Sinkkuna on useammin seksiä kuin parisuhteessa olevana
Olen jo viisikymppinen nainen, ja tällä elämänkokemuksella asia on näin. Eikä vain itselläni, vaan myös ystäviltä (miehiltä ja naisilta) kuullut samaa. Parisuhteessa ihan alussa on joo paljon seksiä, siis yleensä. Mutta sitten se hiipuu. Itselle tai puolisolle tulee haluttomuutta, ehkä vuosien haluttomia kausia. Ehkä parisuhteessa menee sitten jossain vaiheessa vähän huonommin, niin siksikin seksi siitä on kadonnut. Tai uutuudenviehätys tms kun jää taakse, niin ei vain jaksa. Tai ehkä puoliso ei ole niin seksistä kiinnostunut ihminen muutenkaan. Tms. Eli seksiä ei ole välttämättä ollenkaan, siis vuosiin, tai sitä on vain pari kertaa vuodessa, eikä sekään niin hyvää. Koska pettäminen ei ole ok, niin seksiä ei muualtakaan voi hakea. Sinkkuna taas seksiä saa periaatteessa koska vain haluaa. No ei nyt joka päivä, mutta kyllä se joka viikonloppu mahdollista on, jos haluaa. Laadusta ei aina ennakkoon toki ole takeita, mutta silti. En ymmärrä niitä puheita, että joku haluaa parisuhteeseen saadakseen säännöllisesti seksiä. Oman kokemukseni mukaan niin ei käy. Vaan mahdollisuudet saada seksiä vähenee roimasti verrattuna sinkkuaikoihin.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihan samat kokemukset. Nyt kun olen ollut sinkkuna neljä vuotta, niin seksiä on todella hyvin tarjolla. Paljon enemmän kuin parisuhteen loppuaikoina oli. En valita, kivaahan tämä vain on.
M55
olet siis laatikkolääkäri. Ei muut seksiä saa.
On se mahdollista mutta pelkät panot ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Enpä haluaisi elää yksi tuossa iässä. Monet katkeria kun ei löydy kumppania.
Pitää myös tiedostaa, että aika moni myös haluaa elää yksin elämänsä loppusuoran. Siihen ei enää kaivata ketään vierelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkunaisella ehkä, ei todellakaan sinkkumiehellä.
No kuka niitä sinkkunaisia sitten hoitelee jos sinkkumiehet eivät saa seksiä? Joku naapuritalon Fabioko hoitaa tuhansia naisia päivässä?
Meillä oli melko tiivis kolmikko nuoria miehiä siinä parinkympin kieppeillä. Yksi oli parisuhteessa ja kaksi sinkkua.
Nyt voit vapaasti arvata, kuka meistä kolmesta iski melkein joka viikonloppu uuden yhdenyön jutun, joskus ei tarvinnut edes viikonloppua?
Jos ei osaa hoitaa patisuhdetta, silloin yleensä seksi hiipuu. Miten ihmiset osaisi ottaa vastuuta siitä? Siis käyttää vaikka saman energian näyttääkseen hyvältä sen oman rakkaan silmissä kuin sinkkuna käyttää? Tässä se ongelma on ja oma ego sen tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, kyllä me harrastetaan seksiä edelleen lähes päivittäin. Onnellista parisuhdetta kestänyt 32 vuotta. Lapsiakin saatu 4.
N51
Oletko varma, että miehesi on myös onnellinen?
Mikä saa kysymään tällaista? Miksi ei olisi? T Eri
Tässä yhteydessä ehkä outo kysymys, mutta olen nähnyt useamman videon niin Suomessa kuin muuallakin jossa on ollut haastattelu tilanne (podcast juttuja siis) ja naiselta on kysytty, että onko hän naimisissa tai parisuhteessa niin leveä hymy kasvoillaan on vastannut, että on, mutta kun jatkokysymys oli, että onko hänen miehensä onnellinen niin hymy haihtuu ja sen korvaa pyöristynyt ilme jota seuraa kysymys, että miksi kysyt tuollaista tai, että olipa outo kysymys kun yleensä kysytään että olenko minä onnellinen. Aika erikoinen reaktio, eikö?
Olen huomannut että sormus sormessa tuo enemmän seksiä. Käytän sormusta usein vaikka olen sinkku. Omituisinta on että osa naisista suuttuu tästä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihan samat kokemukset. Nyt kun olen ollut sinkkuna neljä vuotta, niin seksiä on todella hyvin tarjolla. Paljon enemmän kuin parisuhteen loppuaikoina oli. En valita, kivaahan tämä vain on.
M55
On ollut joku ihan hyvä syy miksi ne ajat olivat parisuhteessa loppuaikoja. Ja se syy tuskin ruokkii kauheasti hyvää seksielämää.
Parisuhteessa oli viimeiset vuodet n. kerran vuodessa, ja nyt sinkkuna ei sitäkään.
