Ei musta sittenkään ole toiseksi naiseksi
Kuvio on siis se että tapasin ihanan miehen, oikeastaan juuri passelin ja ihanan. Hänellä on aviovaimo ja heidän suhteensa on avattu. Minua ei johdettu mitenkään harhaan tässä asiassa, vaan se kerrottiin heti.
Silti, miten voi laittaa ihastumisen tunteet, halun jutella toiselle, kaiken sen alun intensiivisyyden vain pois päästään ja odottaa kun toinen elää elämäänsä? Luulin että olen kaikelle avoin mutta en sentään.
Nyt minulla on tunteita naimisissa olevaa miestä kohtaan ja olen tässä jumissa.
Kommentit (4)
Tee niinkuin mieh.. siis naiset ja projisoi intohimosi suklaaseen (jos rahat riittävät) ja eurooppalaisiin saippuasarjoihin.
Suhteen avannut pari halusi teistä muista kokemuksia. Jotkut kuulemma jakavat kokemuksensa keskenään. Riippuu varmaan siitä mitä he ovat sopineet. Avoin suhde ei sovi kaikille ja se on ihan ok. Siihen ei voi pakottaa ketään osapuoleksi. Jos mies viettää suurimman osan ajastaan vaimonsa kanssa, sinun on ehkä kohdattava realiteetit. Tuon tyyppisissä suhteissa voi myös joskus olla kulttimaisia piirteitä joita jotkut johtohamot pyörittää tai sitten voi olla ihan toimivia kuvoita jos kaikilla on sama mieli avoimesta suhteesta. Itse suhtaudun noihin epäillen, koska olen nähyt noita ainakin persoonallisuushäiriöisillä elämäntapabloggaajilla. En pidä tyypillisenä. Mutta puhu asiallisesti ja aikuismaisesti osapuoleten kanssa. Jos tulee jotenkin outu tunne, epävarma, ym ym. ei tunnu hyvältä sinulle niin eihän sinun ole pakko jatkaa kuviota.
Minusta kuulostaa siltä että kannattaisi olla miehelle rehellinen.
Mikset sinäkin elä elämääsi samalla? Ja kai te nyt siltu juttelette? Ei kai sitä tarvitse tai voikkaa jättää pois? Mutta jos ei ole sun juttusi niin älä jatka enää pidempään. Puhalla peli poikki.