Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies pilaa loman valittamalla

Vierailija
17.09.2025 |

Ollaan just loungessa.

Mies on haukkunut ilmaiset viinit ja ruuan pahanmakuiseksi.

Aamulla kertoi että valitsemani hotelli on huono , koska meillä ei ole ykimmän kerroksen sviittiä näköalalla( meillä ei ole varaa semmoiswen)

On valittanut että kohteessa on liian lämmintä.

Nyt lähti loungesta syömään juomaan muualle.

Saako matkakumppanille valittaa kaikesta

Vaihtoehdot

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kuuntele, poistu paikalta. Mun entinen työkaveri teki automatkojen aikana sitä että oli tunkenut korvatulpat korviinsa kun ei jaksanut kuunnella miehensä valitusta. Välillä vaan katsoi kohti ja nyökytteli ja hymyili. Oli kuulemma ollut paras automatka aikoihin;)

Vierailija
22/53 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä ensimmäinen yhteinen reissunne yhdessä, vai oletteko matkustaneet aiemmin yhdessä?

Joillekin tutuilleni 1.ulkomaan matka on ollut aika hyvä testi, millainen suhde tulee olemaan jatkossa. Osalla suhde mennyt poikki.

Itse en tuollaista sietäisi. Onneksi mieheni sietää matkustaessa kaikkea, mutta jos olisi tuollainen valittaja, löytyisi kyllä ystäviäkin, joiden kanssa voisin sitten reissata.

Yksi tuttuni oli valittaja, ja se oli eka ja vika reissu hänen kanssaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lounge ja dinneri, idioottien sanastoa suomessa.

Käännä lounge 

Ap

Odotan..jos olen idiootti kerro toki mitä lounge on suomeksi

Vierailija
24/53 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti vähemmän sitä miestä ja keskity lomaan jonka olet suunnitellut. Lomasta voi nauttia vaikka puoliso olisi nega valittaja. Miehesi on aikuinen ihminen jolla on omat mielipiteet ja fiilikset. Sinä itse päätät omat fiilikset loppupeleissä. Joten nauti lomasta. 

Vierailija
25/53 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä kuuntele, poistu paikalta. Mun entinen työkaveri teki automatkojen aikana sitä että oli tunkenut korvatulpat korviinsa kun ei jaksanut kuunnella miehensä valitusta. Välillä vaan katsoi kohti ja nyökytteli ja hymyili. Oli kuulemma ollut paras automatka aikoihin;)

Kiitos

Ap

Vierailija
26/53 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5.

Vierailija
27/53 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi. Meillä ollut kirjoittamaton sääntö, ettei reissussa, matkoilla, lomilla , olkoon ulkomailla tai kotimaassa, haasteta riitaa tai valiteta.  Lomia ja matkoja ei pilata erimielisyyksillä.  Hyvin toiminut . Naimisissa 35 v  ja kivoja matkoja takana ja toivottavasti edessä.

Vierailija
28/53 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä ensimmäinen yhteinen reissunne yhdessä, vai oletteko matkustaneet aiemmin yhdessä?

Joillekin tutuilleni 1.ulkomaan matka on ollut aika hyvä testi, millainen suhde tulee olemaan jatkossa. Osalla suhde mennyt poikki.

Itse en tuollaista sietäisi. Onneksi mieheni sietää matkustaessa kaikkea, mutta jos olisi tuollainen valittaja, löytyisi kyllä ystäviäkin, joiden kanssa voisin sitten reissata.

Yksi tuttuni oli valittaja, ja se oli eka ja vika reissu hänen kanssaan!

Ihmettelen itsekin, miksi nyt on kaikki huonosti.Pitkä liitto. Jos valitus jatkuu...menen yksin museoihin ja rannalle.

Ap

Vierailija
29/53 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti vähemmän sitä miestä ja keskity lomaan jonka olet suunnitellut. Lomasta voi nauttia vaikka puoliso olisi nega valittaja. Miehesi on aikuinen ihminen jolla on omat mielipiteet ja fiilikset. Sinä itse päätät omat fiilikset loppupeleissä. Joten nauti lomasta. 

