Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Karva-asiasta sen verran. Jos uudella tuttavuudella rehottaa kaikki valtoimenaan eikä suostu vahaukseen, se olisi siinä.

Vierailija
17.09.2025 |

Valitettavasti näin.

M43

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei kiinnosta, mitä mieltä joku random inkkeli on toisten karvoista.

Sori siitä.

Tähän aloitukseen sopii tämä meemi kuin nenä päähän: http://www.quickmeme.com/meme/35rslg

Vierailija
42/67 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän sopii vanha sanonta: ronkeli runkkaa. 

pakko runkata kun neitsyys on kuollut sukupuuttoon ja kaikki alkavat olla jamalien ja/tai nicomicojen ja/tai koopiikkien ja/tai hpv-tikkujen panemia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia todellakin kannattaa ottaa puheeksi jos se on noin tärkeä. Mutta ei meidän vaan sen uuden tuttavuuden kanssa 😆 Kun toiset miehet juuri tykkää karvoituksesta ja on niitäkin joilla asia ei ole kynnyskysymys (!).  Että eiköhän kaikille löydy mieleistä seuraa ja jos ei löydy niin sitten täytyy olla ilman. 

Vierailija
44/67 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioitumistahtoisten Karvaisten impinaisten täytyisi vain löytää karvoista pitävät yhdennaisen impimiehet, muulla ei ole oikein väliä

Vierailija
45/67 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän sopii vanha sanonta: ronkeli runkkaa. 

pakko runkata kun neitsyys on kuollut sukupuuttoon ja kaikki alkavat olla jamalien ja/tai nicomicojen ja/tai koopiikkien ja/tai hpv-tikkujen panemia

Joten, älä valita.

Vierailija
46/67 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trimmaamaton alapää on kyllä aikamoinen turn off. En tiedä, onko sitten hyvää karmaa, että viimeksi sellainen tuli vastaan 90 -luvulla. Tällä vuosituhannella jokaisella, jonka kanssa petipuuhiin asti olen päätynyt, on ollut joko karvaton (useimmiten) tai ainakin hyvin trimmattu häpykarvoitus.

Lisättäköön, että itse myös miehenä pidän alapääkarvoituksen trimmattuna. Pidän sitä yhtä itsestäänselvänä kuin päivittäistä suihkua. Näissä keskusteluissa tulee usein vastaan kommentteja, joissa sanotaan, että trimmattu alapää miehellä aiheuttaisi lähinnä naurukohtauksen. No, vielä tähän asti ei kukaan ole alkanut nauramaan, kun minulta on lähteneet housut pois.

Vierailija
47/67 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trimmaamaton alapää on kyllä aikamoinen turn off. En tiedä, onko sitten hyvää karmaa, että viimeksi sellainen tuli vastaan 90 -luvulla. Tällä vuosituhannella jokaisella, jonka kanssa petipuuhiin asti olen päätynyt, on ollut joko karvaton (useimmiten) tai ainakin hyvin trimmattu häpykarvoitus.

Lisättäköön, että itse myös miehenä pidän alapääkarvoituksen trimmattuna. Pidän sitä yhtä itsestäänselvänä kuin päivittäistä suihkua. Näissä keskusteluissa tulee usein vastaan kommentteja, joissa sanotaan, että trimmattu alapää miehellä aiheuttaisi lähinnä naurukohtauksen. No, vielä tähän asti ei kukaan ole alkanut nauramaan, kun minulta on lähteneet housut pois.

Liikaasaaneet menevät käsittämättömän ronkleiksi ja alkavat yrjötä kaikelle luonnolliselle viehätykselle, kuten huomaat

Vierailija
48/67 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on ap sun valinta. Itse en koskaan ajelisi jos mies pyytää, omaksi iloksi voin. Jotkut miehet tykkää kunnon puskasta. Mua pitää rakastaa puskine päivineni

Vierailija
49/67 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se on ap sun valinta. Itse en koskaan ajelisi jos mies pyytää, omaksi iloksi voin. Jotkut miehet tykkää kunnon puskasta. Mua pitää rakastaa puskine päivineni. neitsyttä ois mielekästä rakastaa vaikka sitten puskaisena ja tatuisena

Vierailija
50/67 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sun mielipide. Ja rajoittunut, ja luonnosta vieraantunut myös muuten. Seksi on paljon parempaa villien, villin luontonsa kanssa sinut olevien miesten kanssa. Niitä jotka pane niin intohimoisesti, että järki lähtee ja jotka on ihania karvaisia ukkoja, niille mä sytyn 

Vierailija
51/67 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti myös toisen osapuolen mielestä suhde on ohi jos ehdotat vahaamista.

En minä ainakaan suostuisi minkään pisliinihullun kanssa millekään.

Vierailija
52/67 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aha. 

Tämänkin voit suoraan sanoa sille ihmiselle. Palstalla ei tällä mitään tehdä. 

Tehdäänpä. Tuo nyt on kuitenkinyleinen miesten mielipide. Eivät he mitään vettyneitä majavia halua tökkiä.

Vierailija
53/67 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sun mielipide. Ja rajoittunut, ja luonnosta vieraantunut myös muuten. Seksi on paljon parempaa villien, villin luontonsa kanssa sinut olevien miesten kanssa. Niitä jotka pane niin intohimoisesti, et

onko sulla joku aviomieshaaremi kuin swasimaan kuninkaalla?

Vierailija
54/67 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä ap.hame päällesi. 😄

Vierailija
55/67 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule sinulla ei ole mitään sananvaltaa siihen asiaan. Pitäisi olla miehelle kunnia-asia ettei naisen ulkonäköä kommentoida negatiivisesti, erityisesti intiimialue on jokaisen oma asia.

Vierailija
56/67 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule sinulla ei ole mitään sananvaltaa siihen asiaan. Pitäisi olla miehelle kunnia-asia ettei naisen ulkonäköä kommentoida negatiivisesti, erityisesti intiimialue on jokaisen oma asia.

Tarkoittaako tuo ettei pohliinivärkkiä saa haukkua rumaksi vauvasimpukaksi?

Vierailija
57/67 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pehkojen trimmailu mälsäyttää  plikkaa samalla tavalla kuin lapioplastia ankeuttaa velhonhiha-outijet ja hampaiden valkoiseksimaalaus kun peittää se sykäyttävän luonnollisen kellertävyyden, niin jopahan se  sellainen sapettaapi rutonkaltaisesti näin neitsytpoikaa. Karvoituksissahan on niin paljon katselemistahi, miksi ne pitäisi laasta poisa? Ei tatujenkatselu kiinnosta lainkaan, mtyha sinnetänne siellä ja täällä tojottavat karvat  ovat sentään  mielenkiintoinen ja paisuvaisystävällinen näkymä

Vierailija
58/67 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ajeltu alapää raapii ikävästi ratsastaessa. Karvat ovat pehmeät ja lempeät limakalvoilleni. 

Vierailija
59/67 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä tykkään miesystäväni pörröisestä puskasta, on suloinen! Minä olen sheivannut 16-vuotiaasta saakka mutta hän suostutteli minut kasvattamaan karvat, ovat hänen mielestään seksikkäät. Aluksi vierastin omia karvojani itse mutta onhan se häpykummun tuhero ihan kivan näköinen. Sheivaan kuitenkin häpyhuulet edelleen.

Vierailija
60/67 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasmiehet ei arvostele naisten alapäätä vaan kunnioittavat persoonallisia valintoja sielläkin. Siitäpä erottaakin suuren rakastajan itsekkäästä oman tyydytyksen tavoittelijasta.