Japani ja tatuoinnit
Japanissa kylpylä ei ole ainoa kielletty paikka tatuoiduille. Myös kuntosaleilla, uimarannoilla, uimahalleissa ja vesipuistoissa näkee tatuointikieltokylttejä.
Tatuointi liitetään rikollisuuteen ja nähdään yhtä epämiellyttävänä kuin ihottuma. Sitä ei pidetä kauniina.
Monilla yksityisillä työpaikoilla tatuoinnit on kielletty kokonaan.
Myös monet julkiset laitokset estävät tatuoitujen ihmisten pääsyn tiloihinsa.
Kommentit (154)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Japani on hännillä maailman maiden tasa-arvovertailussa. Sen edellä ovat sellaiset maat kuten Saudi-Arabia, Turkki ja Kiina.
Lähde? Ja kysymys naisille: muuttaisitko mieluummin Japaniin vai Saudi-Arabiaan? Muistutan että nykyään jälkimmäisessä nainen saa jo ajaa autoa.Tuo edellinen lienee joku trolli, tuskin oikeasti voi olla noin pihalla. Japani on toki perinteisempi maa kuin Pohjoismaat, mitä tulee sukupuolirooleihin ja perheeseen, mutta japanilainen nainen voi itse valita elää muulla kuin perinteisellä tavalla (eli muuten kuin kotiäitinä tms.).
Feministinen raportti, arvoton sepustus.
Arvasin. Jos tieteet ja tilastot eivät sovi sinun muuttumattomaan narratiiviisi, kiellät tuloksen ja lähtee luotettavuuden. Eli ihan turha työ kaivaa linkkejä. Tiedät kuitenkin itsekin että puhut paskaa ja sinua vain harmittaa olla väärässä. Naisvihaajan logiikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tokyon kaduilla asuvat teinit taitavat olla mangaa, eikä todellisuutta. Ainakin äärikonservatiivisessa mielikuvitustodellisuudessa.
Konservatiivit elää mielikuvitusmaailmassa missä jumalia on olemassa.
Japani onkin pohjimmiltaan superkonservatiivinen maa.
Sen vuoksi niin siisti ja rikollisuus erittäin vähäistä.
Joka maassa on rikollisuutta, mutta Japani on vertailussa erittäin turvallinen maa.
Paperilla. Jos rikokset tutkittaisiin ja tuomittaisiin vaikkapa suomalaisin standardein, sanoisin että turvallisuustaso olisi suunnilleen Suomen luokkaa. Eli Japanissa tapahtuu enemmän rikoksia kuin vaikka Suomessa, koska väestönmäärä, mutta suhteutettuna molemmat maat ovat globaalilla mittakaavalla turvallisua, tiettyjä ongelmakohtia lukuunottamatta, kuten Suomen kotiväkivalta ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Maassa maan tavalla
Maa saa itse myös muuttaa niitä tapojaan jos haluaa. Siksi Japanikin muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos siellä kaikki ovat niin chillejä, niin kumma kun politiikka on sanomasi mukaan inhaa ja äänestystapakin ihan paska. Niin chillissä maassa. Pohjimmiltaan.
Ei ole mitenkään vieras ajatus että tavallinen kansa on pääsääntöisesti maanläheistä ja sinne vallankahvaan haluaa sankoin joukoin ne ihmishirviöt.
Keskustelemme eri käsitteillä, ajattelen yhteiskuntaa nimenomaan ihmisten lisäksi sääntöinä, yhteiskuntajärjestyksenä, uskonnollisena traditiona, jonka pohjalta väitän että Japani on konservatiivinen maa.
Päätän omalta osalta tähän.Eli Pohjois-Korealaiset = Kim Jong Un. Venäläiset = Putin. Amerikkalaiset = Trump. Kaikissa maissa
Mä en ymmärrä sun logiikkaa, ensin väität Japania kovin liberaaliksi maaksi, jonka jälkeen vertaat hallintoa Pohjois-Koreaan. Sori, ei pysty enää.
