Miten pääsee kätevimmin jätkäsaaresta kauppatorille
Ei pysty tänään kävellä enkä oo enne käyttäny julkisia (ahdistus). Jos on linkata joku sivu missä kukee selkeesti ni kiitos. Googlaamalla sain vaan pään sekaisin (sairaus).
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Taksilla.onnea matkaan
Tää ois mut en pysty ahistukselta ajatella et oon jonku tuntemattoman kans samassa autossa. Ehkä spora paras vaihtoehto sitte.
Tuohon reittioppaaseen laitat Jätkäsaari ja Kauppatori, niin tulee vaihtoehtoja:
Vaikeeta on. Jos et pysty kävelemään tai olemaan tuntemattomien kanssa samassa liikkuvassa kulkupelissä. Ehkä menet pyörällä?
Vierailija kirjoitti:
Vaikeeta on. Jos et pysty kävelemään tai olemaan tuntemattomien kanssa samassa liikkuvassa kulkupelissä. Ehkä menet pyörällä?
Ei oo pyörääkää. Ja niimpä. Mutta minkäs teen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo pyörääkää. Ja niimpä. Mutta minkäs teen
Onko kaikki fillarit lukossa?
Kävele niin että meri on oikealla puolellasi näkyvissä. Näin pääset Jätkäsaaresta Kauppatorille helposti.
Vierailija kirjoitti:
Kävele niin että meri on oikealla puolellasi näkyvissä. Näin pääset Jätkäsaaresta Kauppatorille helposti.
Hei vit*u joo, ku ei pysty kävellä.
Ja en oo mikää varas, et pöllisin pyörän.
Miks meet kauppatorille? Siellä niitä ihmisiä riittää. Mut miten toi sun ahdistus? Ootko hakenu apua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei vit*u joo, ku ei pysty kävellä.
Ja en oo mikää varas, et pöllisin pyörän.
No pyöri pallona sitten
Vierailija kirjoitti:
Miks meet kauppatorille? Siellä niitä ihmisiä riittää. Mut miten toi sun ahdistus? Ootko hakenu apua?
Mua pyydettiin sinne. Hakenu oon apuu kyl mutta ei oo varaa mihinkä kunnollisee. Julkisel ei oo mitää tarjolla.
Taksi, HSL:n reittiopas, sähköpotkulauta tai kävellen.
Kaupunkipyörä tai sähköpotkulauta.
Raitiovaunulla numero 9 ja loppu kävellen tai vaihto raitiovaunuun numero 5, jos jalat eivät kanna.
Missä tuo Jätkäsaari on ja minkä kaupungin kauppatorista on kyse?
Veneellä.