Karva-asiasta sen verran. Jos uudella tuttavuudella rehottaa kaikki valtoimenaan eikä suostu vahaukseen, se olisi siinä.
Kommentit (67)
Tämä tarina on tosi.
Olin 23 vuotias, asuin Helsingissä.
Nettideiteistä aikoinaan tapasin yhden 19v yh mimmin, jolla oli lapsivapaailta ja hän tuli kämpilleni. Yksi asia johti toiseen ja pian olimme ilman vaatteita. Muuten siistillä tytöllä oli siis aivan järkyttävän iso puska! Olen minä monenlaisia nähnyt, mutta se oli oikein sellainen tuuhea ja kuohkea, jatkui sisäreisiin asti. Ehdotin tytölle että josko vähän ajeltaisiin? Se ei hänelle käynyt, mutta hän kääntyi oma-aloitteisesti mahalleen ja kas näin tuli erisan-rasvapurkillekin käyttöä kun anneliin yhdyttiin.
Nautinnon jälkeen sitten sammuin kun olimme lonkeroa siinä lipitelleet ja aamulla huomasin että tyttö on vähin äänin lähtenyt kotiinsa.
Päivän siinä hekottelin itselleni että tulipa tämäkin nähtyä, enkä uhrannut tytölle sen enempiä ajatuksia. Kunnes tuli ilta ja hän txtasi (silloin ei ollut whatsappia, enkä tiennyt vauvapalstan olemassaolosta) "tuutko käymään mun luona Porvoossa tänään, otettais uusiksi?"
Vielä tänäkin päivänä harmittelen, etten hänelle vastannut, kun vasta myöhemmin tajusin että nainen joka kyselemättä ottaa papanaluukkuun ja pyytää vielä lisää, on todellinen keeper!
M42
😘😭
sheivitön,miekitön, raitis, sähköröökitön, piikittämätön, hammasmaaliton, oikeaväritukkainen, hieman selluliittinen ja tatuton solakka tahi kuitenkin rappioitumaton nelikymppinen impinainen olisi viehättävin kokonaisuus
Nauraisin itseni tärviölle jos joku ns "mies" menettäisi kykynsä naisen karvoituksen takia. No vakka kantensa valitsee.
Ei kannata sokeroita. Avohakkuupalstoille löytävät tiensä aina ruttojuuret sun muu rikkafloora, joka ihmisihossa ilmenee tatutuksena https://www.instagram.com/empoweringhairywomenofficial/p/DNZwyV6JNVq/ Ota oppi pajeetasta, sillä ei tätutus rehota inhasti kuten länsimammalla
Olisit saamassa seksiä naiselta, mutta karvat ahdistaa niin paljon että olet mielummin ilman?
Sinulla on varmaan naisia ihan jonoksi asti sitten kun kerran kieltäydyt seksistä.
Toivottavasti vahaat myös omat kassisi :)
Kyllä minä ottaisin vaikka sen maailman karvaisimman nikerialaisnaisen jos se vain henkisesti aviovaimoksi passaisi, impi olisi, raskautuisi ja oulua puhuisi, t neitsytpoikanen
Kyllä, jos miehellä on puska niin se on heippa.
Tärpättiä kannattaa ostaa ensirehveille ja huuhdella sillä mahdolliset tatut irti plikan nukkuessa..ppi
On ajolaite ja höylä säärille. Vaha ei ole ainoa eikä epilaattori.
Karvattomuus lisää riskiä mm. emätintulehduksiin. Siinä sitten onkin herkkua ap:lle kerrakseen :D
Vierailija kirjoitti:
Karvattomuus lisää riskiä mm. emätintulehduksiin. Siinä sitten onkin herkkua ap:lle kerrakseen :D mutta eri passeli rankku ja olemaanoppiminen on se mauttomuudenjanoiselle nyljeskelijälle, sano
Tähän sopii vanha sanonta: ronkeli runkkaa.
Ketään ei kiinnosta, mitä mieltä joku random inkkeli on toisten karvoista.
Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Sori siitä. Randoinkeliä ei kiinnosta muiden ku tolkun karvaisten impilottien mielipide
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori siitä. Randoinkeliä ei kiinnosta muiden ku tolkun karvaisten impilottien mielipide
Niitä taas ei kiinnosta pätkääkään jonkun inkkelin pätkä.
Sori siitä.
Harvoista tuttavista tiedän näin intiimejä asioita.