Vanhalle äidilleni oli soittanut kullanostaja?
Mikä lie ollut, mutta tällaisena kullanostajana hän oli esittäytynyt. Oli yrittänyt väkisin sopia aikaa koska tulee katsomaan arvoesineet ja tekemään kauppoja. Kun äitini ei ollut suostunut myymään (oli tietenkin luetellut kaiken minkä oli muistanut) niin tämä mies oli alkanut uhkailemaan, että näistä tulee kuollessa kovia veroseuraamuksia ja kyllä nämä nyt pitää myydä heille. Äitini on nyt viikon verran pelännyt, että jotkut miehet vaan ilmestyy ne hakemaan. Äitini on jo 83 vuotias ja lievästi "höppänä". Kuinkahan laillista tämä toiminta on ja kuinka monelta on arvotavarat tällä tavalla viety?
Kommentit (54)
Minulle soitti kerran, sanoin ettei ole mitään kultakoruja eikä muutakaan, ei meinannut uskoa ja sanoin etten rahojani ole pistänyt mihinkään kultaroinaan ja jos olisin olisivat jo hukassa
Antoi ilmaista veroneuvontaa. Ei tuossa ole sinänsä mitään rikollista
Vierailija kirjoitti:
Niin soitti minullekin ja tulivat jopa kotoa hakemaan. Rahat tuli sovitusti tilille, yli 700e
Kanikonttori maksaa paremmin, päivän hinnan mukaan nämä vetää välistä
Mistä ne onkii muka noita ihmisten puhelinnumeroita ja osoitteita?
Myykö joku operaattori näitä huijareille??
Mulle tuli jokin aika sitten aggressivisen usein soittoyrityksiä joltakin kullanostajayritykseltä. En vastannut kertaakaan, mutta katsoin maksuttomasta palvelusta, kuka soitti. Kyrsii tuollainen hiillostus! Ei ole mitään velvollisuutta vastata kellekään.
Mies vastasi, kun hänelle soittivat. Antoivat periksi, kun tajusivat hänen olevan vielä järjissään ja omistavan vain kultaisen halvan vihkisormuksen. Ilmeisesti tämän yli 55-vuotiaille tarkoitetun asumisoikeustalon asukkaat on arvioitu hyväksi kohteeksi. Osa asukkaista on tosi huonokuntoisia ja joillakin on muistisairaus. Toivon, ettei heitä painosteta myymään mitään vasten tahtoaan. Puutun aina ovilla kiertelevien tyyppien puuhiin ja pari hyypiötä olen johdattanut ulos.
Meillekin on soitettu. Ei yrittänyt vänkää väkisin.
Vierailija kirjoitti:
Eikös nuista Vauvan ja Ylilaudan mukaan pidä perintövero maksaa?
Kaikki vaan perukirjaan, rikkaat myös jos köyhänkin.
Älä ole höpsö. Ei sellaista laiteta perukirjaan, jonka olemassa oloa verottajan on mahdoton tietää.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli jokin aika sitten aggressivisen usein soittoyrityksiä joltakin kullanostajayritykseltä. En vastannut kertaakaan, mutta katsoin maksuttomasta palvelusta, kuka soitti. Kyrsii tuollainen hiillostus! Ei ole mitään velvollisuutta vastata kellekään.
Mies vastasi, kun hänelle soittivat. Antoivat periksi, kun tajusivat hänen olevan vielä järjissään ja omistavan vain kultaisen halvan vihkisormuksen. Ilmeisesti tämän yli 55-vuotiaille tarkoitetun asumisoikeustalon asukkaat on arvioitu hyväksi kohteeksi. Osa asukkaista on tosi huonokuntoisia ja joillakin on muistisairaus. Toivon, ettei heitä painosteta myymään mitään vasten tahtoaan. Puutun aina ovilla kiertelevien tyyppien puuhiin ja pari hyypiötä olen johdattanut ulos.
Mikä ihme tuollainen talo on, joka on tarkoitettu yli 55-vuotiaille? Eläkeikäisille tarkoitetun voisin ymmärtää, mutta mikä raja on 55?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös nuista Vauvan ja Ylilaudan mukaan pidä perintövero maksaa?
Kaikki vaan perukirjaan, rikkaat myös jos köyhänkin.
Älä ole höpsö. Ei sellaista laiteta perukirjaan, jonka olemassa oloa verottajan on mahdoton tietää.
Perukirjaan, pah. Taskuun piiloon....
Senioritalon ikäraja saattaa olla 55 vuotta.
Mun ovelle tuli kerran 2 sänkykauppiasta. Kysyivät minkä merkkinen sänky teillä on. Sanoin etten muista niin yrittivät päästä sisälle katsomaan. Jos oisin ollut vanha ja raihnainen, kuis ois käyny?
Toisen kerran kaupiteltiin turvalukkoa ja ketjua. Ketju kuulemma olisi ihan ehdoton turva. Katsoin miestä silmiin ja hymyilin kylmästi sanoen, etten tarvi ketjua, sehän auttaa vain silloin kun mä olen kotona. Mies sanoi niin juuri jolloin annoin hymyni levitä vain toiseen suupieleen. Mies katsoi jo peloissaan ja kun kohotin toista kulmakarvaani hän luikki pois.
EI MITÄÄN HÄTÄÄ, KULTAKIERTUEEN KASVONAHAN ON ITSE LAHJOMATTOMIN POLIISI GUNVALD LARSSON!!
bodattu peruna?