Kukaan käynyt Prahassa? Kannattaako mennä?
Ajattelin että mentäisiin kesällä toista hääpäivää viettämään sinne ja se olisi periaatteessa meidän häämatkamme, joka jäi silloin tekemättä.
Mitä hotellia suosittelette? Mitä kautta kannattaisi varata matka? Onko kallis maa? Paljonko pitäisi varata käyttörahaa mukaan jos on pe-su?
Kommentit (8)
pihalla, ettei tiedä Prahasta mitään. Just tollasten urpojen ei pitäis lähteä sielä lähiöstään mihinkään. Hävetä saa, kun tollasiin jurveloihin vaikka siellä Prahassa törmää.
Käytiin viime kesänä tekee 4 päivän häämatka sinne ja kyllä oli ihana paikka. Vaikkei mistään historiasta tai muusta välitetä, oli siellä silti kaikkea niin mielenkiintoista katsottavaa ja kaunista.
en voi muuta sanoakkaan kuin että just sopiva mesta tuollaiseen romanttiseen matkaan.
Mekin lähdemme varmasti uudelleen.. Varaa vain hyvät kengät millä kävellä, mukulakivi katuja riittää....
Oli mieleenpainuvaa kun ajat olivat juuri muuttumassa ja länsimaalaistuminen todella näkyi.
Oluttuoppi - ihanaa tsekkiläistä olutta - maksoi 1 markan, turistimestoissa muistaakseni peräti 3 markkaa.
Kaarlensilta oli ihana ja keväinen Praha todella kaunis. Ihanaa muistella 2. opiskeluvuoden matkaa....
Miten sait sellaisen käsityksen etten tiedä Prahasta mitään? Et taida itse tietää?
Kiitos muille asiallisista vastauksista.
ap
itse olen käynyt prahassa, budapestissä ja pariisissa ja niistä voiton vie kyllä praha! Siellä on halpaa, tosi hyvät ruuat ja paljon nähtävää.. esim. köysirata, st. vituksen katetdraali yms.. ja jos on lapsia löytää sieltä paljon kivoja myyrä aiheisia tilpehöörejä halvalla! Itse olimme vaan 4 päivää ja paljon jäi näkemättä vielä :( kävimme kidutus museossa ja seksiväline museossa.. hmm.. mielenkiintoisia vaihtoehtoja taidemuseoille ;)
Suosittelen Mondon matkaopasta. Aivan loistava =)
paikka! kesällä todella ruuhkainen kun kaikki muutkin on siellä:)
Edullinen, hyvää ruokaa ja runsaat annokset (lihaa saattaa olla annoksessa puoli kiloa!)
Ihana paikka kyllä näytti olevan kun katseltiin kuvia. Nyt tulikin sellainen kutina, että pitäisi sinne päästä! ap