Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä loukkaus anopilta miniälle:anoppi antaa rahaa,jotta miniä voi ostaa synttärikukat itselleen.

Vierailija
14.09.2025 |

Onko tämä sinusta loukkaava teko/sanat?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tosissasi.

Anoppi antaa sulle rahaa ja sinä mietit oliko kyseessä loukkaus.

Ei ollut. Sait häneltä rahaa lahjaksi.

Vierailija
22/30 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva lahja, voi hankkia sillä rahalla jotain varmasti mieleistä. Olettaen, ettei siihen liity mitään piikitteleviä saatesanoja (kuten osta itse kukat, en minä sinun takiasi jaksa kauppaan mennä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla loukkaus, jos anoppi on normaalivaroissaan ja antaa 2 euroa kukkiin. Mutta jos hän syö 3 päivää 2 eurolla, sitten sekään ei ole loukkaus. 

Vierailija
24/30 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni puolison anoppi poimii meille pihaltaan omin käsin vaapukoita, joista keitämme vaapukkahilloa. Asia on nimittäin niin, että minä syön joka aamu suuren lautasellisen graham-puuroa kaurakerman kera. Mieheni tekee samoin, mutta lisää puuroon vaapukkahilloa.

Alkoholia emme käytä. Emme koskaan emmekä milloinkaan. Emme ikinä.

Onnellinen pikku Untuvakerä 

No kiva, että olet onnellinen. Miten alkoholi liittyy anopin maksamiin kukkasiin, paitsi, että haluat nyt kertoa itsestäsi jotain tietoa, mikä oli täysin turhaa (Jos et sitten halunnut jotenkin korostaa omaa hyvyyttäsi)

Vierailija
25/30 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kertonut AP, että miksi se olisi loukkaavaa

Vierailija
26/30 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laiskaa, laiskaa.

Minä olen vastaavasti saanut rahaa yhdeltä vanhukselta, joka ei itse enää kyennyt käymään kaupassa. En nyt sanoisi sitä laiskaksi että hän silti halusi muistaa minua.

Vierailija
27/30 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti laittoi Mobilepaylla kukkarahat, niin kaipa sen anopiltakin hyväksyisin Mutta jokaisella on omat anoppisuhteensa (ja mahdolliset mutkansa, tiedän kokemuksesta)

Vierailija
28/30 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos anoppi ja miniä asuvat kaukana toisistaan, niin onhan raha helpompi lähettää kuin kukkakimppu.

Et ole Interflorasta tai eKukasta koskaan kuullut?

Vierailija
29/30 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on sellainen ihminen joka etsii asioista jotain pahoja merkityksiä. Itse paha omasta suusta.

Vierailija
30/30 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan se olla loukkaus, jos anoppi on normaalivaroissaan ja antaa 2 euroa kukkiin. Mutta jos hän syö 3 päivää 2 eurolla, sitten sekään ei ole loukkaus. 

2 euroa on kohtuullisen vähän normaalivaroissaan olevalle, mutta on se silti muistamista eikä loukkaus. Vai onko sinusta niin, että varakkaiden pitää antaa sinulle erityisen kalliita lahjoja, vaikka itse annat tavallisia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän