalsi...
Kikkaratukka on ihan nätti vauvallakin.
Vierailija kirjoitti:
Nimenkin olin miettinyt vaaleahiuksiselle tytölle <3 kauniit hiukseni toivoin vauvan perivän. Olen onnellinen kuitenkin hänestä ja pidän paljon erilaisia myssyjä hänellä päässä, niin ei ole koko ajan mielessä pettymys.
Toivottavasti ei peri sinun luonteenpiirteitäsi eikä älynlahjojakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen vauva? Aika monella on tummat alussa ja jo 1-vuotiaana blondeja.
Mihinkähän sekin muuten perustuu, että syntymätukka on usein tumma heilläkin, joista tulee vaaleahiuksisia kasvaessaan?
Noh...se on tietenkin evoluutiota. Sitähän vaaletaan mitä pidemmälle kehitytään noin niinku.
Vierailija kirjoitti:
Nimenkin olin miettinyt vaaleahiuksiselle tytölle <3 kauniit hiukseni toivoin vauvan perivän. Olen onnellinen kuitenkin hänestä ja pidän paljon erilaisia myssyjä hänellä päässä, niin ei ole koko ajan mielessä pettymys.
Jos olisit malttanut pysyä pelkästään aloitusviestissä, niin kaikille ei olisi ehkä tullut päivänselväksi, että olet trolli. Mutta kärsimättömyydellä saa hyvätkin vitsit pilattua, puhumattakaan huonoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PS-incelin lanka taas kerran
Ketju, ei mikään halvatun lanka.
Tästä huomaa ylilaudan käyttäjän, käyttää sanaa lanka.
Taitaa itse ylilaudan-inceli olla vauva. fi foorumille eksynyt.
Vaaleahiuksinen nainen ei ole kyllä kaunis
Huono provo. Jos olisikin totta, niin tämä äiti ei lasta tarvitse, lapsi ei ole sisustus elementti. Lasu tehdä, lapsi saattaa olla vaarassa heitteillejätön perusteella.
Onko isä afrikasta va lähi idästä? 👴🏾👴🏿