Työkokeilua halutaan jatkaa, koska heidän mielestä on huono jos olen kotona
Työkokeilun tehtävä on vain kokeilla alaa ja aika piankin jo selviää aiotaanko palkata. Mua ei aiota palkata, mutta en halua jatkaa ilmaistöitä. Olen nähnyt jo alan ja työtehtävät. Tuntuu hyväksikäytetyltä, että siellä vaan pitäisi jatkaa ja eivät palkkaa. Hyvin voin olla kotona. Vapaa-ajalla herään klo. 7 ja puuhailen ja siivoilemaan paljon, että kyllä tekemistä riittää kotonakin ja sillon just paremmin jaksaa etsiä töitä. Työkokeilussa väsyn helpommin, enkä jaksa etsiä töitä, eikä välttämättä ylimääräistä jaksamista ole. En ymmärrä, mikä siinä kotona olemisessa on, niin kamalaa. En kyllä varmasti mene enää ikinä työkokeiluihin, kun kerran menet, niin on vaikea päästä sieltä pois, kun haluavat vain jatkaa ja jatkaa sopimusta, vaikka ei aikomustakaan palkata
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
No me veronmaksajat ei haluta maksaa sulle siitä että puuhailet ja siivoilet kotonas.
Mutta orjatyö, jolla palkkoja hilataan hiljalleen alemmas, on täysin ok? Sun täytyy olla työnantaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis työkokeilu kestää 6 kuukautta? Kaveri oli työkokeilussa, oli vielä valmistunut sille alalle eli saivat ammattilaisen tavallaan ilmaiseksi. Tokihan töissäkin oppii mutta yritys oli pieni joten heillä ei olisi ollut edes varaa palkata siihen ketään. Nyt saivat ilmaiseksi. Ihmettelin kun eikö työkokeilu pitäisi olla sellaiselle alalle mihin ei ole valmistunut???
No mutta tuonhan voi laittaa CV een työkokemukseksi omalta alalta. Minusta hyvä juttu.
Eihän se silloin ole mikään kokeilu.
Työkokeilu on eri asia, koska...?
Leikitään että tehdään töitä ja viedään palkallisen työvoiman duunit?