Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, avointa keskustelua seksistä

Vierailija
16.09.2025 |

Edellinen keskusteluketju hävisi.

Olen siis kiinnostunut kertomaan itse haluistani ja kokemuksistani. Vasta vuoroisesti haluaisin kuulla naisien mieltymyksiä.

Tuomitsematta, rehellisesti.

T. Mies

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu jäi kiinnostukseeni (mm.) anaali tyydytyksen. Molemminpuoliseen.

Olisiko vielä naisia, jotka haluaisivat vaihtaa ajatuksia tästä, tai jostakin muusta?

T.ap

Vierailija
2/27 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksikin ...tykkään käyttää sanaa "rakastella/ rakastelu

Minulle siinä tärkeintä on "matka", ei niinkään "määränpää." Tykkään rakastella pitkään, hitaasti nautiskellen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään mutkattomista pikapanoista. Ei mitään outouksia ja turhia kokeiluja. Onneksi löysin samanlaisesta tykkäävän miehen. Tosi rasittavaa olisi jonkun kokeilunhaluisen kanssa, kun pitäs vääntyy ties mihin persreiän kaiveluun ja akrobatiaan. Meh. 

N43

Vierailija
4/27 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensiksikin ...tykkään käyttää sanaa "rakastella/ rakastelu

Minulle siinä tärkeintä on "matka", ei niinkään "määränpää." Tykkään rakastella pitkään, hitaasti nautiskellen. 

Itsekkin nautin matkasta, mutta nyt on kyse toimituksesta, ei rakkaudesta.

Tottakai rakastelu, rakastamansa ihmisen kanssa on mahtavaa, mutta se ei ole ainoa mahtava sksuaalinen kokemus. Ainakaan omasta näkökulmastani.

Vierailija
5/27 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään mutkattomista pikapanoista. Ei mitään outouksia ja turhia kokeiluja. Onneksi löysin samanlaisesta tykkäävän miehen. Tosi rasittavaa olisi jonkun kokeilunhaluisen kanssa, kun pitäs vääntyy ties mihin persreiän kaiveluun ja akrobatiaan. Meh. 

N43

Hyvä että löysit itsellesi sopivan kumppanin. 

Kaikki mieltymykset ovat yhtä arvokkaita, eikä moninaisuus ole kenellekään pois. Kunhan kaikki osapuolet tietävät mihin osallistuvat ja haluavat osallistua siihen.

T.ap

Vierailija
6/27 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munien venyytys ja kastraatio, kiinostaako. Olen n36

Gazy 

Vierailija
7/27 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tulee anaaliseksiin

En halua kenenkään hyväilevän , nuolevan tai stimuloivan ulkopuolelta peräaukkoani/- suoltani. En halua miehen edes yrittävän työntää siitintään pyllynreikääni.

Vierailija
8/27 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munien venyytys ja kastraatio, kiinostaako. Olen n36

Gazy 

Kastraatio ylittää rajan helposti. Se ei ole minulle ollenkaan eroottista. Kyrvän venyttäminen kylläkin, muutenkin ole kukeillut erilaisia käsittelyjä kyrpääni.

Kiinnostaako tämmöiset asiat sinua? Onko muuta mikä kiihottaa?

T.ap

Vierailija
9/27 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tulee anaaliseksiin

En halua kenenkään hyväilevän , nuolevan tai stimuloivan ulkopuolelta peräaukkoani/- suoltani. En halua miehen edes yrittävän työntää siitintään pyllynreikääni.

Kullekin omansa. Toivottavasti sinun ei tarvitse.

T.ap

Vierailija
10/27 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko paikalla naisia jotka nauttisivat kultaisita suihkuista? Alistamisesta?

Ottajana vai antajana?

Onko jotain muita juttuja? Haluatteko kysyä jotain?

T.ap

Vierailija
11/27 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta. Löytyykö tänään naisia, jotka haluisivat keskustella sellaisista seksuaalista mieltymyksistä, joista harvemmin puhutaan missään?

