Ampuiko nämä Kittilän "sankarit" talviunille asettunutta karhua persieen? Sitten mediaan Elvistelemään
Mun mielestä törkeä metsästysrikos. Ammuttu lain vastaisesti karhu talvipesään ja tahalaan huono laukaus ja aiheutettu eläimelle turhaa tuskaa ja kipua. On kivuliasta kun ammutaan suolille.
On siinä meillä metsästäjät.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d97eddf8-64c5-4847-857d-8684076cdbfe
Kommentit (265)
Näitä "sankarillisia" metsästäjiä on maaseutu täynnä. Sääli, että vain pieni osa paljastuu.
Metsästys on ihan on ok jos metsästetään riistaa jota käytetään ravinnoksi, mutta tälläinen trofeen keräily on lähinnä oksettavaa.
Miten tuokin paksukainen poikineen edes kehtaa poseerata tuon karhun vieressä ikäänkuin olisi tehnyt suurenkin saavutuksen?
- Karhu tuli sattumalta vastaan, sen löytämisessä ei ollut mitään taitoa
- unenpöpperöistä karhua ammuttiin huonosti ja haavoitettiin, ei taitoa
- sitten sählättiin monta laukausta ja saatiin vielä asetin jumiin ennen kuin kärsivä eläin lopulta saatiin lopetettua, ei minkäänlaista taitoa.
Sitten patsastellaan ylpeinä kun ollaan karhunkaatajia. Voi vit#tu.
Miten edes voi saada pulttilukkoisen metsästyskiväärin jumiin?? Ei taida onnistua muuta kuin jos kädet tärisevät paniikissa niin pahasti ettei luistin käsittely onnistu.
Säälittävää touhua. Tulee mieleen parin viikon takaa se TV:ssä esiintynyt naismetsästäjä joka ammuskeli ihan miten sattuu monta laukausta eikä saanut hirveä kaadettua.
Vierailija kirjoitti:
No ei tuossa ollut mitään lainvastaista. Luin tästä joku jutun tänään. Ei se missään talvipesässä ollu vaan nukkui kuusen alla. Minä olen törmännyt nukkuvaan villisikaan kerran. Joskus eläimet nukkuu sikeästi.
Sä selittäisit samaa raiskattuasi nukkuvan naisen.
Nirri pois tuollaisilta "metsästäjiltä". Hammurabin laki on minua vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Ois voinu olla ampumatta
Mä en kans tajuu, mikä ihmeen vimma on tällaiseen "tapetaan heti varmuuden vuoksi kaikki", jos karhukin vain nukkui, eikä hyökännyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin olisin äksynä, jos kesken päiväunien joku ampuisi. Olisivat antaneet karhun nukkua niin se ei olisi käynyt päälle. Ihan itse ne on aiheuttaneet sen, että karhun on aggressiivinen ja sitten se kun ampuu karhun hengiltä on sankari.
Mitäpäs jos siirrettäisiin nallukat ja susihukkaset teidän vihervasemmistolaisten iloksi sinne Kallioon, kun elukoista niin kovasti tykkäätte?
Huoh mikä urpo juntti olet. Eikö todella ole muuhun kuin matkimaan mitä ihailemasi turbojuntit ovat sinua ennen päästäneet suustaan?
Minä asun syrjässä ja täällä pyörii vaikka mitä elukoita. Antaa pyöriä hyvin mahdutaan kaikki ja jos joku elukka täällä mietityttää ovat ne venäjältä tulevat kulkukoirat.
Jos karhu käy lap
Se on kieltämättä ollut jo jonkin aikaa ongelma Suomessa kun karhut alvariinsa hyökkäävät koulumatkaansa patikoivien lapsosten kimppuun. Ei päivääkään ilman uutisointia uudesta lapsen raatelusta. Onneksi emme joudu lukemaan jotain niin utopistista kuin koulutaksien ajajista jotka hyväksikäyttävät (vammaisia) asiakkaitaan, sitähän ei tapahdu, karhut vain ovat vaaraksi ja pahoja.