Mutta muuten on kyllä parempi olla yksin huonon suhteen sijasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, kyllä me harrastetaan seksiä edelleen lähes päivittäin. Onnellista parisuhdetta kestänyt 32 vuotta. Lapsiakin saatu 4.
N51
Oletko varma, että miehesi on myös onnellinen?
Mikä saa kysymään tällaista? Miksi ei olisi? T Eri
Tässä yhteydessä ehkä outo kysymys, mutta olen nähnyt useamman videon niin Suomessa kuin muuallakin jossa on ollut haastattelu tilanne (podcast juttuja siis) ja naiselta on kysytty, että onko hän naimisissa tai parisuhteessa niin leveä hymy kasvoillaan on vastannut, että on, mutta kun jatkokysymys oli, että onko hänen miehensä onnellinen niin hymy haihtuu ja sen korvaa pyöristynyt ilme jota seuraa kysymys, että miksi kysyt tuollaista tai, että olipa outo kysymys kun yleensä kysytään
Varmasti tuollaisia saa aikaan kun jättää videosta pois ne kymmenen muuta naista jotka eivät reagoi noin.
Nämä ovat samaa luokkaa kuin videot joissa näytetään miten tyhmiä vaikka amerikkalaiset ovat ja joihin on valikoitu vain ne kaikkein tyhjäpäisimmät vastaajat.
"naiselta on kysytty, että onko hän naimisissa tai parisuhteessa niin leveä hymy kasvoillaan on vastannut, että on, mutta kun jatkokysymys oli, että onko hänen miehensä onnellinen niin hymy haihtuu ja sen korvaa pyöristynyt ilme jota seuraa kysymys, että miksi kysyt tuollaista"
No minäkin ihmettelisin moista kysymystä. Voin minä toki antaa oman yleisen käsitykseni asiasta ja kertoa miltä se minusta vaikuttaa mutta kyllä sitä asiaa pitäisi kuitenkin mieheltäni kysyä. En minä toisen pään sisään pääse kuitenkaan.
Olen 30v sinkku ja seksiä ei näy missään.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut että sormus sormessa tuo enemmän seksiä. Käytän sormusta usein vaikka olen sinkku. Omituisinta on että osa naisista suuttuu tästä.
Hyvä vinkki!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M55
olet siis laatikkolääkäri. Ei muut seksiä saa.
En ole lääkäri. Olen kyllä kuullut olevani hyvän näköinen useamman eri naisen kertomana. Se nyt yksistään ei vaikuta asiaan. Olen empaattinen, sosiaalinen, verbaalisesti taitava ja muut huomioon ottava. Luulen, että ne asiat painaa.
Vierailija kirjoitti:
N51
Samaan tahtiin täälläkin mennään. 4 lasta ja 30 vuotta takana. Vaimo ei enää halua kuin 3-4 kertaa viikossa kun itse taas olisin terhakkaana usean kerran päivässä.
M64
Vierailija kirjoitti:
Huvittava ketju. Yhtäkkiä tänne ilmestyi kirjoittelemaan laumoittain ihmisiä, joilla on parisuhteessa todella aktiivinen seksielämä. Vaikka kyllähän tosiasia nykysuomessa on, että seksi on vähentynyt paljon ja todella moni kärsii vähintään kumppanin haluttomuudesta ja siitä, että on (lähes) seksitön liitto.
Kerrotko vielä, mistä olet tämän tosiasian keksinyt? Se, että 60-luvulla ei puhuttu seksittömyydestä yhtä avoimesti ei tarkoita, ettei sitä olisi ollut.
Kyllähän nainen saa seksiä vaikka joka päivä kunhan on vähintään tavallisen näköinen koska miehet ovat aina valmiina panemaan. Miehille taas se on paljon haastavampaa, vaikka olisit siellä top 5% miehistä niin jokapäiväinen seksi tuntemattomien kanssa olisi vähintään työlästä. Jos puhutaan siis siitä että joka päivä olisi joku uusi nainen. Eri asia jos on valmiita vakipanoja mitä saa hyvin kierrätettyä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 30v sinkku ja seksiä ei näy missään.
Jos olet nainen, niin mene joku ilta baariin, tai laita ilmoitus Tinderiin; jo alkaa näkyä. Jos olet mies, niin tilanteesi on vaikeampi.
Vierailija kirjoitti:
Voin kanssa todistaa omalta osaltani varattuna että tämä on kyllä totta. Varattuna miehenä naiset kiinnostuvat enemmän ja on siitä kaikenlaisia teorioita netissä miksi näin on. Omasta mielestä syy on siinä että kun nainen näkee että joku muu nainen on hyväksynyt miehen kumppaniksi niin se on merkki että mies on hyvä. Toinen siinä että varattu mies ei yleensä yritä iskeä tai ole kiinnostunut toisesta naisesta. Varsinkin kauniille ja nuorille naisille "outoa" jos mies ei ole kiinnostunut ja saa oman kiinnostuksen nousemaan. Sama kun moni nainen ei tykkää jos mies yrittää liikaa.
M55