Karva-asiasta sen verran. Jos uudella tuttavuudella rehottaa kaikki valtoimenaan eikä suostu vahaukseen, se olisi siinä.
Kommentit (67)
käyttäisi plikka elämänenerkiansa neitseenä ja soljakkana pysymiseen eikä karvojen tuhoomiseen ja tatujen teettämiseen
Vierailija kirjoitti:
Trimmaamaton alapää on kyllä aikamoinen turn off. En tiedä, onko sitten hyvää karmaa, että viimeksi sellainen tuli vastaan 90 -luvulla. Tällä vuosituhannella jokaisella, jonka kanssa petipuuhiin asti olen päätynyt, on ollut joko karvaton (useimmiten) tai ainakin hyvin trimmattu häpykarvoitus.
Lisättäköön, että itse myös miehenä pidän alapääkarvoituksen trimmattuna. Pidän sitä yhtä itsestäänselvänä kuin päivittäistä suihkua. Näissä keskusteluissa tulee usein vastaan kommentteja, joissa sanotaan, että trimmattu alapää miehellä aiheuttaisi lähinnä naurukohtauksen. No, vielä tähän asti ei kukaan ole alkanut nauramaan, kun minulta on lähteneet housut pois.
Toivottavasti sokeroit, epiloit tai vahaat. Mikään ei ole niin inhottavaa kuin sänki.
Vierailija kirjoitti:
Trimmaamaton alapää on kyllä aikamoinen turn off. En tiedä, onko sitten hyvää karmaa, että viimeksi sellainen tuli vastaan 90 -luvulla. Tällä vuosituhannella jokaisella, jonka kanssa petipuuhiin asti olen päätynyt, on ollut joko karvaton (useimmiten) tai ainakin hyvin trimmattu häpykarvoitus.
Lisättäköön, että itse myös miehenä pidän alapääkarvoituksen trimmattuna. Pidän sitä yhtä itsestäänselvänä kuin päivittäistä suihkua. Näissä keskusteluissa tulee usein vastaan kommentteja, joissa sanotaan, että trimmattu alapää miehellä aiheuttaisi lähinnä naurukohtauksen. No, vielä tähän asti ei kukaan ole alkanut nauramaan, kun minulta on lähteneet housut pois.
Kuinka kerrot olevasi huono sängyssä, kertomatta olevasi huono sängyssä... Intohimoton ja tylsä ennakoija. Ei kiitos ja kyllä aina moni nainen sisällään nauraa, kun näkee karvattoman.
Karvattomuus altistaa naisia tulehduksille. Tutkimusten mukaan karvat myös suojaavat seksitaudeita. Saati ne kauniit karvatupentulehdukset... Ja tämä on jonkun mielestä hygieniaa... No onhan se, jos nauttii siitä, että saa huonomman tason.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kerrot olevasi huono sängyssä, kertomatta olevasi huono sängyssä... Intohimoton ja tylsä ennakoija. Ei kiitos ja kyllä aina moni nainen sisällään nauraa, kun näkee karvattoman.
Mies oksentaa sisäisesti ja tylsyyteenkuolee myös kun näkee psykoottisesti nyljetyn tai trimmatun vauvahipiäplikan
Vihervasemmistonaiset ei siisti, trimmaa tai poista puskaa. Haisee mm. virtsalle. Kokoomusmisuilla taas on kaunis sileä pimmsu.
M42
Vuotavia sisäänkasvaneita karvoja täynnä oleva alapää onkin niin haluja herättävä 🥵