Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, mitä jos antaisitte mahdollisuuden sille ujolle, kiltille, hieman pyylevälle, kaljuuntuvalle työttömälle miehelle?

Vierailija
14.09.2025 |

Olisi reilua valita välillä joku muu kuin aina se jännä-mies : (

Ei kai se niin paha asia ole, jos mies on vasta ihan äskettäin muuttanut omilleen, vaikka on 34-vuotias.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis kirjoitus. Näin on, että kiltti, pyylevä mies ansaitsee hyvän kohtelun. Oikein mukavia ovat, eivät ole

mitään tyhjäntoimittajia. Saattaa käydä niin, että työtön saa innostuksen hankkia iloisella ja avoimella mielelä työpaikan. Mikä onkaan eläessä sellaisen kivan ihmisen kanssa.

Vierailija
62/71 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan lähtökohtaisesti halua työtöntä miestä/naista. Vaikka ihminen voi olla vaikka kuinka kiva, ja työttömyys tilapäistä, niin on se red flag kuitenkin. Jos suhteen aikana joutuu työttämäksi, se on eri asia. Kyllä ihminen toivoo, että ei heti joudu mukaan toisen ongelmiin.

Älä tee omien ennakkoluulojesi perusteella yleistyksiä. Minulle työttömyys itsessään ei ole ongelma. Sehän voi olla vain sen hetkinen tilanne, johon on jo näkyvillä muutos. 

Juuri tuollaisten ennakkoasenteiden vuoksi työttömien on hankala työllistyä kun tuota samaa asennevauriota viljellään ihan työnantajien keskuudessa. 

Miksi sä haet työtä, jos et ole työtön? 

Olen päivittäin tekemisissä erilaisten ihmisten kanssa ja ihan heidän kanssaan keskustellessa tulee ilmi tuo asennevaurio jota on liikkeellä ja jota varsin tehokkaasti ruokitaan. 

Se mitä minä olen/teen tai olen olematta/tekemättä, ei liity mitenkään tähän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan lähtökohtaisesti halua työtöntä miestä/naista. Vaikka ihminen voi olla vaikka kuinka kiva, ja työttömyys tilapäistä, niin on se red flag kuitenkin. Jos suhteen aikana joutuu työttämäksi, se on eri asia. Kyllä ihminen toivoo, että ei heti joudu mukaan toisen ongelmiin.

Älä tee omien ennakkoluulojesi perusteella yleistyksiä. Minulle työttömyys itsessään ei ole ongelma. Sehän voi olla vain sen hetkinen tilanne, johon on jo näkyvillä muutos. 

Juuri tuollaisten ennakkoasenteiden vuoksi työttömien on hankala työllistyä kun tuota samaa asennevauriota viljellään ihan työnantajien keskuudessa. 

Miksi sä haet työtä, jos et ole työtön? 

Puheet ovat eri asia kuin faktat. Fakta on kuitenkin se, että työnhakijat ovat lähes aina työttömiä. Eli ei ole olemassa mitään "en palkkaa sinua, koska olet työtön" käytäntöä. 

Vierailija
64/71 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päivittäin tekemisissä erilaisten ihmisten kanssa ja ihan heidän kanssaan keskustellessa tulee ilmi tuo asennevaurio jota on liikkeellä ja jota varsin tehokkaasti ruokitaan. 

//

Kannattaa viettää aikaa muuallakin kuin vauvapalstalla niin huomaat, että työnantajat palkkaavat päivittäin nimenomaan työttömiä ihmisiä. Eihän siellä hakijoissa juurikaan muita edes ole. 

Vierailija
65/71 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

//

Kannattaa viettää aikaa muuallakin kuin vauvapalstalla niin huomaat, että työnantajat palkkaavat päivittäin nimenomaan työttömiä ihmisiä. Eihän siellä hakijoissa juurikaan muita edes ole. 

Voi kulta pieni pesusieni.. Minä vietän suurimman osan päivistäni aivan muualla kuin vauvapalstalla ja tapaan ihmisiä jotka ovat hakeneet töitä aktiivisesti hakemasta päästyään ja aina jos siellä on pienikin aika työttömänä oloa niin se on heidän osaltaan game over ja heidät luokitellaan paariaksi joka mt-ongelmainen, laiska, alkoholisti, narkkari jne. vaikkei se voisi yhtään kauempana olla totuudesta. 

Työnantajat tänä päivänä suosivat työpaikan vaihtajia jotka hakevat uutta työpaikkaa samaan aikaan kun ovat töissä. 

Tämän on todennut mm. palkkatukityöllistettyjen kanssa päivittäin tekemisissä oleva henkilö. 

Reaalielämä ei ole mitään Disneyn satua. 

Ehkä se on sitä sinulle ja jos näin on niin hienoa. 

Vierailija
66/71 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap iske pyylevä ja kalju nainen.

Miestyyppinen hiustenlähtö on miehille tyypillistä, ei naisille. 

Vierailija
67/71 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

//

Voi kulta pieni pesusieni.. Minä vietän suurimman osan päivistäni aivan muualla kuin vauvapalstalla ja tapaan ihmisiä jotka ovat hakeneet töitä aktiivisesti hakemasta päästyään ja aina jos siellä on pienikin aika työttömänä oloa niin se on heidän osaltaan game over ja heidät luokitellaan paariaksi joka mt-ongelmainen, laiska, alkoholisti, narkkari jne. vaikkei se voisi yhtään kauempana olla totuudesta. 

Työnantajat tänä päivänä suosivat työpaikan vaihtajia j

Turhaan paasaat. Kyse on nyt vain siitä, että sinä et tajua, mistä puhutaan. Puhe ei ole siitä, onko työnsaaminen helppoa vai ei. Puhe on siitä, voiko työtön saada töitä. Fakta on se, että joka päivä useampikin työtön työllistyy. 

Vierailija
68/71 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantajat tänä päivänä suosivat työpaikan vaihtajia jotka hakevat uutta työpaikkaa samaan aikaan kun ovat töissä. 

Puhdasta paskaa. Ei meille edes hae sellaisia, joilla on jo työpaikka. 

t. rekrytointiammattilainen

Vierailija
69/71 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

//

Työnantaj

Työllistyminen on tänä päivänä arpapeliä. Joitain saattaa onnistaa ja joitain ei. 

Hyvin paljon vikaa on asenteissa työttömiä kohtaan, myös työnantajien taholta ja se näkyy aina ajoittain myös tällä palstalla. 

Vierailija
70/71 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muu menisi paitsi pyylevyys.

Yksi entinen kumppani oli pyylevä alusta alkaen ja toinen lihoi vasta suhteen aikana, eikä kolmatta pyylevää kumppania enää tule.

Ensimmäisen kohdalla ajattelin, että emme ole fyysisesti yhteensopivia, mutta toisen lihottua, tajusin, että ylipaino teki fyysisestä kontaktista niin hankalaa. 

Vierailija
71/71 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai pill_nreikää?