Jättäkää karhut rauhaan ja tulkaa kaikki tänne Helsinkiin pitämään man hunttia, tummaa metsästettävää riittää yllin kyllin kaikille, enkä varmasti pistä pahakseni, enkä ilmoita mihinkään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin metsästäjänäkin tuomitsen tuollaisen homman. Tulee mieleen tuosta jutusta, että on summassa räiskitty sinne päin. Onkohan kuolettava osumakohta ollut edes kunnolla esillä, kun karhu on ollut makuulla? Miksi ei ole ammuttu kerralla päähän, kun karhu on kitunut?
Olet metsästäjä ja mietit miksi eläintä ei ammuttu päähän?
Nyt ei ihan täsmää tämä laskutoimitus...
Kyllä täsmää. Olisi pitänyt lopettaa kerrasta eikä umpimähkään ammuskella minne sattuu.
Vittumitäpaskaa ampua nukkuva karhu ja olla vielä noin onneton suhari aseen kanssa.
Suomessa tapahtuu 10-20 metsästysonnettomuutta joka vuosi, ja harva on vuosi jolloin ei ole kuolemaan johtanutta onnettomuutta.
Karhu taas on viimeksi tappanut ihmisen Suomessa 1998 ja sitä edeltäneestä tapauksesta onkin sata vuotta.
Metsästäjät ovat ihan helv#etin paljon vaarallisempia marjastajille, toisilleen ja luonnossa liikkujille kuin karhut.
Inhoan metsästäjiä. Hyi mitä saastaa. En halua olla missään tekemisissä.
Luuserit uikuttamassa yhden vaivaisen elukan takia, huutista! Nämä eivät tule ikinä selviämään sotatilanteessa kun yksi ammuttu karhu vetää noin kierroksille 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tuossa ollut mitään lainvastaista. Luin tästä joku jutun tänään. Ei se missään talvipesässä ollu vaan nukkui kuusen alla. Minä olen törmännyt nukkuvaan villisikaan kerran. Joskus eläimet nukkuu sikeästi.
Humaani metsästyksenvastustaja siinä toivomassa kuolemaa metsästäjille 😉
Nämä typerät eläinsuojelija ansaitsisivat itse kuolla petoeläimen kynsissä
Karhuilla on kiire tähän aikaan vuodesta kartuttaa rasvavarastoja. Ei ne vielä nuku Lapissakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jo on yletön vertaus.
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli, me metsästäjät inhoamme ihan yhtä paljon teitä ituhippejä
Vierailija kirjoitti:
Onko vihervassun suvaitsemattomuus sitä parempaa suvaitsemattomuutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumala antoi ihmiselle valtuudet hallita meren kaloja, taivaan lintuja ja muita eläimiä. Harmi että ateistit pitävät eläimiä arvokkaampana kuin kanssaihmisiä
Millainen retardi kuvittelee hallitsemisen arkoittavan näiden murhurointia ja sadistista jahtaamista. Kyseessä on villieläin. Jos haluaa hallita karhuja niin ottaa karhun lemmikiksi sitten, eikä jahtaa sitä kuin sekopää metsässä.
Aina on ihmiskunta metsästänyt. Vähemmän se ammuttu karhu on kärsinyt kuin tehotuotettu broileri tuotantolaitoksessa. Olethan varmasti vegaani?
Niin aina on sadistinien MIES metsästänyt. Älä taas syytä "ihmisiä" miesten sairaudesta. Ja yhtälailla ne miehet ovat pääsääntöisesti näitä sairaiden eläinlaitosten pitäjiä.
S u v a k k i h o r o n psykoosit osa 983
Vierailija kirjoitti:
Luuserit uikuttamassa yhden vaivaisen elukan takia, huutista! Nämä eivät tule ikinä selviämään sotatilanteessa kun yksi ammuttu karhu vetää noin kierroksille 😂
Nukkuvan eläimen tappo ei ole sitä sotaa. Tuommoiset ei pärjäisi sodassakaan, tohelot.
Pitäisi olla sääntö että jos ampuu nukkuvan eläimen, pyssy lähtee valtiolle. Etenkin tällaisessa tapauksessa, kun sitä pössykkää ei edes osannut käyttää.
Kuvottava ja raukkamainen teko. Varmaan hyvän somekuvan toivossa tullut ajatus että päätämpä ampua tuon nukkuvan eläimen joka ei uhkaa meitä mitenkään.