Kävin kaupassa, mies hotksisi huomisen työpäiväni eväät
Ostin itselleni valmis salaatin, 2 juustisömpykäö ja Balans jogurtin, tein hetken vielä töitä koneella, sillä välin mies oli syönyt sekä salaatin, että sämpylät. Mitä nyt otan mukaan, en enää lähde kauppaan. Pitääkö tosiaan kirjoittaa lappu tuotteiden päälle jääkaappiin. Ihmettelen, kun hän EI syö valmis salaatteja. Moukkamainen teko, seuraavaksi syön jonkun hänelle kuuluvan eineksen. Pikkulapset voivat toimia noin ja saada anteeksi.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Mistähän johtuu se, että naiset valitsevat vapaaehtoisesti itselleen ne epäkunnioittavat ja välinpitämättömät miehet?
Olen myös ihmetellyt mistä näitä miehiä löytyy, varmaan lähi keskikaljalasta. Ei voi suuria odottaa vaikka onkin keksitty juttu. Laihdutusruokaa mutta ruokkiksella voi. hakea rullakebabin ja illalla makkaraperunat ja suklaata
Vierailija kirjoitti:
Juo kostoksi miehen pillimehut.
Ja syö sen vanukkaat.
Tuo juustisömpykäö onkin ihan uusi tuote
Huonosti koulutettu mies. Oikein koulutettu koputtaisi työhuoneen oveen ja sanoisi "Anteeksi kun häiritsen rakas, mutta saako näitä juustosämpylöitä ottaa, vai onko ne jotain suurempaa tarkoitusta varten?"
Enpä usko, että kukaan nainen ostaa evääksi Valmiita juustosämpylöitä hikisessä Elmu -kelmussa . Ymmärrän jos vaikkapa ruokiksella piipahtaa kaupassa, mutta jos olen kotona, niin teen mieluummin evässämpylät itse jostain paremmasta leivästä. Leivän ja muut aineet olen ostanut siitä kaupasta josta ap osti nuo sämpylät ja salaatin. Eli provo. Mutta toki tiedän tällaisia itsekkäitä miehiä itsekin, jotka näin voisivat tehdä, eli aihe sinällään ok.
Miksi et keskustele asiasta miehesi kanssa?
Ei voi tietää jos ei ole sanottu että ei saa syödä!
Itse ostin töihin eväät ja yhtenä oli aina tavallinen viili. Ostin niitä aina yksi per työpäivä eli ylimääräisiä ei ollut. Muutaman kerran mies ruokaa tehdessään oli laittanut viilin siihen mukaan. Ihmetteli minulle, että miten se on noin venyvää. Sitten hänelle meni tajuntaan, että tavallinen viili ei ole sama kuin kermaviili. Toisen eväitä ei syödä omine lupineen olipa töissä tai kotona.
Vierailija kirjoitti:
MInä lähtisin kauppaan ja ostaisin saman annoksen uudestaan. Jos mies kysyisi, mihin menet, niin vastaisin, että luulin ostaneeni huomiseksi eväät töihin, mutta ei niitä ole enää jääkaapissa, vaikka puhelimessa on ostoksista kuitti.
Sitten eläisin kuin mies ei olisi virhettä tehnytkään. Viikonloppuna meillä ei olisi ruokaa kuin minulle.
Mahtava strategia onnettomaan avioliittoon: älä vain puhu suoraan ongelmasta, esitä se kiertoteitse ja veetuilemalla. Onnea vaan tuohon perhehelvettiin, vaikka taidat olla yksineläjä, ja syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juustisömpykäö🤣
Juu juu, eli juustosämpylöitä, olin niin tuohduksissa ja itkuinen kun eväät meni, nyt en jaksa duunata.
Että oikein itkuntuhruiset silmät. On kyllä helevetin huono provo.
Yle: Lääkäri Anni Saukkola sanoo suoraan: Vastaanotolla käy tunteissa vellovia naisia, jotka eivät sinne kuulu. Naiset eivät enää kestä surua, pettymystä tai arjen vaikeuksia.
Siltä todella näyttää, kommenteistakin päätellen! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juustisömpykäö🤣
Juu juu, eli juustosämpylöitä, olin niin tuohduksissa ja itkuinen kun eväät meni, nyt en jaksa duunata.
Että oikein itkuntuhruiset silmät. On kyllä helevetin huono provo.
Yle: Lääkäri Anni Saukkola sanoo suoraan: Vastaanotolla käy tunteissa vellovia naisia, jotka eivät sinne kuulu. Naiset eivät enää kestä surua, pettymystä tai arjen vaikeuksia.
Siltä todella näyttää, kommenteistakin päätellen! :D
Lisään, siis oli provo, mutta monet ottaa tosissaan ja symppaa tätä feministi-lohikäärmeen aloitusta.
Tällä sivustolla tosiaan päivystää muutama tai ehkä vain yksi feministi, jotka tehtailevat tänne näitä "mies teki" -aloituksia. Ilmeisesti he ajattelevat, että tekevät ahkerasti työtä paremman tulevaisuuden puolesta, josta miehet ei enää häiritse naisia olemassaolollaan. :) Eräänlaista aktivismia, joka antaa elämään sisältöä, niin kuin miesvihakin. Osa kommenteista varmaan ap:n kirjoittamia.
Tutut kolmikymppiset miehet sanoivat, että paljon on lesbopareja samanikäisten keskuudessa, enemmän kuin gay-pareja. Muoti-ilmiö siis, eikä mikään "born this way".
Mutta miksi ap ei osaa kirjoittaa? Mies hotksisi tarkoittaa varmaan: "mies hotkaisisi". Eli jos ap:n kuvitteellinen mies hotkaisisi hänen eväänsä jääkaapista niin ap:n reaktio olisi tämä. :D
Sämpyläkin oli liian vaikea sana kirjoittaa tälle naiselle.
Myötätuntoni kaikille nuorille ja vähän vanhemmillekin miehille, jotka joutuu elämään näin häpäisevässä ilmapiirissä. Näille nuorfeministeille ihmisarvo ei tosiaan ole jakamaton, kun miehistä puhutaan, heille ei suoda ihmisarvoa. t. nainen 68 v, kahden miehen ja kahden naisen äiti
Juo kostoksi miehen pillimehut.