Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, avointa keskustelua seksistä

Vierailija
16.09.2025 |

Edellinen keskusteluketju hävisi.

Olen siis kiinnostunut kertomaan itse haluistani ja kokemuksistani. Vasta vuoroisesti haluaisin kuulla naisien mieltymyksiä.

Tuomitsematta, rehellisesti.

T. Mies

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu jäi kiinnostukseeni (mm.) anaali tyydytyksen. Molemminpuoliseen.

Olisiko vielä naisia, jotka haluaisivat vaihtaa ajatuksia tästä, tai jostakin muusta?

T.ap

Vierailija
2/9 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksikin ...tykkään käyttää sanaa "rakastella/ rakastelu

Minulle siinä tärkeintä on "matka", ei niinkään "määränpää." Tykkään rakastella pitkään, hitaasti nautiskellen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään mutkattomista pikapanoista. Ei mitään outouksia ja turhia kokeiluja. Onneksi löysin samanlaisesta tykkäävän miehen. Tosi rasittavaa olisi jonkun kokeilunhaluisen kanssa, kun pitäs vääntyy ties mihin persreiän kaiveluun ja akrobatiaan. Meh. 

N43

Vierailija
4/9 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensiksikin ...tykkään käyttää sanaa "rakastella/ rakastelu

Minulle siinä tärkeintä on "matka", ei niinkään "määränpää." Tykkään rakastella pitkään, hitaasti nautiskellen. 

Itsekkin nautin matkasta, mutta nyt on kyse toimituksesta, ei rakkaudesta.

Tottakai rakastelu, rakastamansa ihmisen kanssa on mahtavaa, mutta se ei ole ainoa mahtava sksuaalinen kokemus. Ainakaan omasta näkökulmastani.

Vierailija
5/9 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään mutkattomista pikapanoista. Ei mitään outouksia ja turhia kokeiluja. Onneksi löysin samanlaisesta tykkäävän miehen. Tosi rasittavaa olisi jonkun kokeilunhaluisen kanssa, kun pitäs vääntyy ties mihin persreiän kaiveluun ja akrobatiaan. Meh. 

N43

Hyvä että löysit itsellesi sopivan kumppanin. 

Kaikki mieltymykset ovat yhtä arvokkaita, eikä moninaisuus ole kenellekään pois. Kunhan kaikki osapuolet tietävät mihin osallistuvat ja haluavat osallistua siihen.

T.ap

Vierailija
6/9 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munien venyytys ja kastraatio, kiinostaako. Olen n36

Gazy 

Vierailija
7/9 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tulee anaaliseksiin

En halua kenenkään hyväilevän , nuolevan tai stimuloivan ulkopuolelta peräaukkoani/- suoltani. En halua miehen edes yrittävän työntää siitintään pyllynreikääni.

Vierailija
8/9 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munien venyytys ja kastraatio, kiinostaako. Olen n36

Gazy 

Kastraatio ylittää rajan helposti. Se ei ole minulle ollenkaan eroottista. Kyrvän venyttäminen kylläkin, muutenkin ole kukeillut erilaisia käsittelyjä kyrpääni.

Kiinnostaako tämmöiset asiat sinua? Onko muuta mikä kiihottaa?

T.ap

Vierailija
9/9 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tulee anaaliseksiin

En halua kenenkään hyväilevän , nuolevan tai stimuloivan ulkopuolelta peräaukkoani/- suoltani. En halua miehen edes yrittävän työntää siitintään pyllynreikääni.

Kullekin omansa. Toivottavasti sinun ei tarvitse.

T.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme