Sinkkuna on useammin seksiä kuin parisuhteessa olevana
Olen jo viisikymppinen nainen, ja tällä elämänkokemuksella asia on näin. Eikä vain itselläni, vaan myös ystäviltä (miehiltä ja naisilta) kuullut samaa. Parisuhteessa ihan alussa on joo paljon seksiä, siis yleensä. Mutta sitten se hiipuu. Itselle tai puolisolle tulee haluttomuutta, ehkä vuosien haluttomia kausia. Ehkä parisuhteessa menee sitten jossain vaiheessa vähän huonommin, niin siksikin seksi siitä on kadonnut. Tai uutuudenviehätys tms kun jää taakse, niin ei vain jaksa. Tai ehkä puoliso ei ole niin seksistä kiinnostunut ihminen muutenkaan. Tms. Eli seksiä ei ole välttämättä ollenkaan, siis vuosiin, tai sitä on vain pari kertaa vuodessa, eikä sekään niin hyvää. Koska pettäminen ei ole ok, niin seksiä ei muualtakaan voi hakea. Sinkkuna taas seksiä saa periaatteessa koska vain haluaa. No ei nyt joka päivä, mutta kyllä se joka viikonloppu mahdollista on, jos haluaa. Laadusta ei aina ennakkoon toki ole takeita, mutta silti. En ymmärrä niitä puheita, että joku haluaa parisuhteeseen saadakseen säännöllisesti seksiä. Oman kokemukseni mukaan niin ei käy. Vaan mahdollisuudet saada seksiä vähenee roimasti verrattuna sinkkuaikoihin.
Kommentit (65)
Vastaus ap:n kysymykseen: koska aika moni ei halua ihan mitä tahansa seksiä, vaan nimenomaan hyvää seksiä. Itselläni ei tästä syystä ole sinkkuna seksiä ikinä. En koe, että tylsä tai huono seksi antaa minulle mitään, joten ei maksa vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut että sormus sormessa tuo enemmän seksiä. Käytän sormusta usein vaikka olen sinkku. Omituisinta on että osa naisista suuttuu tästä.
Voin kanssa todistaa omalta osaltani varattuna että tämä on kyllä totta. Varattuna miehenä naiset kiinnostuvat enemmän ja on siitä kaikenlaisia teorioita netissä miksi näin on. Omasta mielestä syy on siinä että kun nainen näkee että joku muu nainen on hyväksynyt miehen kumppaniksi niin se on merkki että mies on hyvä. Toinen siinä että varattu mies ei yleensä yritä iskeä tai ole kiinnostunut toisesta naisesta. Varsinkin kauniille ja nuorille naisille "outoa" jos mies ei ole kiinnostunut ja saa oman kiinnostuksen nousemaan. Sama kun moni nainen ei tykkää jos mies yrittää liikaa.
Niin se varmasti on. Siltikään en ymmärrä miksi joku suuttuu siitä. Jotenkin se on aivan järjenvastainen reaktio, varsinkin kun itse meikataan, käytetään tekoripsiä, pushuppeja ja mitä milloinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos katsotaan tutkimuksia ihmisten seksin määrästä niin sinä ja tuttavasi edustavat poikkeuksia. Kyllä parisuhteissa on iästä riippuen seksiä keskimäärin sen verran että todella saisi olla aika aktiivinen seuran etsijä että samaan pääsee.
Ainakin itse ajattelen että aika vaiva olisi hankkia aina uuttaa seksiseuraa joka ikinen viikko sen sijaan että saa sitä varmaa seksiä puolisolta viikottain.
Mutta tilastot hämää. Aloitukseni pointti ei ole faktinen seksin määrä, joka toteutuu sinkkuna vs. pitkässä parisuhteessa. Vaan pointti on mahdollisuudet saada seksiä. Niitä on sinkkuna huomattavasti enemmän. En itsekään harrastanut sinkkuaikoina seksiä mitenkään valtavan usein, koska en oikein tykkää irtosuhteista enkä yhden yön jutuista. Mutta huomasin silloin, että saisin seksiä aina kun haluan. Sekä tinderin kautta että yöelämästä. Jos oli olo, että tek
Mistä se sinkku sitä seksiä saa aina, kun haluttaa? Tuleeko joku soittamaan ovikelloa, soittaa puhelimella ja varaa ajan (numero tiedossa), ohikulkija kadulla tms.? Olen ollut neljä vuotta sinkkuna, eikä tarjokkaita ole (onneksi) näkynyt.
Ruma tai tavallinen mies ja sinkku, niin hyvä jos saat seksiä kerran vuodessa, kun törmäät vahingossa johonkin peffakänni tapaukseen.
Mulla ei ainakaan ole, en ole kiinnostunut pelkästä seksistä. Pitäisi olla parisuhde sitä varten.
N50