Ampuiko nämä Kittilän "sankarit" talviunille asettunutta karhua persieen? Sitten mediaan Elvistelemään
Mun mielestä törkeä metsästysrikos. Ammuttu lain vastaisesti karhu talvipesään ja tahalaan huono laukaus ja aiheutettu eläimelle turhaa tuskaa ja kipua. On kivuliasta kun ammutaan suolille.
On siinä meillä metsästäjät.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d97eddf8-64c5-4847-857d-8684076cdbfe
Kommentit (126)
Karhulla voi olla talvipesä kuusen alla
Oksettavan kuvottavaa. Olivat hirvimetsällä ja päättivätkin ampua nukkuvan karhun, kun sellaisen näkivät. Oli kuulemma vielä tosi nuori, siis pienehkö karhu. Ensimmäistä syksyään eli. Ei ole ihmisen tappamisen halulla mitään rajaa.
Ensin hoitoon, sitten töihin
Muuta neuvoa ei tule
Ihminen on maapallon valtias. Se antaa meille oikeuden ampua karhuja ja harventaa kantaa
Ette sitten tiedä yhtään mitään luonnon kiertokulusta. Ei sentään niin hyvät unenlahjat kun täällä mammoilla.
Kyllä minäkin olisin äksynä, jos kesken päiväunien joku ampuisi. Olisivat antaneet karhun nukkua niin se ei olisi käynyt päälle. Ihan itse ne on aiheuttaneet sen, että karhun on aggressiivinen ja sitten se kun ampuu karhun hengiltä on sankari.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin olisin äksynä, jos kesken päiväunien joku ampuisi. Olisivat antaneet karhun nukkua niin se ei olisi käynyt päälle. Ihan itse ne on aiheuttaneet sen, että karhun on aggressiivinen ja sitten se kun ampuu karhun hengiltä on sankari.
Mitäpäs jos siirrettäisiin nallukat ja susihukkaset teidän vihervasemmistolaisten iloksi sinne Kallioon, kun elukoista niin kovasti tykkäätte?
Metsät ja luonto kuuluvat ihmisille ja meillä on oikeus ampua hallitsevana lajina myös karhuja. Jos sota tulee niin on hyvä että edes joillakin on kokemusta aseiden käytöstä ja metsästyksestä...
Vierailija kirjoitti:
Oksettavan kuvottavaa. Olivat hirvimetsällä ja päättivätkin ampua nukkuvan karhun, kun sellaisen näkivät. Oli kuulemma vielä tosi nuori, siis pienehkö karhu. Ensimmäistä syksyään eli. Ei ole ihmisen tappamisen halulla mitään rajaa.
Ei hitto, Gazassa kuolee lapsia nälkään ja täällä vingutaan jostain karhun ampumisesta 😄 Nyt hei pientä suhteellisuudentajua!
Karhut ammutaan, joka päivä ammutaan 💃💃💃
Karhunliha on hyvää 😋
Vierailija kirjoitti:
Totta kai on sankari, pelasti miehen vihaisen karhun kynsistä! Hyvä että metsästysharrastus on maalla vielä voimissaan
Ilmeisesti persikkaan laittoivat, ja oli heistä ollut hupaisaa ja jännittävääkin kun karhu pyöri sitten siellä pesässään kuin paukku nahkahousuissa kunnes henki oli lähtenyt. Kuulosti kyllä todella sairaalta mutta onko sitten niin etteivät ammu päähän kun se kallo on joku metsästysmuisto heille olevinaan. Sairasta silti. Sinänsä suomessa aivan liian isoksi tullutta karhukantaa onkin syytä harventaa kovastikin.
Vierailija kirjoitti:
Karhut ammutaan, joka päivä ammutaan 💃💃💃
Karhunliha on hyvää 😋
Sulla taitaa olla se trikiini jo aivoissa.
Vierailija kirjoitti:
Ajankohta ei täsmää,kokemuksella kerron.
Vierailija kirjoitti:
HÖpöhöpö.. kyllä se osaa etsiä hyvän suojan nukkumapaikaksi.
No ei tuossa ollut mitään lainvastaista. Luin tästä joku jutun tänään. Ei se missään talvipesässä ollu vaan nukkui kuusen alla. Minä olen törmännyt nukkuvaan villisikaan kerran. Joskus eläimet nukkuu sikeästi.