Hyvä tatska jos Jaappaniin matkustaa on tyylitelty sienipilvi. Asian ymmärtämiseksi voi lisätä kuvaan tekstin:
Pearl Harbor 7.12.1941 -> Hiroshima 6.8. 1945 & Nagasaki 9.8.1945.
(Saksassa (siis toisessa WW2-luuserimaassa) tai Israelissa voi puolestaan helposti tehdä lähtemättömän vaikutuksen paikallisiin swastika-aiheisilla tatuoinneilla.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Japani on hännillä maailman maiden tasa-arvovertailussa. Sen edellä ovat sellaiset maat kuten Saudi-Arabia, Turkki ja Kiina.
Lähde? Ja kysymys naisille: muuttaisitko mieluummin Japaniin vai Saudi-Arabiaan? Muistutan että nykyään jälkimmäisessä nainen saa jo ajaa autoa.Tuo edellinen lienee joku trolli, tuskin oikeasti voi olla noin pihalla. Japani on toki perinteisempi maa kuin Pohjoismaat, mitä tulee sukupuolirooleihin ja perheeseen, mutta japanilainen nainen voi itse valita elää muulla kuin perinteisellä tavalla (eli muuten kuin kotiäitinä tms.).
Arvasin. Jos tieteet ja tilastot eivät sovi sinun muuttumattomaa
Kiellän koko sukupuolentutkimuksen. Ei kuulu yliopistoihin vaan kyseessä on uskonto.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä sun logiikkaa, ensin väität Japania kovin liberaaliksi maaksi, jonka jälkeen vertaat hallintoa Pohjois-Koreaan. Sori, ei pysty enää.
Joo, selvästi ymmärryksessäsi on vikaa. En väittänyt että Japani on liberaali maa (varsinkaan politiikka). Sanoin sen faktan että japanilaiset ihmisenä ja kansana ovat paljon chillimpiä, ei lainkaan sellaisia tiukkapipoja mitä jotkut konservatiivit japanofiilit täällä väittää. Jos et tunne Japanin poliittista systeemiä, etkä pysty edes puhumaan japanilaisten kanssa koska teillä ei ole yhteistä kieltä (plus koska olet outo länkkäri) niin miksi länkytät vastaan kuin sinulla olisi jotain sanottavaakin?
Vierailija kirjoitti:
Kiellän koko sukupuolentutkimuksen. Ei kuulu yliopistoihin vaan kyseessä on uskonto.
Ironista on se että itse kuulut kulttiin joka kieltää tieteellisiä faktoja koska ne ei sovi uskontoosi. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, selvästi ymmärryksessäsi on vikaa. En väittänyt että Japani on liberaali maa (varsinkaan politiikka). Sanoin sen faktan että japanilaiset ihmisenä ja kansana ovat paljon chillimpiä, ei lainkaan sellaisia tiukkapipoja mitä jotkut konservatiivit japanofiilit täällä väittää. Jos et tunne Japanin poliittista systeemiä, etkä pysty edes puhumaan japanilaisten kanssa koska teillä ei ole yhteistä kieltä (plus koska olet outo länkkäri) niin miksi länkytät vastaan kuin sinulla olisi jotain sanottavaakin?
Oma alkuperäinen väitteeni oli, että Japani on konservatiivinen maa, johon itse jatkoit että ei ole kuin japanin kansa on sitä ja tätä. Jos olisit lukenut ja ymmärtänyt ensimmäisen väitteeni, et turhaan olisi käynyt aggressiiviseksi. Chill!
sama kielto suomeen kamalan näköisiä ja kantajat arvaamattomia mielenterveys potilaita. tiä mitä paskaa noista väreistäkin liukenee altaiden vesiin. voivat mennä kaapulaisten kanssa uimaan yön tunteina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole trollausta vaan lause on suoraan copypastettu Ylen jutusta parin vuoden takaa.
https://yle.triplet.io/uutiset/japanissa-tasa-arvon-tila-on-surkea-mutt…Feministinen raportti, arvoton sepustus.
