Onko tämä loukkaus anopilta miniälle:anoppi antaa rahaa,jotta miniä voi ostaa synttärikukat itselleen.
Kommentit (30)
Kiva lahja, voi hankkia sillä rahalla jotain varmasti mieleistä. Olettaen, ettei siihen liity mitään piikitteleviä saatesanoja (kuten osta itse kukat, en minä sinun takiasi jaksa kauppaan mennä).
Voihan se olla loukkaus, jos anoppi on normaalivaroissaan ja antaa 2 euroa kukkiin. Mutta jos hän syö 3 päivää 2 eurolla, sitten sekään ei ole loukkaus.
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni puolison anoppi poimii meille pihaltaan omin käsin vaapukoita, joista keitämme vaapukkahilloa. Asia on nimittäin niin, että minä syön joka aamu suuren lautasellisen graham-puuroa kaurakerman kera. Mieheni tekee samoin, mutta lisää puuroon vaapukkahilloa.
Alkoholia emme käytä. Emme koskaan emmekä milloinkaan. Emme ikinä.
Onnellinen pikku Untuvakerä
No kiva, että olet onnellinen. Miten alkoholi liittyy anopin maksamiin kukkasiin, paitsi, että haluat nyt kertoa itsestäsi jotain tietoa, mikä oli täysin turhaa (Jos et sitten halunnut jotenkin korostaa omaa hyvyyttäsi)
Et kertonut AP, että miksi se olisi loukkaavaa
Vierailija kirjoitti:
Laiskaa, laiskaa.
Minä olen vastaavasti saanut rahaa yhdeltä vanhukselta, joka ei itse enää kyennyt käymään kaupassa. En nyt sanoisi sitä laiskaksi että hän silti halusi muistaa minua.
Mun äiti laittoi Mobilepaylla kukkarahat, niin kaipa sen anopiltakin hyväksyisin Mutta jokaisella on omat anoppisuhteensa (ja mahdolliset mutkansa, tiedän kokemuksesta)
Vierailija kirjoitti:
Jos anoppi ja miniä asuvat kaukana toisistaan, niin onhan raha helpompi lähettää kuin kukkakimppu.
Et ole Interflorasta tai eKukasta koskaan kuullut?
AP on sellainen ihminen joka etsii asioista jotain pahoja merkityksiä. Itse paha omasta suusta.
Vierailija kirjoitti:
Voihan se olla loukkaus, jos anoppi on normaalivaroissaan ja antaa 2 euroa kukkiin. Mutta jos hän syö 3 päivää 2 eurolla, sitten sekään ei ole loukkaus.
2 euroa on kohtuullisen vähän normaalivaroissaan olevalle, mutta on se silti muistamista eikä loukkaus. Vai onko sinusta niin, että varakkaiden pitää antaa sinulle erityisen kalliita lahjoja, vaikka itse annat tavallisia?
Et ole tosissasi.
Anoppi antaa sulle rahaa ja sinä mietit oliko kyseessä loukkaus.
Ei ollut. Sait häneltä rahaa lahjaksi.