Kiitos ihana, näin teen:)

Ap

Vierailija
30/53 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä reagoi. Anna ukon valittaa keskenään. Hae lisää viiniä. Nauti lomasta.

Vierailija
31/53 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole miehen äiti. Jos sille ei kelpaa niin voi marista vaikka 24/7 Mutta ei sinun tarvitse omaa lomaasi sillä pilata.  

Vierailija
32/53 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään sun kyselyn vastausvaihtoehdoista. Oli vähän yllättävät, joten lopputulos voi sitten olla mitä sattuu. Mutta tohon valittajaan. 

Mun mies tapaa olla vähän eri mieltä asioista. Joskus lähden itse dumaamaan jotain juttua, jolloin hän onkin asiasta positiivisella kannalla. Olisko tästä apua?

Toinen lähestymistapa on, että jos et voi voittaa heitä, liity heihin. Olet mukana lyttäämässä kaiken maanrakoon. Toivottavasti kokemuksesta tulee silti mukava,  ainakin luulisi parantavan me-henkeä.

Pahimmillaan hänen marmatus on kaiku jostain muusta pettymyksestä. Luultavasti sinun aiheuttamasta. Oletko sivuuttanut jonkun hänen toiveen,  että se on muuttunut tällaiseksi tunnetilaksi?

Aina ei vaan toimi oikein, vaikka onkin ainoa, joka toimii jollakin tavalla. Ehkä hän ei halunnut koko matkalle?

Hyvää reissua kuitenkin sinulle. Nauti siitä ukosta huolimatta.  Seuraavalla kerralla varmaan matkustatkin ilman häntä. 

Vierailija
33/53 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin meillä naisilla tulee usein tehtyä se virhe että luulemme olevamme vastuussa toisten pahasta mielestä ja tyytymättömyydestä. Aikuinen ihminen vastaa itse tunteistaan eikä pidä mennä mukaan toisen paskaan oloon eikä yrittää olla joku yleinen viihdyttäjä ja tsemppari.

Vierailija
34/53 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee ihan mieleen ex-mies. Aina naama nurinpäin kohteesta/majoituksesta/kulkuvälineistä yms.

Ja minä sentään maksoin meidän molempien matkat ja mies sai vaikuttaa yllämainitsemiini asioihin. Ja matkalle hän tahtoi ehdottomasti, monta kertaa vuodessa.

En pysty ymmärtämään, en mitenkään. Tuhansia upotin herran matkoihin ja aina kaikki oli huonosti ja minun vika.

Suhteen pidentyessä päädyin myös kaikkien yhteisten menojen maksajaksi sekä syypääksi kaikkiin vaikeuksiin herran elämässä.

Ero oli kuitenkin miehelle maailmanloppu. Edellisenä päivvänä hajoitteli mielenosoituksellisesti tavaroitani ja käski kuolla. Erosta ilmoitettuani olin kuulemma hänen suurin rakkaus ja hän muka vihdoin tajusi, mistä kaikesta hän saa minua kiittää elämässään. En heltynyt manipulointiin.

Vierailija
35/53 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin meillä naisilla tulee usein tehtyä se virhe että luulemme olevamme vastuussa toisten pahasta mielestä ja tyytymättömyydestä. Aikuinen ihminen vastaa itse tunteistaan eikä pidä mennä mukaan toisen paskaan oloon eikä yrittää olla joku yleinen viihdyttäjä ja tsemppari.

Miksi pitää mariseva ankeuttaja elämässään? Positiivisen ihmisen innostuksesta ja ilosta syttyy sen sijaan usein itsekin.

Vierailija
36/53 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos 

Ap

Vierailija
37/53 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lounge ja dinneri, idioottien sanastoa suomessa.

Käännä lounge 

Ap

Odotan..jos olen idiootti kerro toki mitä lounge on suomeksi

Google:mitä tarkoittaa lounge.

Ole hyvä idiootti.

Vierailija
38/53 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano vielä kerran lounge. Tai paha mieli.

Vierailija
39/53 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiittämätön paska. Kostoksi iske joku gigolo sieltä.

Vierailija
40/53 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No älä reagoi. Anna ukon valittaa keskenään. Hae lisää viiniä. Nauti lomasta.

Haon:)

Ap