Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pirunpeli 2025 Official

Vierailija
17.09.2025 |

Mystinen uutuussarja Pirunpeli alkaa MTV3-kanavalla keskiviikkona 17. syyskuuta. Ennakkoon on kerrottu, että kyseessä on psykologinen ja sosiaalinen selviytymisreality, jossa 12 julkisuudesta tuttua pelaajaa muuttaa asumaan saman katon alle.

Mukana Pirunpelissä ovat mediapersoona Niko Saarinen, sometähti Nelli Orell, näyttelijä Miitta Sorvali, muusikko ja malli Kim Herold, sometähti Dosdela, ex-jääkiekkoilija Niklas Hagman, artisti Berta, näyttelijä Timo Lavikainen, näyttelijä Samuel Glassar, lääkäri ja kirjailija Emilia Vuorisalmi, toimittaja ja juontaja Henry Tikkanen ja mediapersoona Vivian Nick.

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011453974.html

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011451948.html

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Pirunpeli - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (810)

Vierailija
581/810 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle pitäisi maksaa, että katsoisin tv:stä Niko Saarista.

Saarinen tunkee itsensä jokaiseen tv ohjelmaan, akkamainen mies, ihme kimittäjä, voisi vähän siirtyä syrjään ja antaa muille tilaisuus.

TUNKEE? No ei muuten takuulla tunge. Häntä kysytään niihin ja hän voi ihan vapaasti valita mihin haluaa osallistua vai osallistuuko ollenkaan. Ja varmana hänellä on kova hintalappu tähänkin osallistumisesta. Ja ihan oikein, että onkin. Hän on luonnostaan viihdyttävä.

Vierailija
582/810 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Niklas oli niin ihana kun se keksi et se voi lämmittää sen dallllaspulllllan, elämänlaatu koheni". Voi jumalauta toi Nelli Orell on idiootti. Samannäköinen kuin se toinen napalmi-papananaama. Mistä näitä bimboja sikiää??!!

Jos katsoisit tarkasti ohjelmaa, niin olisit jo huomannut ettei Nelli ole bimbo. Hän on tosi paljon ratkaissut niitä kellarijengin tehtäviä, ei ole mikään tyhjäpää.

Jep, Nelli ei todellakaan ole mikään bimbo. Ymmärrätkö huumoria? Tuohan oli hauskasti sanoitettu tilanne sellaisesta miten nauttia pienestäkin hetkeksestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/810 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sointu Borg on kuin paraskin johtaja ja elehtii valtavasti. Ärsyttää. Ne kolmehan on tasa-arvoisina kommentoijina siellä. Borg voisi vähän rauhoittua. Voi olla että lakkaan seuraamasta tätä pelkästään siitä syystä. Ohjelman pitäisi viihdyttää eikä ärsyttää.

Sä et varmaan ole sitten tämän ohjelman kohderyhmää. En minäkään katso ohjelmia, mistä en tykkää, mutta en mä käy ympäri nettiä haukkumassa niihin osallistujia.

Vierailija
584/810 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sointu Borg on kuin paraskin johtaja ja elehtii valtavasti. Ärsyttää. Ne kolmehan on tasa-arvoisina kommentoijina siellä. Borg voisi vähän rauhoittua. Voi olla että lakkaan seuraamasta tätä pelkästään siitä syystä. Ohjelman pitäisi viihdyttää eikä ärsyttää.

Soinnulla on hevosen hampaat 🐴😬🦷.

Tunnetko nyt jotain eurofista ylemmyyttä kun uskalsit tämmösen kirjoittaa anonyyminä nettiin? Vau, kyllä oot upee ihminen

Vierailija
585/810 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin Miitan voittavan. 

Tää olis kova. Ja mä olen täysin varma, että Miitta ei oikeasti ole sellainen hömelö, minkä kuvan tahallisesti antaa. Häntähän pidetään tuolla ihan harmittomana, mutta on todella älykäs ja näyttelijän taidot kohdallaan.

Vierailija
586/810 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne pelaajat ja kommentoijat ovat aina suu auki, kun jotain tapahtuu. Katsoin eilen tv:sta jakson, jossa vähän väliä tämä porukka melusi äänekkäästi ja jokainen suu auki.

Vierailija
587/810 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne pelaajat ja kommentoijat ovat aina suu auki, kun jotain tapahtuu. Katsoin eilen tv:sta jakson, jossa vähän väliä tämä porukka melusi äänekkäästi ja jokainen suu auki.

Me katsojat tiesimme että kellarissa on jengi, yläkerrassa luultiin että ovat poistuneet tontilta. Tottakai on haavi auki kun huomaavat tulleensa tavallaan huijatuiksi..

Vierailija
588/810 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vivecaa katsoessa tulee mieleen ukon tappi mitä lehdessä mainosti .Harmi  , en pysty katsomaan niitä enää ajattelematta mitä hulluuksia on .

