Kerroin miehelle, että sain potkut. Oikeasti irtisanouduin, koska en jaksa tehdä kokopäivätyötä ja hoitaa sen jälkeen KAIKKI, kun mies lepää
Niin. Mies luulee, että meillä oli muutosneuvottelut ja sain kenkää. Todellisuudessa otin loparit, koska mies ei vuosien keskustelujenkaan jälkeen ymmärrä, etten jaksa yksin herätä aamulla puoli tuntia ennen häntä ja valmistella ja viedä lapset tarhaan ja lähettää kouluun (hän siis herää juuri niin, että ehtii laittaa itsensä valmiiksi), hoitaa työpäiväni aikana lasten hammaslääkäreitä, vasukeskusteluja yms., hoitaa kauppareissut ja laittaa joka päivä ruokaa, huomioida wilmaviestit, kuskata lapset harrastuksiinsa, auttaa läksyjen kanssa, järjestää jokaiselle ihanat synttärijuhlat joka kerta ja sata muuta asiaa!
Nyt mies elättää ja minä saan tehdä "vain yhtä työtä". Suosittelen!
Kommentit (156)
Teit todella tyhmästi. Olisit valittanut lääkäreille uupumusta, olisit saanut pari kuukautta sairaslomaa ja rahaa tulee. Kokeile töitä pari päivää, ei jaksa, taas lisää sairaslomaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ei kannata hankkia lapsia.
Ei kannata hankkia mieslasta.
Ei kannata hankkia miestä. Mieslapseuden todennäköisyys on suuri, taantuminen sellaiseksi viimeistään lapsia hankkittaessa jo lähes varma.
Rakennat erinomaista listaa syistä, miksi yksikään nainen ei tule ikinä olemaan sen vaivan arvoinen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos miestä ei olisi kuvioissa ollenkaan? Ihan sama työmäärä sinulla olisi ollut siinäkin tapauksessa.
Niin, ja pitäisi maksaa kaikki asumisen kulut ja laskut, ruuat YKSIN.
Menot pienenee ihan hurjan paljon miehen poistuttua kuvioista. Miehen pitää kuitenkin maksaa lapsistaan elatusmaksut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos miestä ei olisi kuvioissa ollenkaan? Ihan sama työmäärä sinulla olisi ollut siinäkin tapauksessa.
Usein kyllä eronneilta naisilta kuulee, että työmäärä nimenomaan vähenee kun laiskapaska ukosta pääsee eroon. Miehet sotkevat yllättävän paljon ja eipähän enää tarvitse katsella kun toinen vetää lonkkaa ja luismuilee.Ja naisen ei tarvitse suostua ottamaan erossa enempää kuin puolet vastuusta eli vuoroviikot. Kummasti saa omaa aikaa. Ei tarvitse vetää marttyyrishowtaan hamaan ikuisuuteen
Itsehän tuo mätisäkki on halunnut välttämättä lisääntyä.
Ihan tosi. Miksi mies sitten ei huolehtinut ehkäisystä, kun halusi lapsia mutta tiesi, että ei tee heidän eteen yhtään mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli naapurina tollanen ääliömies. Vaimo kävi kokopäivätöissä ja mies oli työtön. Vaimo ei jaksanut työn lisäksi kaikkea muutakin hoitaa, joten heillä kävi siivooja. Mies oikeasti makasi sohvalla ja siivoja imuroi. Näin heidän suurista ikkunoista sisään.
Osa heille ja meille tulevasta tiestä oli yhteistä ja tää äijä tuli mulle huutamaan lumitöistä, ei se jaksanut niitäkään tehdä. Oli aivan äärimmäinen lokki ja naisvihaaja. Ei huutanut mun exälle vaan mulle.
Ja sekin naapurin typerä haahka vain roikkui maailman karseimmassa luuseri miehessä kiinni kuin hukkuva oljenkorressa
En tiedä roikkumisesta. Kerron vain mitä näin ja mitä äijä mulle huusi. Muuttivat pois, en tiedä jakoivatko lusikat siinä yhteydessä.
Kylläpä suomalaiset puhuvat rumasti toisilleen tällä palstalla, ei voi kuin ihmetellä! Mutta sen takia tämmöinen vauvapalsta vissiin on olemassa, että täällä saa purkaa pahaa oloaan, kun oikeassa elämässä pitää osata käyttäytyä.
Kaikkea hyvää ap valitsemallasi tiellä.
Ettekö te ääliöt tiedä, että itse irtisanoutuneet voivat myös saada ansiosidonnaista, jos ovat kuuluneet riittävän kauan liittoon ja kärsivät ensin sen 45 vrk karenssin? Eli ap saattaa saada aiemmista tuloistaan riippuen melko isoakin ansiosidonnaista päivärahaa jopa n. 1,5 vuoden ajan ja siitä myös kertyy eläkettä. Ottakaapa asioista selvää ennen kuin kommentoitte typeryyksiä.
Tein saman vuosia sitten. Mies oletti että jouluna teen kaiken ja se saa juoda kaljaa vain eikä tee kotitöitä. Kerroin miehelle pari päivää ennen joulua että lähden työmatkalle mutta lähdinkin etelään lomalle ja olin siellä 8 päivää. Sen jälkeen sanoin että otin lopputilin töistä vaikka en ottanut. Pian tulikin ero koska mies ei halunnut elättää mukamas.
Vierailija kirjoitti:
Taas kerran ihmettelen, miten aikuiset, parisuhteessa olevat ihmiset eivät osaa puhua keskenään.
Ei miehelle kannata puhua jos se itse ei tajua tehdä kotitöitä ja hoitaa lapsia kouluun. Sellaiset kotityö asiat pitäisi olla automaattisesti niitä joita mies hoitaa itsenäisesti ilman pyytämistä.
Älyllä! Nyt sulla on sitten enemmän aikaa tilata niitä hammaslääkäriaikoja niitä kun pitää joka päivä tilata monta kertaa, muista kuitenkin samalla kutoa sukkia riittävästi, että on jotain mitä myydä sitten kun ei eläke riitä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin antanut miehelle loparit, ilman yt-neuvotteluita. Ja vuotoviikkosysteemi, oppii mies kokkaa ja kuskaa.
Minkälainen vuotoviikkosysteemi?
😁
Vierailija kirjoitti:
Älyllä! Nyt sulla on sitten enemmän aikaa tilata niitä hammaslääkäriaikoja niitä kun pitää joka päivä tilata monta kertaa, muista kuitenkin samalla kutoa sukkia riittävästi, että on jotain mitä myydä sitten kun ei eläke riitä.
Taas joku sisälukutaitoinen. Huoh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa? Menetit oman toimeentulosi jotta voit pelkästään piikoa mieslasta.
Menetti oman toimeentulonsa valittaakseen vauvalla...
Jos mä oikein tulkitsin tätä aloittajaa, niin hän ei varsinaisesti valittanut. Totesi vain, että koska oli liian raskasta, niin hänen ratkaisunsa oli tämä. Toi siis esiin sen, että myös 2025 voi oll työnjako se, että mies käy palkkatyössä ja nainen hoitaa kodin ja perheen. Muutenhaan heidän tapauksessaan naisella olisi jaksamiseen nähden aivan liikaa työtä. Good for them!
Ja jälleen kysymys: Valtioko sinulle määräsi tuollaisen miehen loppuiäksi?
Mutta keksitty juttuhan tämä taas oli.
Eikös muuten olekin niin, että muiden elämän ja ratkaisujen kritisointi on paljon helpompaa kuin omiensa?
Menetti oman toimeentulonsa valittaakseen vauvalla...