Kyseessä on tasa-arvon tilaa tutkiva raportti. Feminismi toki ajaa tasa-arvoa, mutta raportti ei aja mitään vaan kertoo asiat kuten ne ovat. Ovatko sinusta kaikki raportit arvottomia, jotka tuottavat dataa joka tuntuu sinusta väärältä? Koita muistaa, että sinun tunteesi eivät ole maailman tilan mittari, vaan raporteissa käytetään eri mittaustyökaluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvasin. Jos
Miten sukupuolentutkimus liittyy tähän? Annas kun arvaan, luit sanan gender ja koska et osaa englantia etkä lue tutkimuksia, liität sen ainoaan asiaan johon liittyen olet kyseisen sanan kuullut eli sukupuolentutkimukseen?
Global gender gap -raportti on monitieteinen tutkimus jonka Maailman talousfoorumi on julkaissut vuodesta 2006 asti. Kiellätkö nyt myös taloustutkimuksen, kun sen julkaisut eivät sovi agendaasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma alkuperäinen väitteeni oli, että Japani on konservatiivinen maa, johon itse jatkoit että ei ole kuin japanin kansa on sitä ja tätä. Jos olisi
Minä korjasin ainoastaan konservatiivien valheelliset väitteet. Sinä päätit pahoittaa siitä mielesi ja jäädä jankkaamaan aiheesta josta et tiedä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ironista on se että itse kuulut kulttiin joka kieltää tieteellisiä faktoja koska ne ei sovi uskontoosi. :D
Sukupuolentutkimus ei ole oikeaa tiedettä vaan vihaisten menkkatussujen pseudotieteellistä puuhastelua. Ne pitäisi heittää pihalle kaikista yliopistoista.
Se on ihan sama mitä mieltä olet sukupuolentutkimuksesta kun se ei liity mitenkään tässä ketjussa viitattuihin tasa-arvotutkimuksiin. Puhu sukupuolentutkimuksen herättämistä tunteistasi jossain muussa ketjussa.
Taturoonti pilaa ulkonäön aika helposti. Pitää olla sekä kova karisma että taitavaa taidetta, jotta niin ei käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukupuolentutkimus ei ole oikeaa tiedettä vaan vihaisten menkkatussujen pseudotieteellistä puuhastelua. Ne pitäisi heittää pihalle kaikista yliopistoista.
Jos sinä olet esittävinäsi järjellistä ja järkevää miestä niin yliopistot ovat tuomittuja jos niihin pesii yksikin kaltaisesi kusimunahousu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma alkuperäinen väitteeni oli, että Japani on konservatiivinen maa, johon itse jatkoit että ei
Peace
Peace oli siis vastaus kirjoittajalle 135, täällä ei lainaukset enää onnistu oikein.
Eli Pohjois-Korealaiset = Kim Jong Un. Venäläiset = Putin. Amerikkalaiset = Trump. Kaikissa maissa johtajia ei valita niin suoraan ja avoimesti että niistä johtajista ja heidän säädöksistään ja linjoistaan voisi päätellä itse kansasta oikein mitään. Mitä pienempi piiri ja vaihtuvuus siellä vallassa pyörii, sitä vähemmän. Amerikastakin puuttuu vasemmisto kokonaan. Tuntuu että aina kun Japanissa poliitikot avaavat suunsa, kansan keskellä siitä syntyy hirmuinen raivo. (esim. syyttävät naisia Japanin talouden huonosta jamasta kun jäävät kotiäideiksi pois työvoimasta, koska kukaan ei halua palkata äitejä, ja toisaalta taas painostavat naisia synnytystalkoisiin, mutta vähentävät päiväkoteja joiden avulla naiset voisivat käydä töissä).
Demokraattisissa maissa tilanne on vähän parempi, mutta silti johtajat edustavat usein hyvin pientä otantaa koko kansasta (lännessä yleensä rikas vanha valkoinen mies), eikä vastaa kansan mielipiteitä, koska puoluepolitiikassa äänestäjänkin täytyy tehdä kompromisseja arvojensa suhteen.
Ei ole kovin vaikea ymmärtää ihan maalaisjärjellä.