Mies pilaa loman valittamalla
Ollaan just loungessa.
Mies on haukkunut ilmaiset viinit ja ruuan pahanmakuiseksi.
Aamulla kertoi että valitsemani hotelli on huono , koska meillä ei ole ykimmän kerroksen sviittiä näköalalla( meillä ei ole varaa semmoiswen)
On valittanut että kohteessa on liian lämmintä.
Nyt lähti loungesta syömään juomaan muualle.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Sano vielä kerran lounge. Tai paha mieli.
Lounge
Vierailija kirjoitti:
Sano vielä kerran lounge. Tai paha mieli.
Paha mieli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä kuuntele, poistu paikalta. Mun entinen työkaveri teki automatkojen aikana sitä että oli tunkenut korvatulpat korviinsa kun ei jaksanut kuunnella miehensä valitusta. Välillä vaan katsoi kohti ja nyökytteli ja hymyili. Oli kuulemma ollut paras automatka aikoihin;)
Jos se mielikuvitusnalkuttaja olikin naisystäväsi :) Korvatulpat tai kuulosuojaimet ovat tarpeen.
Häh???
Näytä sille tämä, niin oppii miten käy jos rupee liikaa kitisemään:
Ehkä kannattaa lomailla yksin tai kaverin kanssa jatkossa. Eihän tuollainen kitinä ole asiallista, tuntuu että mies ei halunnut koko lomalle. Mun mies väänsi ja käänsi, lähteäkö vai jäädäkö, sen verran kauan että lähdin reissulle yksin. Harmitti, kun kuitenkin maksut oli kahdelle ja sain sitten maksaa yksin koko jutun. Mutta oli hyvä reissu, olin yksin Tahitilla ja se on ihana paikka, maanpäällinen paratiisi ja vielä upeampi kuin osasin edes kuvitella 🏝
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kannattaa lomailla yksin tai kaverin kanssa jatkossa. Eihän tuollainen kitinä ole asiallista, tuntuu että mies ei halunnut koko lomalle. Mun mies väänsi ja käänsi, lähteäkö vai jäädäkö, sen verran kauan että lähdin reissulle yksin. Harmitti, kun kuitenkin maksut oli kahdelle ja sain sitten maksaa yksin koko jutun. Mutta oli hyvä reissu, olin yksin Tahitilla ja se on ihana paikka, maanpäällinen paratiisi ja vielä upeampi kuin osasin edes kuvitella 🏝
Voi tyttöparat! Oikeastiko on jo tuohon tultu, eihän tuollainen kumppani ole kuin rasite. Todella keskenkasvuista touhu. Ottakaa mukaan kuka tahansa, jos se menee tuollaiseksi. Mitä arvoa tuollaisella suhteella on? Tyhjän saa pyytämättäkin.
Nakkaa mokoma ukko kilometritehtaalle. Snobeilkoot itsekseen. Matkusta sinä kuten tykkäät ja ennen kaikkea: NAUTI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tyttöparat! Oikeastiko on jo tuohon tultu, eihän tuollainen kumppani ole kuin rasite. Todella keskenkasvuista touhu. Ottakaa mukaan kuka tahansa, jos se menee tuollaiseksi. Mitä arvoa tuollaisella suhteella on? Tyhjän saa pyytämättäkin.
Nooh, nykymiehet on kitiseviä mgtow-lapsia. Ilmankin pärjää mainiosti.
Jos se mielikuvitusnalkuttaja olikin naisystäväsi :) Korvatulpat tai kuulosuojaimet ovat tarpeen.