T.ap

Vierailija
12/27 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tulee anaaliseksiin

Itselläni inho kohdistuu voimakkaasti siihen, että minun pitäisi koskea miehen peräaukkoon tai oikeastaan edes että mies itse sitä penetroi. Siis en mieti ja inhoile random-miesten toimia vaan että olen itse jättänyt miehen osittain tällaisen takia. En myöskään halua mitään penetraatiota omaan peräaukkooni. Sen sijaan pyllyn hyväily jos se toista kiihottaa, siis että mies hyväilee minun peräaukkoani, on ihan ok joskaan ei minulle mitenkään tarpeellista. 

Itseasiassa oli jonkin verran aikaavievää löytää mies joka on kinky ja muuten avarakatseinen mutta mun inhokit eli persejutut, miehen alistuminen ja mikään ryhmäseksi/ulkopuoliset katselijat/parinvaihto jäisi pois 😅

Tunnuin vetävän etenkin alistuvia miehiä puoleeni magneetin lailla, ehkä koska olen muuten tosi temperamentikas ja sellainen, kai ns. itsenäinen menestyjä. 

Vierailija
13/27 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tulee anaaliseksiin

Itselläni inho kohdistuu voimakkaasti siihen, että minun pitäisi koskea miehen peräaukkoon tai oikeastaan edes että mies itse sitä penetroi. Siis en mieti ja inhoile random-miesten toimia vaan että olen itse jättänyt miehen osittain tällaisen takia. En myöskään halua mitään penetraatiota omaan peräaukkooni. Sen sijaan pyllyn hyväily jos se toista kiihottaa, siis että mies hyväilee minun peräaukkoani, on ihan ok joskaan ei minulle mitenkään tarpeellista. 

Itseasiassa oli jonkin verran aikaavievää löytää mies joka on kinky ja muuten avarakatseinen mutta mun inhokit eli persejutut, miehen alistuminen ja mikään ryhmäseksi/ulkopuoliset katselij

Kiitos vastauksesta.

Mä en nauti seksistä, josta toinen osapuoli ei nauti. Nautinnon tuottaminen kiihottaa eniten. Jokaisella on omat mieltymyksensä ja päinvastoin ja niiden mukaan pitää toimia.

Mitkä muut kinkyt jutut sua sitten sytyttää?

T.ap

Vierailija
14/27 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottajana vai antajana?

T.ap

Naisen aamuisen, kultaisen suihkun; olisitko valmis nielemään sen?

Vierailija
15/27 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottajana vai antajana?

T.ap

Naisen aamuisen, kultaisen suihkun; olisitko valmis nielemään sen?

Tunnelman ollessa oikea, olisin enemmän kuin valmis nielemään sen.

Kuka kysyy? Onko tämä jotakin, jota haluaisit toteuttaa?

T.ap

Vierailija
16/27 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä rintojen sidonta ja rankaisu tai toisinpäin, kyrvän sidonta...

T.ap

Vierailija
17/27 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T.ap

Minusta on kiihottavaa jos joku osaa sitoa rintani, niin että ne pullottavat kunnolla, tämän jälkeen tietty minutkin pitää sitoa kiusattavaksi, vibrattavaksi ja naitavaksi niin etten pysty mitenkään estelemään tapahtumia. Tykkään yrittää "karkuun" siteistä, mutta parhainta on jos se on toivotonta 😍

Vierailija
18/27 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.ap

Minusta on kiihottavaa jos joku osaa sitoa rintani, niin että ne pullottavat kunnolla, tämän jälkeen tietty minutkin pitää sitoa kiusattavaksi, vibrattavaksi ja naitavaksi niin etten pysty mitenkään estelemään tapahtumia. Tykkään yrittää "karkuun" siteistä, mutta parhainta on jos se on toivotonta 😍

Kiitos vastauksesta 

Onko sinulla tästä kokemuksi, vai onko vain toive?

Voisitko kertoa itsestäsi ja rintojesi koon?

Olen etevä köysien kanssa. Kyrpääni olen sitonut monesti ja (valitettavan harvoin) naisten rintoja.

Hyvin sidotut sinertävät rinnat ovat äärettömän kiihottava näky.🤤

T.ap

Vierailija
19/27 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat 75G 

Nautin niiden väliin panemisesta.

Vierailija
20/27 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rinnat 75G 

Nautin niiden väliin panemisesta.

Isojen rintojen väliin paneminen tuntuu ja näyttää todella hyvältä. Onko rintojasi koskaan sidottu?

T.ap