Vierailija
589/810 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on kuvattu jo todella kauan sitten kun tuossa on ilmeisesti edellinen talvi alkamassa. Luulivatko panelistit osallistuvansa tuohon realityyn ja tuo panelisteiksi joutuminen oli sitten yllätys? Tämä panelistien osuus on kuvattu ilmeisesti paljon tuon itse ohjelman kuvaamisen jälkeen ja ilmeisesti putkeen ehkä yhtenä tai kahtena päivänä kun panelisteilla on koko ajan samat vaatteet. Tuo asetelma yksi nuori nainen Nelli ja useampi keski-ikäinen mies kellarissa oli jotenkin ahdistava ja epäilyttävä. Osallistujat ovat varmasti joutuneet allekirjoittamaan ties mitkä sopimukset, mutta itse olisin tuossa lähtenyt menemään tai olisin saanut niin hirveän paniikkiahdistuskihtauksen, että tuonne olisi tarvittu hoitohenkilökuntaa. Olen siis itse keski-ikäinen nainen. Nelli ei kuitenkaan vaikuttanut olevan tuolla kellarissa peloissaan noiden miesten kanssa. 

Vierailija
590/810 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää tuon Kimin ohjeistaminen Nellille. Jos olisin Nelli, niin minua ainakin ottaisi päähän.

Vierailija
591/810 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävää tuon Kimin ohjeistaminen Nellille. Jos olisin Nelli, niin minua ainakin ottaisi päähän.

Kim se pahin setämies tuolla taitaa olla. 

Vierailija
592/810 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Schiffer harvoin sanoo sanaakaan mutta suu on ammollaan auki. Sointu kun puhuu niin kaikki huomio kiinnittyy valtavan kokoisiin hampaisiin. Olikohan hänen aidot hampaat myös kokoa aasi?

Vierailija
593/810 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saarinen tunkee itsensä jokaiseen tv ohjelmaan, akkamainen mies, ihme kimittäjä, voisi vähän siirtyä syrjään ja antaa muille tilaisuus.

TUNKEE? No ei muuten takuulla tunge. Häntä kysytään niihin ja hän voi ihan vapaasti valita mihin haluaa osallistua vai osallistuuko ollenkaan. Ja varmana hänellä on kova hintalappu tähänkin osallistumisesta. Ja ihan oikein, että onkin. Hän on luonnostaan viihdyttävä.

Luonnostaan ärsyttävä sanoisin. Kai se jotain viihdyttää että joku on ärsyttävä.

Vierailija
594/810 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vivecaa katsoessa tulee mieleen ukon tappi mitä lehdessä mainosti .Harmi  , en pysty katsomaan niitä enää ajattelematta mitä hulluuksia on .

Mikä mainos tää on?

Vierailija
595/810 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soinnulla on hevosen hampaat 🐴😬🦷.

Tunnetko nyt jotain eurofista ylemmyyttä kun uskalsit tämmösen kirjoittaa anonyyminä nettiin? Vau, kyllä oot upee ihminen

Ja sinäkö et kirjoita anonyyminä?

Vierailija
596/810 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi että tuo Kim on ärsyttävä. Toivottavasti tippuis äkkiä pois.

Mä oon ennen tykännyt Kimistä, mutta nyt en todellakaan. Käyttäytyy niin alentavasti Nelliä kohtaan, että alkaa vaikuttaa sovinistilta. 

Ihan kuin Nelliä kiinnostaisi enää olla Kimin tiimissä, kun Kimin suhtautuminen on tuollaista. Ei minuakaan huvittaisi olla Kimin liitossa.

Vierailija
597/810 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on kuvattu jo todella kauan sitten kun tuossa on ilmeisesti edellinen talvi alkamassa. Luulivatko panelistit osallistuvansa tuohon realityyn ja tuo panelisteiksi joutuminen oli sitten yllätys? Tämä panelistien osuus on kuvattu ilmeisesti paljon tuon itse ohjelman kuvaamisen jälkeen ja ilmeisesti putkeen ehkä yhtenä tai kahtena päivänä kun panelisteilla on koko ajan samat vaatteet. Tuo asetelma yksi nuori nainen Nelli ja useampi keski-ikäinen mies kellarissa oli jotenkin ahdistava ja epäilyttävä. Osallistujat ovat varmasti joutuneet allekirjoittamaan ties mitkä sopimukset, mutta itse olisin tuossa lähtenyt menemään tai olisin saanut niin hirveän paniikkiahdistuskihtauksen, että tuonne olisi tarvittu hoitohenkilökuntaa. Olen siis itse keski-ikäinen nainen. Nelli ei kuitenkaan vaikuttanut olevan tuolla kellarissa peloissaan noiden miesten kanssa. 

Mun mielestä kellarissa hyvä miesporukka, Kimiä lukuunottamatta. Mielellään hengaisin heidän kanssa, varsinkin Lavikainen on huikea. En kyllä näe että olis mitään syytä pelätä, päin vastoin.  T nainen 50 v

Vierailija
598/810 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis minkä ihmeen takia olisit saanut paniikkikohtauksen? 

Vierailija
599/810 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin Miitan voittavan. 

Tää olis kova. Ja mä olen täysin varma, että Miitta ei oikeasti ole sellainen hömelö, minkä kuvan tahallisesti antaa. Häntähän pidetään tuolla ihan harmittomana, mutta on todella älykäs ja näyttelijän taidot kohdallaan.

Miitan kannattaakin esittää sellaista hyväntahtoista harmitonta mummelia, joka ei oikein hoksaa pelistä mitään. Hyvä pelitaktiikka on olla harmiton, näin ihmiset eivät heti äänestä sinua pihalle.

Ihmiset äänestävät liian kovia pelureita ulos. 

Vierailija
600/810 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niko luonnostaan viihtyttävä,kirjoitit varmaankin ton vitsinä 🤣🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi