Kävin kaupassa, mies hotksisi huomisen työpäiväni eväät
Ostin itselleni valmis salaatin, 2 juustisömpykäö ja Balans jogurtin, tein hetken vielä töitä koneella, sillä välin mies oli syönyt sekä salaatin, että sämpylät. Mitä nyt otan mukaan, en enää lähde kauppaan. Pitääkö tosiaan kirjoittaa lappu tuotteiden päälle jääkaappiin. Ihmettelen, kun hän EI syö valmis salaatteja. Moukkamainen teko, seuraavaksi syön jonkun hänelle kuuluvan eineksen. Pikkulapset voivat toimia noin ja saada anteeksi.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
jätä se possu..se ei kunnioita sua, tasan on tiennyt että nämä ei ole hänen eväät ja syönyt silti. Ex-mieheni mättäsi joskus öisin mun seuraavan päivän eväitä kun olin mennyt jo nukkumaan ja kyllä oli muutakin tarjolla mutta piti olla v-mäinen ja sai tyydytystä siihen kun aiheutti kaaosta. Samoin saattoi santsata ruokaa kokonaisen lautasellisen, ottaa yhden haarukallisen ja todeta ettei enää jaksa ja heitti ruuan pois..eli pistä tää lohdutuspalkinto kiertoon :D
Eikö edes röhkäissyt kiitokseksi?
Vierailija kirjoitti:
Niin. Lappu on hyvä idea tai eväsboksi. Ja osta miehelle omat tai muistuta että mies ostaa syötäviä itselleen ajoissa.
Olmin tasoinen miesvauva voisi myös opetella kommunikoimaan että hei, jääkaapissa oli kiva salaatti, voiko sen syödä vai ostitko itsellesi? Miten aikuiselle ihmiselle voi edes tulla mieleen vain imuroida muiden ruoat kysymättä.
Pyydä miestäsi hakemaan sinulle uudet eväät. Se on minimi, mitä voit mieheltäsi tuossa tilanteessa vaatia.
Tuo miespuolisten itsekeskeisyys parisuhteissa on yksi syy miksi päätin, että kotiini ei tule enää yhtäkään kaksilahkeista.
Aina kun lukee tältä palstalta miten epäkunnioittavasti ja välinpitämättömästi miehet kohtelevat puolisoitaan, niin tulen päätöksestäni hyvin tyytyväiseksi.
Valitsin mieluummin vaatimattomamman elämäntyylin yksin. Välillä joutuu laskemaan euroja, mutta eipä tarvitse kärvistellä enää.
Vierailija kirjoitti:
Tuo miespuolisten itsekeskeisyys parisuhteissa on yksi syy miksi päätin, että kotiini ei tule enää yhtäkään kaksilahkeista.
Aina kun lukee tältä palstalta miten epäkunnioittavasti ja välinpitämättömästi miehet kohtelevat puolisoitaan, niin tulen päätöksestäni hyvin tyytyväiseksi.
Valitsin mieluummin vaatimattomamman elämäntyylin yksin. Välillä joutuu laskemaan euroja, mutta eipä tarvitse kärvistellä enää.
Ihanko olet sitä mieltä, että naiset eivät kohtele miehiä epäkunnioittavasti ja välinpitämättömästi. Ei tämän palstan kommentit ainakaan mitään positiivisuutta tai kunnioitusta tue. Olen itse nainen ja elän yksin. En sen vuoksi ettenkö pitäisi miehistä vaan sen vuoksi, että haluan näin.
Mistähän johtuu se, että naiset valitsevat vapaaehtoisesti itselleen ne epäkunnioittavat ja välinpitämättömät miehet?
Vierailija kirjoitti:
Tuossa on se ikävä puoli, että et voi syyttää kuin itseäsi siitä, että rahat ovat vähissä.
Hyi vit tu, joku parisuhde suomalaisen naisen kanssa.
M41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Lappu on hyvä idea tai eväsboksi. Ja osta miehelle omat tai muistuta että mies ostaa syötäviä itselleen ajoissa.
Olmin tasoinen miesvauva voisi myös opetella kommunikoimaan että hei, jääkaapissa oli kiva salaatti, voiko sen syödä vai ostitko itsellesi? Miten aikuiselle ihmiselle voi edes tulla mieleen vain imuroida muiden ruoat kysymättä.
Naiskehari ostaa ruokaa vain itselleen. Naisen rahat on naisen rahoja, mutta miehen rahat on yhteisiä. Näin suomalaisessa parisuhteessa (yök).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiskehari ostaa ruokaa vain itselleen. Naisen rahat on naisen rahoja, mutta miehen rahat on yhteisiä. Näin suomalaisessa parisuhteessa (yök).
Pariin sanaan onnistuit jo tiivistämään miesten sisäänrakennetun itsekeskeisyyden. Odotetaan että äiti anteeksi puoliso kantaa kotiin ruokaa joka on kaikki vain mätettäväksi omaan kitaan.
Kun itse haet perjantaikebabin ja sixpakin niin joka kerta olet varmasti samalla ihan oma-aloitteisesti tuonut tyttikselle sen falafelit ja sidukkaa?
Vierailija kirjoitti:
vaikka tämä aloitus onkin luultavasti keksitty juttu niin kiitos kun toit mieleeni tämän videon taas.
My sandwich. MYYYY SANNNDDWICHHHH.
Jos ei tahallista, olisin sanonut aiheesta suhteellisen ystävällisesti jos vitutustaso sen sallii. JA sanonut että voisi hakea heti minulle uudet eväät. Jos ei hakisi niin sen jälkeen sanoisin vähemmän ystävällisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juustisömpykäö🤣
Juu juu, eli juustosämpylöitä, olin niin tuohduksissa ja itkuinen kun eväät meni, nyt en jaksa duunata.
Että oikein itkuntuhruiset silmät. On kyllä helevetin huono provo.
Mun kämppiksen poikaystävä söi mun ruuat. Ekalla kerralla sanoin korvaatko, sanoi ei ollut rahaa. Tokalla kerralla heitin hänen kengät ja takin ulos ja sanoin et tule takas, ennen kuin oot korvannut. Tiesi mitä tekee, mutta oli itsekäs sika.
tehtiin jääkaappiin laatikot, joissa luki kummankin nimet omissa ja sanoin sinäkään et voi olla niin tyhmä, että vahingossa otat väärästä.
Kaljaan sillä aina oli varaa ja niitä sitten tuli joskus juotua. Poikkis veti metelit ja sanoin ai mä kuvittelin ostit mulle, kun oot mun ruokia syönyt etkä ole korvannut. Oli vielä mun merkkiä.
Tosi iloinen olin, kun erosivat
Käske ukkelin hakea sinulle uudet eväät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa on se ikävä puoli, että et voi syyttää kuin itseäsi siitä, että rahat ovat vähissä.
Ennemmin rahat vähissä kuin ukko, joka syö kaiken jääkaapista ajattelematta muuta kuin omaa pötsiään,
eri
Vierailija kirjoitti:
Hyi vit tu, joku parisuhde suomalaisen naisen kanssa.
M41
Joo, tumputtele rauhassa. Kenelläkään ei ole ikävä suakaan, saatanan itsekäs turjake, joka syö kaapin jopa lastensa edessä tyhjäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitut sinä mistään parisuhteesta tiedä, incel.
Puhu sille miehellesi.